Geweldige foto's Leuk om je meiden ook weer eens te zien. Ze worden groot! En idd, die weken dat Lune te vroeg is moet je sowieso het eerste jaar rekening mee houden betreft de ontwikkeling. Volgens mij zelfs 2 jaar. Rond de 2 jaar trekt het ongeveer gelijk en dat klopte wel. Nu is ze een 'gewoon' peutertje van bijna 3. Hoewel ze qua uiterlijk nog wel altijd jonger wordt geschat maar zo gauw ze haar mond open doet om te praten is dat over
zo, ga straks als de meiden bij de sint zijn lekker bij de mac eten, vreselijk slecht en meestal niet bijzonder maar heb er zo onwijs veel trek in. ga maar even mijn dochter verantwoord een potje fruit geven. haha ilse denken ze vaak ouder omdat ze best lang is maar verder niet.
Dacht even een momentje gevonden te hebben om hier te komen beppen, maar Fenne roept me al weer: Mama, kom je ook mee kijken!!?? (ze kijkt K3) Gisteren ook al tegen je gezegd Maja, maar ook ff hier, super cool dat Timme al aan het rollen is! Debie, wat heb je mooie meiden, leuk om weer eens te zien! Viv, stoere Bryan op schoot bij de Sint... leuk leuk! En ook leuk om zijn paps eens te zien, had ik geloof ik nog nooit gezien... Ok, nu meent ze het: MAMA, kom nouhou!!
@wen dat kan goed dat je martijn nog nooit gezien hebt, zet hem niet zovaak hier neer hahaha bovendien bedient hij meestal het fototoestel
pffff mijn peuterdraakje ligt te snurken... sjonge, wat kan dat soms een strijd zijn zeg dat naar bed brengen... ze is dan juist heel erg moe en gaat tegenstribbelen, herkenbaar? Ik moet dr dan echt streng toespreken, wordt zij alleen nog maar bozer en duurt het een half uur voor ze uiteindelijk lekker gaat liggen en valt dan met betraand gezicht en rode wangetjes als een blok in slaap... vind dat zo sneu... Hoe zit het trouwens bij jullie met het leren van de Sinterklaasliedjes? Ik ben zo verbaasd hoe snel dat gaat. Ze kan ze bijna allemaal zingen nu, en om nou te zeggen dat we dat echt geoefend hebben... ... misschien dat ze op kdv enorm oefenen, maar anders pikt ze dat gewoon snel op. Echt cute... al schreeuwt ze de liedjes bij dr schoentje, want anders horen ze het niet!
Vandaag opnieuw minder nieuws gekregen van de gyn. Ik heb nu dus 2cm opening wat er kan op wijzen dat eens ze volgende dinsdag de remmers stoppen het heel snel kan gaan. Ahja dan heb ik ten minste toch al wel de 34w gehaald. Maar de gewichtjes zitten wel goed en worden rond de 1900/1800gr geschat. @maja82: Je kunt inderdaad geen kind met een ander vergelijken. Hier waren de jongens zelf niet gelijk hoor. Van draaien was Cas aan 6 maand en Sem pas aan 9 maand. Ik ging hen ook af en toe wel vergelijken van 'Ah en Cas kan dit al en Sem maakt nog geen aanstalten om dat te doen'. @debie: Onze Cas is ook zo iemand die op alles zou klimmen wat hij ziet... en dan hoort vallen daar ook bij natuurlijk. @wen26: Hier zingen de jongens ook wel de liedjes die ze op school hebben geleerd. Ik hoor ze wel via skype maar hoop dat ze dinsdag toch nog eventjes zingen bij mij.
Och jeetje. En jij woont wel in NL of in buitenland? Want zoiets heb ik hier nog nooit gehoord... denk dat ik meer stress zou krijgen als ik Fenne 5 weken niet zou zien als wanneer ik haar gewoon even elke paar dagen kan knuffelen... maar goed, waarschijnlijk vind jij dit ook zo... rot hoor, maar dinsdag zie je ze weer!! joehoe!
wen fenne slaapt nog overdag??? Hier al even niet meer, kreeg haar ook niet meer naar bed. En idd liedjes gaan supersnel, maar merk dat Ilse zingen ook echt leuk vind.
Oh ja hoor, Fenne slaapt nog ruim 2 uur overdag. Meestal van 13 tot 15 uur... soms gaat ze pas rond 13:30, maar dan slaapt ze ook zo door tot 16 uur hoor... slapen de meeste dan niet meer?? Fenne vindt zingen ook super leuk. Die maakt ook eigen liedjes op bestaande melodien... schattig is dat zingen he?!
Geen idee of er nog veel slapen, lijkt mij super als ze nog eens een slaapje zou doen. Ze gaan hier allebei tussen 19 en 1930 naar bed en dan tussen 6:30-7:30 wakker. Ilse slaapt niet meer en Esmee slaapt 1,5-2 uur wel maar eens slaapje
Goh en Esmee ook nog maar 1 slaapje... nee Fenne is en blijft een slaapkont... ze gaat ook tussen 19:00 en 19:30 naar bed en ook rond 7:00 uur wakker, soms wat eerder of wat later... ze komt dan naar ons bed en kruipt er nog even een half uurtje bij, ze mag dan altijd naar z@ppelin kijken.
Casje mag maandag gewoon weer naar school. Maar miste deze week wel het bezoek van de sint. Gelukkig bracht Sem wel een zakje snoep van de sint mee voor hem. Woensdag mogen de hechtingen er uit. @wen26: Ik woon in België. En ivm overdag slapen. Hier slaapt Cas al niet meer overdag sinds hij 28m was en Sem sliep in september heel soms nog overdag op school. Maar sinds oktober ook niet meer. Ze staan op rond 7u en gaan slapen tegen 19u30 tijdens schooldagen. Meestal in het weekend steekt het niet zo nauw maar meestal toch ook die uren.
Moggel! Poeh wat een rust hier. Ik dacht weer ff aan te haken, maar tis niet meer zoals vanouds he? Ach, das ook logisch... Maja, hoe is de nacht gegaan? Iedereen al klaar met shoppen voor morgen? Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie kids gaan krijgen... Hier is de klapper de digitale camera van V-tech, uiteraard een roze... die wilde Fenne super graag hebben. Oh en oma doet een grote Woezel en Pip in de zak, want dat wilde ze ook perse hebben haha... verder flink wat kleinere dingetjes. We hebben ook afgesproken voor elkaar iets er in te doen, heb echt geen idee wat Vin gekocht heeft... spannunt, zou ik wel lief genoeg geweest zijn?? Vanmiddag trouwens al even een boom halen, dan hebben we tenminste een keer een mooie... gaat uiteraard nog even een weekje de tuin in! Fijn weekend allemaal!
Wij vieren het vandaag al, bij mijn zus. Kunnen we het tenminste laat maken, morgen lekker uitslapen. Maandag moet iedereen er vroeg uit. Ik heb voor Mike vooral thomas en duplo, ook een doos playmobil. Verder puzzels , knutselspullen, dvd's enz. Voor Rosanne loopwagen van vtech, sprekende minnie mouse, theekopjes van fp, een pop, nog iets van vtech, ringtoren en nog meer spul. Ze hadden een actie 3 halen, 2 betalen dus ik ben geloof ik iets te enthousiast geweest Ach zoveel speelgoed hebben ze nog niet (vind ik) dus zo erg is het niet. Straks misschien even pepernoten bakken, maar denk eerst even een uurtje slapen.
ilse krijgt my little pony beter maak en kauwgomballenautomaat, ( is een speelhuis voor kleine pony's) soort groot ministeck, prikpen en blok en een doos met 4 puzzels, esmee een rugtas, armbandje, fisher prijs speeltuin en een tekenbord
Mogguh! Wen, ik ben ook wel benieuwd naar Vin zijn kadootje voor jou hihi.. Wat heb je voor hem gekocht dan? De nacht ging goed! Timme heeft om 23u de laatste voeding gehad en meldde zich om 4u pas weer. Daarna om half 9 Lune heeft bij mijn ouders geslapen. Ze zei gistermiddag steeds dat ze bij opa en oma wou slapen. Mijn ouders vonden dat uiteraard prima dus hebben haar eind v/d middag opgehaald en brengen haar zo weer. Wij vieren sinterklaas vanmiddag met de opa's en oma's en met mijn broer. Denk dat Lune het helemaal geweldig gaat vinden Van ons krijgt ze een soort zitzakding van de Ikea van een een spin ofzo. Wel een leuk ding. En een boekje en een memospel. Van mijn ouders krijgt ze een poppenhuis (die van de Hema) met bijbehorende spulletjes en voor de rest..? Geen idee, we zien het wel Ik ga straks even 2 pannen soep maken alvast voor vanavond. Ow, mijn kleine knapperd nog even..: Bekijk bijlage 112713
Dat mooie ventje heeft zich er net 2x helemaal onder gescheten (en maar onschuldig blijven kijken he? monsters zijn het)