Mom2be klinkt als een geslaagde dag!! Van harte gefeliciteerd nog met je jongste! 1 jaar is ze alweer! Wahaha Ichtus ja klinkt zo makkelijk he dat keramieken stenen ding wahahaha. Toch lekker dat je kids bijna nooit ziek zijn! De een is er nu eenmaal vatbaarder voor als de ander. Hier zijn de meiden ook bijna nooit ziek, en als ze ziek zijn is het nooit voor lang of heel heftig gelukkig! Maja, tssssss en jij kan hem zeker ook bellen als de kids lastig zijn en als je ze niet stil krijgt??? Moet hij meer oefenenen dan zal het vast wel gaan lukken 1x. Wel leuk dat je effe wegkon. Hier heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vakantie!!!!! We vertrekken straks om 16:00 naar NL, dus nog genoeg te doen.
Hier net een goede echo gehad, wordt nu toch wel heel echt. Ben 16 juni uitgerekend en nu dan 12 weken. Echt super weer die beentjes, armpjes enz te zien bewegen. Over 7 weken de twintig weken echt en benieuwd wat het dan wordt.
Wauw Debie! Gefeliciteerd met de mooie echo Ik ben ook heeeeeeeel benieuwd wat jullie krijgen.. Ik vermoed een jongetje deze keer.. Ichy, jij vindt het vast niet grappig maar Marijn heeft wel humor hoor SM, jeeeej vakantie! Waar gaan jullie nog maar heen in NL? En idd, Jeroen moet zich maar redden.. Maar ik had hem gezegd dat als er wat was, hij maar moest bellen omdat ik vlakbij zat en het niet echt heel boeiend was. Ach guttieguttie wat heeft Timme net gehuild.. Arme jochie was al zo moe toen we naar het cb gingen. Daar een poosje wachten, daarna gefrut aan zijn lijf door de arts en dan nog prikjes.. Hij heeft gekrijst niet normaal meer.. Tot het moment dat ik hem in de maxicosi in de auto zette heeft hij gehuild en is toen als een blok in slaap gevallen en hij ligt nu nog in de maxicosi te knorren. Heb hem op de bank gezet. Vind het zielig om hem wakker te maken. De arts zag trouwens dat zijn beentjes een klein beetje ongelijk waren en aangezien er heupafwijkingen voorkomen in de familie moet hij voor een echo. Hoop dat er niks uit komt.. Gewicht en lengte, keurig in orde! Hij weegt nu 6410 gram en is 62 cm.
zielig he die prikjes. Hoop dat het niets is met de benen. Nu een echo met drie maanden dus. over luiers, ilse heeft een tijd op de wc geplast, maar poepen wilde ze niet en nu nog niet, ze wil echt alleen een luier en die moet meteen schoon als ze wat gedaan heeft. Moet zeggen dat wij ook laks geweest zijn, eerdaags maar weer een nieuwe poging wagen, wil haar echt uit de luiers voor nummer 3 er is.
Joh, voordat de 3e er is ben je een half jaar verder. Dan is ze vast wel zindelijk! Lune is helemaal zindelijk, behalve met slapen. Wij zijn ook te lui om daar nu mee te oefenen. Elk uurtje slaap is leuk meegenomen Geheimpje voor jullie: Wij willen gaan trouwen En dan stiekem. In het voorjaar. Dan zijn we 10 jaar samen en hadden al het plan om dan een feestje te geven voor vrienden en familie. Maar nu willen we dan van te voren stiekem gaan trouwen en dat kenbaar maken op het feest. Onze ouders en mijn broer en Jeroen z'n zus mogen het wel iets eerder weten want die mogen er wel bij zijn. Maar verder mag niemand het dus weten (dus ook niet op hyves iets zetten graag). En nou maar hopen dat er echt niet stiekem een bekende meeleest hier Zo wel: jij stiekemerd!!! Niks zeggen he? Is niet aardig hoor. Owee als ik erachter kom.. Enne, mondje dicht he?? oe, ik pak je hoor..:x Zo
wooooow, cool Maja! Ik heb het meteen ff op twitter gezet! Echt leuk voor jullie... leuk idee ook zo, helemaal goed... Mom, gefeliciteerd met Suzanne. Jeutje wat vliegt de tijd! Volgen er fotos? Wil jouw meiden wel weer eens zien! Over fotos gesproken, ik zie hier helemaal geen fotos meer! YM, 5 weken?! En waarom mag je je kids niet zien dan? Ik begrijp het ff niet... heb je virus ofzo en is gevaarlijk voor hun, of wat is reden? Debie, top dat de echo zo goed was... leuk leuk leuk! Oh en Fenne poept ook niet op wc, doet ze standaard als ze haar luier aan krijgt met slapen... ze wil het gewoon nog niet op wc, wij opperen het zo nu en dan en dan komt het vanzelf een keertje... SM, vakantie.... woehoe... geniet er van! Ichtus, oops ongelukje... is Marijn net zindelijk aan het worden? Leuk om weer eens te kunnen reageren hier!
Helaas beetje vaag... maar Fenne was de gelukkige die het paard van Sinterklaas van de balonnenpiet kreeg... ding staat nu al bijna een week bij ons in de woonkamer!
Vandaag toch effe mijn vriend moeten toosten. Bleek dat de rechtzaak word verzet naar woe 29/12 en hij was er echt kapot van. We gingen er echt van uit dat Loecke vanaf nu toch deels bij ons zou mogen zijn. Mogen we nu weer een kleine maand wachten :x Heb door al het piekeren er over vorige nacht ook amper een oog toe gedaan @maja82: Wat een leuk nieuws! Proficiat meid! @wen26: Omdat het te druk voor me zou zijn nu dat mijn baarmoederhals steeds minder werd. En om vroeggeboorte te vermijden mochten ze niet bij mij. Maar gezien ik komende dinsdag 34w ver ben mogen ze dan wel bij mij komen. Leuke foto's trouwens
Wat is Fenne toch een lekker ding En wat zit ze stoer bij Sinterklaas op schoot! Die laarsjes Wen.. ze zijn zoooo leuk! Ik heb ze ook nog in het groen gezien, ook erg leuk! Twijfel nog steeds of ik ze voor Lune zal kopen. Ze heeft nu winterlaarsjes in maat 23 en denk dat die binnenkort te klein worden. Dan vind ik die Koel laarsjes toch wel een leuke optie. De groene combineren denk ik wel met veel van haar kleren. Oe, zalikzekopen? oeoeoe YM, wat balen van de rechtzaak! En sowieso, wat maken jullie nu veel mee zeg.. Rot hoor! Timme lag gisteravond in de box zich boos te maken en het heeft nut gehad want hij draaide naar zijn buik Stoer he? Zijn armpje lag nog wel in de weg maar hij lag echt op zijn buik. Toen ik hem terug draaide, deed hij het daarna nog een keer. Ik was helemaal verbaasd, had het nog lang niet verwacht. Maar Lune draaide ook pas met 7 maand geloof ik.. Het gaat zo snel allemaal! Mijn ouders gaan nog even sinterklaas inkopen doen zo en nemen Lune even mee. Ik zal haar warm aankleden want het is nog best fris volgens mij.
Maja, die groene zijn ook super cool!! Ze heten ook niet voor niks Koel for kids... Denk dat jij dit merk ook wel kan waarderen: Brand for Girls
Stoere fenne bij de sint op schoot. maja leuk he als ze gaan draaien en bewegen. 3 maanden is netjes toch. Enne lune is niet echt te vergelijken denk ik toch? Hier weer een klote nacht gehad. Breng ze zo na de sint op het kdv naar mijn ouders en ga dan weer naar huis. zal vanmiddag/ morgen ook ff nieuwe foto's spammen boney hoe gaat het????
Dankje Wen Debie, balen van je nacht! De meiden wakker of jij beroerd? En idd, Lune is niet te vergelijken.. geen één kind denk ik Maar was toch verbaasd haha! Ik heb Lune 2 staartjes gemaakt, wil best
Nee, denk kinderen niet te vergelijken maar Lune was te vroeg dus dan tel je toch overal weken bij op, bij de ontwikkeling???? En esmee was weer eens lastig