Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi

@YM wat schattig he die reacties van de kids zeker om te smelten! geniet ervan!

@Maja das klote zeg pfff hopenlijk is het snel beter...

@kikkert zal zo ff lezen...

hier alles goed nog steeds wat grieperig bah..maar ja alles gaat door he ...
    morgen werken hoop dat het meevalt met de voorspellingen...

nog ff me moppie vandaag

Bekijk bijlage 115177

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Gisteren 2 gesprekken gehad. 1 die vorige week niet door ging. En ik heb nog steeds het zelfde beeld van die instelling. ;) Verder zal ik er niet op door gaan...
    En 1 hier in dorp en dat was een heel leuk gesprek. Ze hebben nu niemand nodig in mijn functie (nivo 4) en werken alleen maar met nivo 3 en lager. Maar ze krijgen binnenkort een aantal verpleeghuis bedden en ze willen ook voor de thuiszorg voor volgendjaar zomer een heel verpleegkundig (nivo 4) team op gaan zetten. Dat was de reden dat ze mij graag wilde zien/spreken omdat ze dat met mij wel zagen zitten. Dat betekend wel dat ik tot die tijd als nivo 3 in dienst kom.
    Het is een verzorgingshuis die ook thuiszorg leveren. En zeker de thuiszorg is enorm aan het groeien. Het lijkt me een erg leuke uitdaging en ik heb al ervaring als nivo 4 in de thuiszorg. Ik heb al laten weten dat ik graag bij hun wil werken, ze hebben nog meer gesprekken en volgende week woe hoor ik of ik aangenomen ben.
    Vandaag zou ik ook een gesprek hebben, ik had Tessa net bij m'n schoonouders gebracht en sta daar nog met mijn auto op de oprit, zie ik dat ze gebeld hebben. Bel ik terug en hoor ik dat het 1 chaos is op de weg en dat er mensen over 10 km zo'n 1.5u gedaan hebben. Heb dus een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week.
    Nu zit ik thuis en Tessa is nog bij m'n schoonouders. Ik ga daar half 1 heen. We moeten om 13u bij de tandarts zijn. Onze nieuwe tandarts. Tessa gaat voor het eerst mee. Ben benieuwd....
    Nu maar even koffie en gtst kijken. Heerlijk even alleen thuis. Dat komt echt nooit voor! Wel raar eigenlijk.

Maja, ik las net je berichtje. Kut zeg. Dacht je er net af te zijn...
    Ben je al bij de HA geweest?

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney,veel succes met de sollicitatie(s) Ik ben benieuwd!Hoe doen jullie dat met opvang voor Tessa? Werkt P. nu ook dicht bij huis?

Maja hoe is het de spruw/borstonsteking??? 4 maanden BV wohoooooooooo wat een prestatie meid!

Ym, heerlijk dat je ventjes nu weer bij je op bezoek mogen komen! Ik ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Hoe zit het met verhuizen?

Joma, beterschap!

Jullie zullen mij wel voor gek verklaren maar ik denk dat ik vlak voordat Sara 3 wordt een dag en nacht alleen met haar naar Eurodisney ga. Lijkt me heerlijk een hele dag op haar alleen te concentreren en ze vind Disney (Mickey mouse) helemaal geweldig. Ik doe het ook wel omdat ze tot 3 jaar geen entree betalen en ik een speciale aanbieding heb voormezelf ik betaal 19 euro voor entree.... ik ga straks effe overleggen met mijn man en zeggen dat hij thuis moet blijven met Nora. Hij mag ook mee natuurlijk maar denk dat hij daar geen zin in heeft hihi.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ben zo ziek als een hond. Bah!
    Vannacht geen oog dichtgedaan. Bijna 40 graden koorts en heb nog overgegeven. Timme moet natuurlijk wel drinken bij mij nu maar dat doet zoooo'n pijn. M'n borst is ook vuurrood. Was even vergeten hoe beroerd je kan zijn van een borstontsteking.
    Vanochtend direct de ha gebeld en ze heeft direct een recept uitgeschreven dus de eerste dosis ab heb ik al gehad vanochtend.
    Ik duik weer in bed.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje maja. Heftig dan. Veel beterschap en sterkte meid.

6. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Om jullie op de hoogte te houden van mijn bevalling (en er na) heb ik een mailadres aangemaakt waar ik iedereen van forum's in zal zetten. Is iemand hier bereid om dit toppic op de hoogte te houden? Zo ja als je je mailadres via BP doorstuurt kan ik je zo op de hoogte brengen.

@supermummy: De verhuis is achter de rug. Ze wonen er nu al een goeie week. Dus ook de baby-spulletjes staan nu uit. Oh ik ben nieuwsgierig hoe het huis er uit ziet want ik heb enkel nog maar foto's gezien.

@maja82: Klinkt enorm pijnlijk. Veel beterschap meid!

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hoi, even een update vanaf mijn kerstpakket... Jaja, we hebben een iPhone 4 gekregen! :)

Zit nu in de trein van schiphol naar Arnhem, was op tijd vertrokken, want die weersvoorspellingen klonken niet best!

Maja, beterschap!! Wat naar zeg... Hopelijk slaat de ab snel aan en kun je nog even doorgaan met de bv... Dikke knuffel, wat een toestand!

Boney, je klinkt zo heerlijk positief steeds... Die verhuizing was een goede zet hè?! duim voor je dat die baan iets wordt!

Kikkert, sterkte meid!

Ichtus, hoe gaat het met jou? Al naar ha geweest voor Marijn?

Ym, fijn om te horen dat je je kids weer kunt knuffelen! Ben benieuwd naar de nieuwe twins! Weten jullie eigenlijk of het jongens of meisjes zijn? Nee hè?

Heb ik verder nog iets gelezen?
    Wel Gwen gezien, lekker mupke!

Voor iedereen met winterdipje of verkoudheidjes en griepjes, knuffel!!!

Ik ga de metro weer lezen, inmiddels voorbij utrecht, nog 45 minuten en dan weekend!
    Zondag naar Mary Poppins met vriendin, zin in!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hiephoi, vertragingen... Maar nu dan echt in laatste trein! Flinke sneeuw hier, een witte kerst zou wel gaaf zijn zeg!

Net naar huis gebeld en Vin zei dat hij allemaal lekkere dingetjes had voor het eten, wilde niet zeggen wat... Ben benieuwd...

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Huh? Was dit nou?

Hopelijk voel jij je vandaag beter Maja!

Wat is iedereen aan het doehoen?

Ik ga vandaag verder met de PiP studio tafeltent, die moet met kerst wel klaar zijn voor onder de boom!
    Zo eerst met auto naar garage, lekke band... Chips!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Zo dan! Wat een leuk kerstpakket! Ik krijg niks dit jaar. Ben natuurlijk Koos Werkeloos. Verwacht ook niet nog voor de kerst een baan te hebben :D

Wen, ik voel me idd lekker in m'n vel. Tessa zit ook lekker in haar velletje en dan ik dus ook. Ze wil wel wat meer aandacht, maar ik heb toch geen baan en ben dus 24/7 er voor haar. Gisteren even 2 uurtjes alleen bij opa en oma geweest, maar ze vind het zo leuk daar. Dat doet me echt goed. En opa en oma zijn zo blij dat ze nou eindelijk hier woont en dus word ze gruwelijk verwend. Opa had zomaar patatjes gebakken gisteren tussen de middag :D Haha...
    Moet ook zeggen dat ik schatten van schoonouders heb. Zeker m'n schoonmoeder, ze is zo lief voor me.

Ik heb vandaag lekker niks op de planning. Heerlijk. Wil nog even naar kruidvat, maar dat kan morgen ook nog. Denk dat ik straks maar lekker ga douchen en een schone jogging broek aan doe en dan lekker heel de dag binnen bij de kachel. Er ligt hier trouwens echt weer een flink pak sneeuw. Gisteren was even alles weg, maar binnen een korte tijd (het sneeuwde echt heel hard) was alles weer wit. Ik vind het heerlijk die sneeuw. De wegen zijn goed begaan baar en ver weg hoef ik toch niet. Van mij mag het nog wel even blijven sneeuwen. Iig t/m de kerst. Oud en nieuw mag van mij ook nog wel :D (Sorry ichtus)
    Tis hier ook zo mooi met al die huge bomen hier. Schitterend. Nu ik het zo schrijf ga ik denk ik toch maar even het bos in lopen straks of vanmiddag.
    Zo, ik ben weer lekker nutteloos, paginavullend bezig geweest. Nu wil Tessa kleuren en moet ik even 'stilzitten' zoeken (viltstiften ;))
    Dikke doei ;)

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Een iphone 4 als kerstpakket?:$ Leuke werkgever heb je toch Wen:)
    Kan je er al een beetje mee overweg?
    Succes met Piptent, creabea die je dr bent;)

Boney, kan me helemaal voorstellen dat het prachtig is bij jullie met al die sneeuw! Kan je mooie foto's van maken:) Ik zie het al helemaal voor me.

Het gaat al wat beter. Ben al echt kotsmisselijk steeds. Van de antibiotica denk ik want elke keer als ik een boertje laat proef ik zo'n chemisch smaakje:) Ranzig! En Timme heeft last van krampjes door het spul. M'n borst is nog wel rood maar dat al iets minder pijn en de koorts is gezakt.
    Heb nu echt besloten om te stoppen met de bv. En niet omdat ik nu een borstontsteking heb, het is de druppel. Ineens is de knop om. Ik trek het gewoon niet meer. En dit is voor het eerst dat ik denk aan stoppen zonder tranen in mijn ogen dus het zal wel goed zijn.

Lune heeft vannacht bij mijn ouders geslapen. Ze is er nu nog.
    Ze was verdrietig geweest vannacht zei m'n moeder net aan de telefoon. Ze wou naar mama toe. Dus m'n moeder heeft haar bij haar in bed genomen en toen is ze wel verder gaan slapen gelukkig.

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Aaron hangt met een ernstig gezicht aan de telefoon om jullie gedag te zeggen.... We zijn jullie niet vergeten hoor!

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo!
    Lange tijd hier niets geschreven wel veel meegelezen...
    Ik ben jullie echt niet vergeten hoor, gewoon niet veel forumzin gehad.

Maja, fijn dat je nu de rust hebt om te stoppen met de bv! Echt super knap van je dat je het al 4 maanden lang hebt volgehouden! Echt heel goed!
    Voel je je weer wat beter na de borstontsteking?

Boney, super dat je je zo goed voelt na de verhuizing! Het scheelt natuurlijk heel erg dat je lieve familie in de buurt heb zoals je schoonouders... Je hoeft niet gelijk alles opnieuw op te bouwen.

Wen, wat heeft Vin voor lekker eten voor je klaargemaakt? En gaaf kerstpakket hoor! Zo luxe zal die van mij vast niet worden.
    Ik kon hem gisteren ophalen, maar ik had de auto niet en geen oppas voor Aaron en Iris. Dus ik kon niet naar die kerstborrel. Nu wordt mijn kerstpakket opgestuurd.
    Vorig jaar kregen we een boekje en konden we daar zelf iets uitzoeken. Zal dit jaar niet anders zijn denk ik. Ben benieuwd.

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou verder laat ik het reageren even zitten... Het is wel errug veel als ik op de afgelopen maand moet reageren ;).
    Ik haak gewoon hier weer in!

Even update van hier...
    Aaron heeft keelontsteking, maar is verder prima in orde. Lekker vrolijk en speels... Vandaag heeft hij zijn laatste dagje op het KDV. Vanaf volgende maand (hopelijk, hij staat op de wachtlijst) gaat hij naar de peuterspeelzaal.
    Verder heb ik een tip gelezen van Sizzel laatst. Die schreef over Nora dat ze nu geen suiker meer krijgt omdat ze daar druk en dwars van werd.
    Ik dacht, laat ik dat ook eens proberen bij Aaron. Jeetje, binnen een week tijd heb ik een heel ander kind terug. Hij hangt niet meer, verveelt zich niet meer, luistert prima! Hij is lief voor Iris, pakt geen speelgoed meer af, misgunt haar niets meer... Echt super!
    Hij kreeg niet veel snoep enzo. Maar wel ranja en fristi (zijn favoriet) en zo nu en dan natuurlijk wel een snoepje. Maar ook vrij vaak zoet op brood.
    Nu helemaal geen zoet meer op brood. De fristi hebben we ook afgeschraft en hij krijgt nu als tussendoortjes alleen fruit of plakje kaas/worst, rijstwafeltje, soepstengel. En als drinken krijgt hij sinaasappelsap of diksap of melk.
    Echt ik kan het iedereen aanraden! Zo'n goede verbetering!

Iris gaat ook prima! Lekkerding is ze! Echt een meisje. Lekker met poppen knuffelen en met handtasjes rondlopen. Echt heerlijk! Verder geen klagen aan. Eten is vaak nog wel wat moeilijk, maar dat gaat een beetje op en af. Ene dag prima, andere dag rampzalig... Ach ze is stevig genoeg!

Verder hier niet veel nieuws. We zijn nog steeds bezig met grote opruiming bij ons thuis. Heb wat dingentjes op Marktplaats staan en volgende week is Erik vrij en dan hopen we te kunnen beginnen met klussen op zolder. Dat moet op den duur onze slaapkamer worden en onze slaapkamer nu willen we omtoveren tot Aaron zijn kamer...

Nou goed, genoeg over hier... Ik ga verder mijn huishouden doen!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een sneeuw zeg.........het sneeuwd nog steeds hard lig al 20 cm bijna....

vanmorgen gwen op de slee naar school gebracht..
    Bekijk bijlage 115436

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689