Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ...

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    net echt he?

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Pure concentratie...

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    En dan natuurlijk in de boom...

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh wat zie ik toch een leuke foto's voorbij komen.. ik voel me dan altijd schuldig dat ik eigenlijk nooit tot weinig foto's maak van onze kiddies.. heb nooit t ding bij de hand of ben er te druk voor..of gewoon geen zin.. Wat ik ook altijd vind is dat ik jullie peuters zo groot en wijs vind lijken vergeleken bij marijn...maakt niet uit natuurlijk, maar valt me gewoon op!!..whaha..

6. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @wen26: Wat een concentratie zeg! En wat doet ze dat goed :)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dan maak je toch een paar leuke kerstkiekjes Ichtus? ;)

En zou het niet zo lijken of de foto dat ze groter lijken?

Bedenk me nu dat ik Marijn al lang niet heb gezien zeg...

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat doet ze dat goed Wen. Leuk om te zien. Deed regelmatig ook zoiet met Tessa. Hier in het nieuwe huis nog niet gebakken. Alle bak spullen zijn nog steeds niet uitgepakt.

Ichtus, misschien deed je dat bij Jur wel? Foto's maken? Ik denk dat je van je 4e veel minder foto's maakt. Maar ik ben ook wel benieuwd naar wat verse foto's van je kids. ;)

Leuke foto's van Gwen ook gezien.

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke foto's Wen! Wat een leuk idee om ze daarna in de kerstboom te hangen. Even onthouden voor volgend jaar:)

Ook mooie Tessa voorbij zien komen. Wat heeft die meid toch mooie krullen zeg!
    Succes met je sollicitatiegesprekken. Komt vast helemaal goed!

Gwen bij de kerstboom, cute:) Wat krijgt ze al lang haar zeg. Hoe lang wil je het laten groeien bij haar?
    Leuk je nieuwe auto.

Ichtus, ik heb dat ook hoor met foto's maken. In het begin maakte ik best wel veel foto's van Sofie, maar het wordt drastisch minder:)

Lig hier met een dekentje op de bank. Voel me niet lekker en ook niet ziek. Heb trek in iets en toch ook weer niet. Hoop niet dat ik ziek word. Vast niet (positief blijven denken:D)

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee, wat ouderwets gezellig druk geweest, net ff bijgelezen maar geen puf om uitgebreid te reageren, dus ff kort

geweldige foto van fenne op het speelkleed en crea de koekjes, zijn ze al op???

boney hier alles okee, en wat een haar heeft tessa opeens, wow. Ben nu bijna 14 weken.

sm gezellig weer terug van vakantie en mooie meiden.

mooie gwen ook voorbij zien komen

en meiske kijkt uit naar de vakantie, haha ben benieuwd of dat na een week nog zo is ;)

geen idee of ik iemand vergeet sorry dan.

Hier moe moe moe, laatste loodjes op school en meiden slapen slecht, denk ook door de drukke dagen. Voel me goed, nu echt zonder meds dus ben erg happy, hoop eerdaags van de vermoeidheid af te zijn.
    Nog lekker 2 dagen werken en dan ook heerlijk twee weken vrij, heb er zin in.

zo, ga mijn bedje maar eens opzoeken.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o en ichtus wat klote meid dat jij een dipje hebt en marijn niet lekker in zijn vel zit. Hopelijk zijn jullie er snel uit wat het veroorzaakt. Knuffel meid

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik knip haar haar zeker iedere 6 weken de punten want wil ook weer niet te lang laten worden mag nog net ietsje langer hoor kan soms armoedig zijn op die leeftijd en moet wel mooi blijven maar had zeker al langer kunnen zijn nu laatst iets meer eraf geknipt..scheelt ik doe er vaak wel veel dingen mee opsteken ..rommelige knotten ect en ja das leuk als het lang is:D

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    debie ooh lekker bijna vakantie!!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Leuke foto's zeg:)

Wat krijgt Tessa een prachtige bos krullen!
    En Fenne staat zo stoer koekjes te bakken, wat lijkt ze al groot zo!

Lune zou vandaag eigenlijk thuis zijn, maar ik heb sinds gisteravond een zere borst en ben bang voor een borstontsteking. Dus kdv gebeld en ze kon alleen vanochtend terecht. Ga ik zo op bed, daarna douchen en tiet masseren en Timme veel aanleggen en eventueel kolven en dan voorkom ik hopelijk een borstontsteking.
    Haal ik Lune begin v/d middag weer op.
    Ow, moet nog even bellen dat ze Lune daar niet op bed doen, kan ze hier vanmiddag even slapen. Scheelt ook weer.

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mooie fotos van Fenne! Wat een leuk idee om kerstkoekjes te maken en die in de boom te hangen!

Maja, he bah nu ook nog een beginnende borstonsteking. Jij verdient echt een lintje met jou doorzettingsvermogen om bv te geven!Enne bijna 4 maanden he! Super!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Meiske, hoe is het? Toch niet ziek geworden hoop ik?

Maja, ik hoop voor je dat het niet doorzet. Ik heb ook eens een beginnende BO gehad en heb het gelukkig met warm douchen, masseren en veel kolven/aanleggen weg kunnen krijgen. Ik had een een rode, warme, verdikte plek zitten. Was binnen 24u weer over. Hou in de gaten of je geen koorts krijgt, dan moet je echt naar de HA.

HIer een dagje niet veel op de planning. Wil strak even om een kerstboom (pje) rijden. Heb er eigenlijk niet zo veel zin in dit jaar, maar Tessa vind het prachtig al die lichtjes.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja SM, wilde ik nog even zeggen. WAt is Nora een Beauty zeg! Die zou je zo opvreten.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb bijna 15.000 berichtjes zie ik :)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wahaha die Tessa! Grappig zeg!

Ik heb wat op hyves geschreven niet in de krabbels maar apart bij de berichten.

Deel Deze Pagina