hier ook een leuke sint maar toch best eng als die vent in je eigen woonkamer staat. ilse had een stuk minder praatjes. Ik en mijn zusje verschillen ook van mening, ik hou niet van teveel cadeautjes en zij vind hoe meer hoe beter al is het flut. Ik had 5 cadeautjes voor ilse en 4 voor esmee. Beide van mijn ma nog een ding gekregen en ilse van mijn zusje nog 4 kleine dingen. Heb wel gezegt dat ik met kerst absoluut niets wil of gewoon voor iedereen een boek, dat vind ik dan wel leuk. Ga zo mijn bed in, Esmee is een grote draak die heel de nacht huilt en ons wakker maakt dus 2 nachten van zo'n 3-4 uur en ikke is verrot. Fijne avond nog allemaal ps wij nog zo'n december kraslot gekregen en beide een boek
En mogguh maar weer Het was iets beter vanochtend, 6.20u. Als dat nou elke dag een beetje meer wordt... Ben wat dat betreft wel blij dat de goedheiligman naar huis is, beetje rust in de tent en dan slaapt mupke misschien ook beter. Debie heeft ook fijne nachten, aargh! Waar heeft Esmee last van dan? YM, fijn dat je kereltjes zo blij waren! Wanneer mag je ze nou weer zien? Vivi, hoe is het nu met Bryan? Mijn moeder komt hier over een half uurtje en brengt Lune naar het kdv. Hoop dat Timme dan ook nog slaapt, kan ik er ook nog even in. Hij heeft vannacht onrustig geslapen, hij is verkouden en hoest en proest flink. Dus ons nachtje was ook fijn Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Boney is? En met Meiske?
@maja lief dat je ernaar vraagt het gaat stukken beter met bryan de nurofen werkt als een tovermiddel gistermiddag strompelde hij nog beetje maar tegen de avond kon hij weer goed lopen. dus we geven he vandaag nog en dan morgen wil ik ermee stoppen kijken hoe het gaat zonder ontstekkingsremmers hier ook blij dat de sint weg is eindelijk 2 weekjes rust in huis!! had vandaag eigenlijk wachtdienst van 5-18 maar ze belde toestraks dat ik nu overdag vrij heb en dan vanavond om 18 weer de dienst in ga das wel lekker kan ik nog beetje rommelen hier in huis alleen vanmiddag ff beetje voorslapen hahaha
Goedemorgen, Hè hè, eindelijk even tijd om hier weer iets te posten. Moet gewoon tijd vrij maken om hier te kletsen, het moet niet gekker worden Wat ben ik blij dat die man met die baard weer naar Spanje is vertrokken. Het was wel heel gezellig, maar wat waren de kids druk zeg We zijn de afgelopen week van sintfeest naar sintfeest geweest. Op de gym, op school, in de sporthal, hier thuis en bij schoonfamilie. Ze hebben leuke bruikbaren cadeautjes gekregen. En Suus, je bent geen zeikerd hoor! Het kan ook allemaal teveel zijn. Met kerst doen wij ook niet aan cadeautjes. Het is goed geweest zo. Zaterdag heeft Eva haar eerste gymwedstrijd gehad, het clubkampioenschap. Ze was er gewoon zenuwachtig voor! En oh wat was ze trots (en mama misschien nog meer) toen ze 2e werd in haar categorie Suus beterschap! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Maja, wat een knap kereltje is Timme zeg. Moooiii!! Vivi, fijn dat het weer beter gaat met Bryan. Debie, balen van de slechte nachten. Kun je nu echt niet gebruiken! Ik ga zo even naar het zwembad. Eva heeft schoolzwemmen en vroeg of ik kwam kijken. Tuurlijk meid, mama heeft verder niks te doen Daarna maar verder stofzuigen en dweilen. Vanmiddag misschien de kerstbomen kopen. Oh ja, moet ook nog naar de wuper.
Sinterklaas op de psz. Helaas geen foto van Klaas en Piet, want Sofie vond dat eng en heeft alleen maar op mijn schoot gezeten. Toen deze foto werd gemaakt, waren Sint en Piet er nog niet. Vandaar dat ze hier nog vrolijk kijkt
Hoi! Fijn dat ie weg is he!? Het is echt genoeg geweest na 3 weken Sinterklaas... alleen in de winkels hebben ze nog geen tijd gehad om alle versieringen weg te halen, dus vanochtend was Fenne in de war: Ze zijn toch terug naar Spanje mama? Onze pakjesavond was echt super! Fenne reageerde fantastisch toen er op het raam gebonst werd, stormde naar buiten en was dolgelukkig met al haar cadeautjes. Helemaal geslaag dus! Meiske, wat leuk van Eva zeg... lijkt me zo heerlijk als je kind zo geniet en zo trots is... super! En Sofie vond de Sint maar spannend dus, schattig... Maja, hier ook 6:30 vanmorgen, en ik lag echt nog heel vast te slapen, had er echt moeite mee zeg! Debie, al wat uitgeruster? Viv, fijn dat beter gaat met Bryan zeg...
Hallo! Mag ik nog 'binnen' komen? Vast wel Ik val gelijk met m'n neus in de boter. Leuke foto's van Fenne! Verder echt niet terug gelezen. Is er nog wat bijzonders? Hier alles prima. We raken steeds meer opgeruimd. Zal blij zijn als boven alles klaar is en we de rest van de spullen daar op kunnen bergen. Hier gisteren sinterklaas z'n verjaardag gevierd. Was erg gezellig. Er kwamen 4 pieten langs en die wisten precies van alles te vertellen over Tessa. Ze zat met grote ogen te kijken! Verder net als Fenne denk ik. Het andere kindje wat erbij was, stuk ouder als Tessa, maar gelooft nog wel, was helemaal wild. Kon niet wachten en pakte alles in 1x uit en was daarna boos dat ze niks meer kreeg Maar Tessa wilde eerst spelen en dan pas het volgende open maken. Nu is ze al heel de dag erg lief aan het spelen. Straks eens even haar prinsessenjurk aan doen. Echt helemaal super vind ze dat. Zitten ook schoentjes en glitteroorbellen enzo bij. Echt afschuwelijk lelijk vind ik, maar Tessa straalde gisteren helemaal. Mijn ouders zijn onderweg en blijven een paar dagen. Gezellig. Hebben een huisje gehuurd hier vlakbij. Kunnen hier elk moment zijn. En ik heb morgen een sollicitatie gesprek. Voor wijkverpleegkundige voor ongeveer 3 dagen per week. Spannend. Ik hou jullie wel op de hoogte. Zal ook snel wat foto's komen laten zien. Dikke kus en tot snel.
*smelt* die Tessa!! Hoe cute!! En leuk he zo'n dankbaar kind? Wij hebben echt genoten van haar enthousiasme... op een gegeven moment zij ze zelfs: het is wel veel he?! Ze was er wel klaar mee en allang tevreden! Succes met je solli morgen!
Nee, voor het vocht achter het trommelvlies krijg je geen kuurtje, maar wel voor de oorontsteking. Ik kan de ab nu goed binnenhouden, maar voor de rest is t nog bagger. Wat een geweldige foto's van onze mooie kids! Leuk he, al die sinterklaaspret! Tess heeft er ook van genoten, vooral haar eigen baby viel erg in de smaak. Zo lief wat ze allemaal doet, eten geven, slapen, douchen, enz.
hee boney wat lekker een sollicitatie. Tessa al gewend? iedereen dus een leuke sint gehad. Nu konden we alleen eind van de dag ilse ophalen, had koorts. Merk verder eigenlijk niets aan haar alleen hoesten. maar kunnen haar nu morgen ook niet brengen. Morgen blijft manlief dan maar thuis. En woensdag komt er dan een collega oppassen als ik werk. Is weer zo'n geregel allemaal en die collega heeft nog nooit opgepast en kent ze ook niet, maar goed meestal zijn ze niet moeilijk en ze is wel leuk. Maja heb gewoon zeer slechte slapers helaas.
Wat een leuke foto's van Fenne! De fotocamera is dus favoriet Ziet er ook erg leuk uit! Boney, gezellig zeg, dat je ouders een paar dagen komen. Wat een stralende prinses op de foto De oorbellen maken het helemaal af! Eva heeft ook eens zo'n setje gekregen. En was daar ook helemaal weg van. Succes met je sollicitatie morgen! Debie, beterschap voor Ilse. Hopelijk gaat het oppassen woensdag goed. Hier vandaag 2 kerstbomen gekocht. Sjonge, wat zijn die krengen duur zeg. Was gewoon meer dan 100 euro kwijt Morgen de kerstballen van zolder halen. Dan mogen de kinderen hun eigen kerstboom in de keuken zelf versieren. In de kamer komt dan een interieur verantwoorde kerstboom
Mogguh! Heb leuke foto's gezien zeg Vooral prinses Tessa heb ik onthouden, wat een plaatje! Boney, succes vandaag met je sollicitatie! Meiske, kerstbomen zijn idd belachelijk duur.. Wij doen dit jaar geen kerstboom. Het huis staat vol met babyspul (box, wipstoel met speelding, schommelstoel etc.) dus zou niet weten waar hij moet staan en vind het nu al te vol.. Goeie optie trouwens, kerstboom voor de kids en een interieur verantwoorde kerstboom Oja, Suus je had ook oorontsteking.. Sucks! Hoop dat je je gauw beter voelt. Lune heeft vandaag tot 7u geslapen ipv 6u, hoeraaa! Timme hoest, proest en rochelt als een oud mannetje. Wist niet dat zo'n klein babietje al zo'n geluid kon maken bij het hoesten Best zielig.. Ben ook zo trots op m'n kleine stoere meid.. Ze gaat sinds deze week naar de nieuwe groep op het kdv, van 3 tot 4 jaar en het gaat super! Ze is al een paar keer wezen wennen van te voren en ook dat ging goed. Ze is samen met een paar andere kinderen van de oude groep over naar de nieuwe groep en die kindjes hebben het best moeilijk. Lune vindt het allemaal wel prima en heeft het erg naar haar zin. Gelukkig Die ouders zijn trouwens niet zo blij dat ze in deze drukke periode over gaan. Sint maarten, sinterklaas, kerst en van de meeste kinderen ook nog de verjaardag in deze periode. Ik vond het ook niet zo handig maar goed, bij Lune gaat het goed dus dan is het prima natuurlijk. Pff, ik solliciteer me suf maar ik word er wel een beetje moedeloos van.. Heb 2 afwijzingen terug en op de ene vacature zijn 160 brieven binnen gekomen en op de andere bijna 200 brieven Er wordt zo ontzettend bezuindigd in de hulpverlening.. Ik maak erg weinig kans zo met dat personeelsoverschot. Waardeloos. Ik blijf natuurlijk wel solliciteren maar word er niet blij van. De kindjes gaan ook naar het kdv, als ik geen werk vind kunnen we straks alles zelf gaan betalen. Geen optie!