Poeh, vermoeiend he? Ik kan me jouw verhalen over je nachten trouwens nog goed herinneren van toen Nora nog paar een paar weken/maanden oud was hihi.. Maar Sara heeft dus ook last van haar kiesjes? Ik denk dat Lune ze al wel heeft. Ze is echt een mietje, als ze ook maar iets zou voelen in haar mond zouden we dat echt wel te horen krijgen (laatst is ze 2 uur helemaal overstuur geweest omdat er een heeeeeeeeeeeeeeel klein schaafplekje op haar vinger zat) Ik denk ook niet dat die slaapwekkers enzo helpen. Het zal idd ook wel een keer over gaan. Heb er trouwens wel een topic over geopend en ik las dat iemand haar kindje had beloofd bij een nacht doorslapen een sticker en bij 15 stickers wat leuks gaan doen. Zou nog een optie kunnen zijn. We hebben het zelf ook niet beter gemaakt door er steeds op in te gaan denk ik. Lune vind het beregezellig om er 's nachts even uit te gaan en ze neemt dan de hele dag nog even door met papa. Hij gaat er altijd voor haar uit omdat ik Timme nog een paar keer aan de tiet heb 's nachts. Maar hij maakt het gewoon te gezellig voor haar. Als ik er voor haar uitga sta ik met een chagrijnig hoofd naast haar en zeg dat ze weer moet gaan slapen Daarna slaapt ze meestal gewoon weer. Zit te denken dat we er misschien wel heen moeten gaan maar niks moeten zeggen. Dan is de lol er ook gauw af denk ik. Mijn moeder haalde Lune net op (voor kdv) en zei 'Goh, ze bij ons anders heeeeerlijk geslapen!' Oftewel: Wat doen jullie verkeerd?? Zucht Dus ik zei dat ze dan maar vaker bij hun moet slapen. Geen probleem hoor
@maja hij hoest zowiezo ontzettend veel vooral smorgens en savonds ik weet het onderhand ook niet meer denk dat ik idd deze week eens ga overleggen. hmm lune die niet doorslaapt weet eerlijk gezegd ook niet wat je zou kunnen doen, bryan is laatste weken ook heel vroeg wakker maar slaapt dan wel door dat scheelt. heb helaas geen tips voor je sorry
lieve suus wat verschrikkelijk zeg (heb net je hele verhaal pas gelezen) een hele dikke knuffel en sterkte!!!!!
hey hoe gaat het met jullie???? hier gaat het minder, ik zit niet lekker in mijn vel (denk zelf aan een soort van burnout). het afgelopen jaar is er zoveel gebeurd en ik heb alles maar laten door druppelen maar nu begint langzaam de emmer over te lopen. ik heb echt een mega kort lontje en schiet bij het minste of geringste uit mijn slof. thuis komt er veel op mij neer, dylan zit daarbij ook nog in een fase waarbij hij niet veel van papa wilt weten dus alleen maar mama....mama....mama. ook staan we op een wachtlijst met dylan voor zijn gedrag te laten testen (omdat dit nogal heftig is...en het ook bij ons in de familie zit). daarbij moet ik ook nog 2x per nacht eruit voor chayenna te voeden om 2uur en dan om 5uur weer, ze sliep door tot dat ik ging werken dus dit hakt er flink in en vooral als ik vroege diensten heb. al met al is het een op een stapeling van het liefste zou ik eens flink willen huilen zodat die emoties enz er eens uit kunnen maar het lukt gewoon niet er komen geen tranen alleen boosheid komt eruit. en af en toe zit ik op een punt dat ik denk ja....ik kan dit hoofdstuk in mijn leven verwerken en afsluiten maar dan komt er weer iets anders waardoor ik weer terug val in een gat, ik kom gewoon niet goed uit dit gat maar ik wil het wel heel graag. ik wil een vrolijk en lieve mama/vrouw zijn en niet eentje die om het minste of geringste uit haar slof schiet . pffff....sorry ik moest het gewoon ff kwijt tis voor jullie mss erg warrig maar zo warrig voel ik me ook in mijn hoofd. verder gaat het met de kids overgins wel goed! knuffie
hier ook een winterdip.. nergens zin in.. gewoon echt nergens zin in.. niet in sinterklaas, niet in kerst, niet in oud en nieuw, niet in werken, niet in thuis zitten, niet in shoppen, niet nergens in.. zit mezelf gewoon mega in de weg...bah....niet dat jullie er wat mee kunnen, maar goed.. zo type ik ook weer s wat.. met kiddies gaat t prima.. ik doe mijn plicht, ben voor hun gezellig en leuk, maar daar blijft t dan ook wel bij.. zal wel weer over gaan...
Wauw, alles is wit!! Moooooi! Hoe gaat het hier? Zou eigenlijk terug moeten lezen, maar dat schiet er steeds bij in! X!
Wit is NIET mooi.. bah.. k*tsneeuw.... heb er nu al de pest aan.... en nee.. dat is geen resultaat van mijn winterdip.. heb gewoon een hekel aan sneeuw!!
@supermummy: Ja we moeten wel, anders staan we op straat want ons huis is nog helemaal niet af. Word wel spannend, want ik zal met de ukkies thuiskomen in een huis die ik helemaal niet ken. @mom2bofnie: Nee wij bouwden en verbouwden alles zelf maar nu ik in het ziekenhuis lig moet mijn vriend bij de jongens blijven. En nu met de sneeuw is het ook moeilijk om de rest nog te doen. Dus hebben we gekozen om een huurhuisje te nemen tot we in ons huis kunnen. Financieel zullen we moeten zoeken maar we vinden het belangrijker dat onze kindjes een dak boven hun hoofd hebben en het warm hebben in de winter. @ichtus: Ik vind het wel fijn om vanuit mijn bed de sneeuw te zien liggen. Doet me denken aan toen mijn jongens in de sneeuw speelden in het begin van het jaar of lange sneeuwwandelingen te maken. Maar om er door te moeten met de auto vind ik het hatelijk. Of als mensen dan binnenkomen laat dat zo'n viezigheid na op de vloer...
Nou ik vind het toevallig super die sneeuw! Lekker puh! Fenne en ik hebben vanmiddag al een sneeuwgevecht gehad en daarna lekker warm binnen onze versgebakken pepernoten en spuculaasjes opgepeuzeld, wij worden er blij van! Heb nu ook zo'n zin in pakjesavond en daarna huis versieren voor de kerst... Maja, pittig die nachten zeg! Weet wel dat met 3 à 4 maanden bijna elke vrouw een bv dip heeft, ik ook... Wat is er met suus? Las dat kikkert er iets over schreef? Ichtus dus een dippie, dikke knuffel!
Kikkert, ook jij kan wel een knuffel gebruiken, dus bij deze! hopelijk krijg je snel tips hoe je met Dylan om kan gaan...
Knuffels voor de dames met winterdip !!! Ik vind het wel oké die sneeuw en kou, maja hier duurt het ook nooit echt heel lang, en de zomers zijn hier weer veels te heet. Kikkert jij ook een dikke knuffel meid
Oh wat kijk ik uit om hier weer te kunnen komen vertellen over mijn jongens. Vanaf morgen nog 1 week voor ze terug mogen op bezoek komen...
hoi hoi kom ff laten zien dat ik ook nog leef laatse week zo druk gehad ...maar nu weer ff een relax weekje dus wat meer tijd zal zo ff terug lezen of er nog wat gebeurd is sneeuwww ik vindt het leuk!!ja als je erdoor moet op de weg en de weg is slecht ja dan is het wat minder maar gwen vondt het vanavond buiten geweldig!
Om 21 uur naar bed, was kapot. Timme wou niet slapen, sliep tegen 23.30u. Om 1 uur wou hij drinken. Om 3 uur Lune wakker Om 4 uur Lune wakker Om 5 uur Timme voeden Om half 6 Lune wakker en we zitten nu dus al een poosje beneden. Ik word gek
Ik vind de winter trouwens best leuk! Gezellige tijd dit Lune vindt de sneeuw ook geweldig. Jammer alleen dat ik nu met Timme niet even makkelijk met haar naar buiten kan. De kinderwagen wil moeilijk door de sneeuwprut en ik vind het eng om hem in de draagdoek te doen als het zo glad is. Volgend jaar is het een stuk leuker denk ik, kunnen ze samen op de slee Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook weer gauw flauw ben van de winter. Na oud&nieuw verlang ik altijd alweer naar de lente en dat duurt dan altijd nog zo lang
:xRot van die nachten Maja! Ik ging vantevoren altijd maar van het ergste uit dan kon het alleen maar meevallen. En als ik dan echt bijna gek zou worden, dan ineens zat er weer eens een goeie nacht tussen die hoop geeft succes ermee.
Ik ga er idd ook steeds vanuit dat ik gewoon niet slaap Dan is elk half uur leuk meegenomen Ik ga Lune even helpen van haar manderijnenschillen een pannenkoek te maken.. ?)