Nope.. Was het maar waar, kon ik straks nog even slapen. Maar helaas. Hoop wel dat Jeroen eerder thuis komt vandaag
Hier gelukkig wel weer goeie nacht gehad volgens mij de 3e op rij. Ze zijn niet wakker geweest vannacht en om 07.45 werd Nora wakker dus niet slecht.
Meestal niet meer. Heel soms. Maar dan een half uurtje ofzo. Ik heb ook best medelijden met mezelf haha Ik kan ook geen kant op, zit hier in dat stomme dorp zonder auto. Leuk he, kleine kinderen8) Zo klaar nu. Zeuren lost ook niks op. Hoe is het met jou? Druk op je werk? Oh, lees net van je goede nacht. Lekker zeg!
Hihi zeuren lost niks op nee maar lucht soms wel op Nee niet druk op mijn werk, maar is soms ook wel lekker hoor. Op het werk kan ik nu aan mezelf toekomen, privé mails beantwoorden, lekker kletsen met personen ouder als 3 jaar en ongestoord koffie drinken hihihi. Ben jij al druk aan het solliciteren?
Haha, dat klinkt heeeeeeerlijk Lekker werken zo! Ik ben idd druk aan het solliciteren. Stuur open sollicitaties en solliciteer soms gericht op een vacature, maar er is zoooo weinig op het moment.. echt drama! Heb een brief gestuurd naar jeugdzorg, hoorde van een ex studiegenootje die daar nu werkt dat er al meer dan 100 brieven binnen waren gekomen en de sluitingsdatum was pas over een week Dus dat schiet lekker op Ik geef mezelf een half jaar om te solliciteren op banen die aansluiten op mijn studie en daarna ga ik eerst wel wat anders doen. Maar werken lijkt me ook weer fijn, wat je zegt, even geen kindgedoe om je heen en je ergens anders op richten. Lekker toch?
Ja na de feestdagen zullen er wel weer wat meer vacatures bijkomen. En crisis of geen crisis probleem gevallen blijven er altijd dus daar zal ook altijd wel werk in te vinden zijn.
Klinkt als mijn baan SM.. koffieleuten, haken, koffieleuten, wat interneppen (stiekem want dat mag dan weer niet..pfff, maar ik doe t lekker toch)...en zo af en toe een hijger uit den haag afpoeieren..en heeeeel af en toe ook nog een klant aan de lijn die een taxi probeert te krijgen.. tis echt kansloos rustig bij ons.. maar ik vind t wel best zo.. erg gezellig.. we spelen "wie of wat ben ik" met gele memoblaadjes op ons voorhoofd of we spinnen rondjes op onze bureaustoelen... bestellen s wat bij de shoarmaboer... ach.. ik verdien er mijn geld mee.. kan erger dacht ik zo.. erg uitdagend is t niet, maar goed.. die ambitie ben ik al heel lang kwijt.. als de kids wat ouder worden ga ik wel weer s iets doen wat ik echt leuk vind.. MAJA.. ik wordt echt doodmoe van je berichtjes.. en dat bedoel ik dan letterlijk.. pfff.. hoe hou je t vol.. ja je moet wel, maar toch.. sjonge zeg.. ik zouecht knettergek worden en had t al lang opgegeven.. echt RESPECT met alleen maar hoofdletters!!!!!!!!! SNEEUW.. ik vind t nog steeds niks.. zal ook wel nooit komen..voor de kinderen is t leuk hoor.. zij genieten er echt van en voor hun vind ik het echt super dat t er is.. maar puur voor mij mag t altijd wegblijven.. ik heb er helemaal niks mee.. zelf op wintersport vond ik het skien leuk, maar doe t liever zonder sneeuw.. (gaat wat lastig helaas) we gaan zondag met de kids hier naar de leemcule.. das de kuil uit leemgrond die ze gegraven hebben bij de aanleg van de A50.. t zand/leem hebben ze daarvoor gebruikt.. er is een mega kuil ontstaan. heel leuk om te spelen.. zeker met sneeuw.. echt een mega slee festijn is t altijd.. gaat ook superhard.. leem is nl niet zo als modder.. het wordt keihard en de sneeuw erop dus ook en spekglad.. mooi in het bos.. das dan weer wel leuk... Vanmiddag sint inkopen gedaan.. pfff.. wat een klus.. en vooral wat een kosten weer.. we hadden gezegd.. 50 euro per kind.. maar dat is ietsje meer geworden.. (niet veel hoor) dus valt me nog reuze mee.. en ze hebben nu wel wat ze echt wilden hebben..).. Jur wilde graag een ripstick waveboard, maar wil ook meerdere kadootjes.. dus dat heb ik maar niet gedaan.. ach ja.. hij heeft genoeg wensen.. voor Marijn wordt t Thomas De Trein gebeuren.. daar is ie helemaal wild van.. En voor Lisa.. sja.. vond ik erg moeilijk.. iig is t Jolina Ballerina geworden.. moet nog wat bij natuurlijk.. weet nog niet zo goed..nog maar s hier de stad in van de week....kom ik wel uit denk ik.. zijzelf is niet zo moeilijk.. is dankbaar voor alles wat ze krijgt.. zo genoeg getypt weer.. ik ga t spul klaar maken voor bed.. Ed is laat thuis vanavond.. dus ik ga straks lekker warm met een dekentje op de bank.. shit hot choco vergeten.. jammerrrrrrr.. nou ik ga dr vandoor.... Toedels...
Oh ja.. YM.. super dat je je kiddies weer bijna mag zien meid.. echt aftellen nu.. en al 33 wk.. TOP en WEN.. dat van Suus staat ook op hyves.. Hele goede vrienden hebben hun kindje verloren tijdens de zwangerschap.. heel heftig...
Hee meiden, eindelijk weer eens iets bij te lezen. Wen vind die sneeuw en kou ook erg gezellig. Jammer genoeg hier nog niet met de slee. Maar dan lekker naar buiten en daarna samen warme choco drinken, heerlijk Maja natuurlijk weer sex, hihi. En gaat met ups en downs met de misselijkheid, hoop dat ik er vandaag of morgen vanaf ben, gaat steeds beter. En wat balen van je nachten, weet er alles van, sloopt je echt op een gegeven moment. En die donders van mij slapen ook altijd bij mijn ouders. Mom lekker nog vakantiedagen. En bij jullie inderdaad helemaal dicht op elkaar Sint en verjaardag. We zijn de zolder aan het isoleren en een inbouwkast aan het maken, hier gaan wij dan slapen. En dan gaat Esmee naar onze kamer en de baby naar de kamer van Esmee. Moeten wel aardig wat doen want de zolder was echt opslag. Kikkert knuffel meid, hopelijk zit je snel beter in je vel en vinden jullie een oplossing voor het gedrag van Dylan. Ichtus jij ook al een dip. Is niet goed hoor. Oei oei sneeuw, de kids vinden het zeker wel leuk Joma vroeg me al af waar je was, heb jou nog nooit zo weinig online gezien geloof ik. Zo ben weer een beetje bij. Ga lekker ff GTST kijken en daarna vroeg mijn bed in.
OHWWW.. wat is koud zeg.. pffff... mijn benen vriezen er op de fiets gewoon vanaf.. moest marijn naar psz brengen en halen.. nou .. DAT IS NIET GRAPPIG!!!. niet te geloven zo koud in die wind.. brrrrrrrrrrrrrr... maar binnen is het lekker warm... we gaan lekker lunchen met tosti's en thee..
oh en ik heb een leuke opleiding gevonden.. vakopleiding binnenhuisarchitect..lijkt me erg leuk.. niet duur en goed te doen.. duurt maar een klein jaar...ook te overzien..
en idd wat is het koud. Stond echt met die te bevriezen in de ochtendpauze. Kinderen op school hadden er echter maar weinig last van. Hier mogen kids lekker bij mijn ouders slapen vrijdagnacht en gaan wij zeterdag na avondeten die kant op, hebben we even zaterdag om spullen te kijken voor onze nieuwe slaapkamer en om te klussen. (echt klussen dan he)
Hallo meiden: Sm en ichy jullie baantjes klinken echt RELAXED! Ym: fijn dat je binnekort je kindjes weer kunt zien!! Maja: RESPECT met hoofdletters ben het echt met ichy eens hoor ik doe het je niet na en ik zou allang knetter zijn geworden. Vandaag ff bij de ha geweest omdta ik al ruim 4 wkn hoest en soms echt erge pijn op de borst heb. Ik nam het af met stress ivm al het gedoe van hubbie maar nee ik heb wat slijm achter de longen ze klonken niet zuiver en een bronchitus. Dat heb ik nog nooit gehad zeg nu een kuur van 7 dgn en rustig aan doen en minder roken. Volgende week moet ik terug omdat de ha de pijn op de borst niet vetrouwd pffffff gek word ik er echt van hoor! Eten staat op dus zo lekker andijvie met een gehakt bal en dan de kiddies wassen en optijd naar bed toe.
@lianda klinkt niet goed meid. hier ga ik ook afspraak maken bij de ha voor bryan we zijn nu bijna een maand verder en het hoesten gaat niet over dus toch maar weer ff laten nakijken
Pfff morgen de rechtzaak ivm Loecke. Ik ben echt zo zenuwachtig en hoop op een goeie uitkomst. Wil zo graag mijn vriend steunen... @wen26: Ik zie mijn jongens al 5 weken enkel via skype omdat ik hen niet op bezoek mag hebben in het ziekenhuis. De ukkies doen het voorlopig nog goed. Ik ga gewoon op hoop want ik ben het echt zo beu.
Veel gelezen waar ik eigenlijk op zou willen reageren.. maar ik moet even aan mezelf denken en het reageren uitstellen. Vandaag was Suzanne jarig, oh nee, is, nog een half uurtje. Ze begrijpt nog steeds niet dat het om haar draaide vandaag 8) Gister met Elena de boel versierd, die haar best doet te begrijpen dat dit Suzanne haar dag is. Overdag waren we allemaal thuis. Gezellig Suus uit bed op ons bed, liedjes gezongen, kado uitgepakt een nijntje-lawaai-ding met een heleboel knopjes. Na het ontbijt deed ze weer een slaapje, toen taart gegeten met visite, kadootjes er bij natuurlijk. Toen lunchen en slaapje. En s middags heb ik er vol gestopt met chippies, wat ze erg waardeerde, gezien de drammerigheid als het bakje even leeg was En toen kwamen er nog onverwachts Erik's broer, onze oppas en onze gastouder. Best gezellig. Veel kaartjes gehad, leuk hoor. En zaterdag is haar feestje met familie en vrienden. Bij hoera doet ze braaf de handjes in de lucht en roept: aaaah. Dus dat is goed gekomen. We waren alleen vergeten een kaarsje op het taartje te zetten . Dus daarvoor gaan we zaterdag in de herkansing. Ik dacht gister en vandaag wel veel.. oh nu deed ik nog de administratie vorig jaar en schreef ik briefjes wat er moest gebeuren voor het geval ik vannacht zou bevallen.. oh nu kreeg ik weeen, .. ja nu was het echt *%$Î* .. en nu duurde het wel lang.. had ik toch niet moeten kiezen voor vliezen breken? Oh wacht.. ze is eindelijk gedraaid.. en joepie ik mag perzen! Jeuh!!! Ze is er!!! Verder waren we alle vier snot verkouden. Ik heb een uur geslapen vanmiddag, werd gek van mijn snot-kop. Net gewerkt, nu hopen dat de kids zonder hoestbuien en heftige keelpijn de nacht doorkomen. Daarom moet ik even ego zijn, want hier dus nog niet fit. Nog hartelijk bedankt voor de reacties op hyves! Morgen gaat Elena op de psz sinterklaas vieren en mag ze verkleed als pietje. Tot gauw allemaal! Doei, doei! Groetjes, ik denk aan jullie! * Zwaait uitbundig *
Dat klinkt als een leuke dag Mom (behalve de verkoudheid) En jeetje, wat is dat jaar voorbij gevlogen! Je kleinste meid ook alweer 1.. Hoop dat jullie de nacht een beetje goed door zijn gekomen! Hier ook een peutermeisje wat niet fit is maar persé naar de creche wou We hebben wel even getwijfeld, ze klaagde over keelpijn en ze is erg snotterig. Maar niet koortsig en ze wou zelf dus graag heen want ze mag vandaag voor het eerst naar haar nieuwe groep. En aangezien de helft van de kinderen op de creche dezelfde klachten heeft, hoef ik me ook niet lullig te voelen dat ze misschien iemand aan zou steken. Jeroen heeft haar weggebracht en nadrukkelijk gezegd dat als ze ook maar een beetje het idee hebben dat ze niet lekker is, ze ons moeten bellen. Ben benieuwd. Hoop dat het goed gaat want ik moet straks met Timme naar het cb en hij krijgt prikjes. Vorige keer was hij daar de hele middag overstuur van dus als Lune dan ook nog thuis is en niet lekker en Jeroen is er pas om 20u weer vanavond.. Nouja, we zien wel. Lianda, klinkt niet fijn van je longen! YM, sterkte vandaag.. Vivi, en, een afspraak gekregen bij de ha? Gisteravond ben ik naar een buurtbijeenkomst geweest. Jeroen bleef thuis. Was de bijeenkomst afgelopen, bleek dat Jeroen me een paar keer gebeld had en hij stond helemaal pissig op de voicemail.. Bleek dat hij Timme niet rustig kreeg. Hij huilde heeeel hard maar wou zijn flesje niet drinken. Uiteindelijk is hij bij Jeroen uitgeput in slaap gevallen. Zielig he? Toen ik thuis kwam werd Timme direct wakker en weer huilen, dus aan de tiet en... stil Handig hoor, borstvoeding. Kan verdorie niet eens een paar uurtjes weg 's avonds.. hihi
YM.. heel veel succes en sterkte vandaag met de rechtzaak.. ik duim voor goed afloop meid..!!!!.... en niet teveel stressen he.. is niet goed voor je meid.. alle zieken.. BETERSCHAP... hier iedereen nog steeds gezond enzo.. soms snap ik er de ballen van.. zo heel gezond eten we nu ook weer niet.. ben er ook niet zo mee bezig.. die vitamine druppels en zo vergeet ik ook altijd, maar ziek zijn ze nooit **klopt meteen weer af** Marijn net "mama het kussen is nat dat komt omdat er een plasje kwam, dat is lekker niet zo grappig" en dan op z'n marijns.. " mama kusjuh is nat, komt dat pasje komt, das lekkuh niet zo plappig".. NEE dat is lekker niet zo plappig nee.. misschien moet je dat ook op dat keramieken/stenen ding doen dat in dat kleine hokje staat in de gang. DAAR IS IE VOOR!!!... zucht.. ik ga dus een luier verschonen..