hey meiden ik benijd jullie niet daarboven in het noorden hoor, als ik toch hoor hoeveel sneeuw er bij jullie ligt. hier ligt gelukkig maar heel klein beetje en eerlijk gezegd hoop ik da dat ook zo weg is hahaha
Heerlijke sneeuwfoto's van Gwen zeg! Jammer hier ligt nog amper wat! En ik woon in het noorden Vivi! Dus het valt hier echt reuze mee. Er ligt hier nog geen millimeter! Net Aaron opgehaald van het Kdv. Het was de laatste keer vandaag! Toch wel een beetje slikken!
heerlijk die sneeuw. Baal alleen dat mensen dan de hele straat gaan schoonmaken, kun je steeds niet verder met de slee. heb wel bijgelezen maar geen puf om te reageren, zijn net binnen, heerlijk 2 uur buiten geweest. Zo'n zin in de wintersport zo.
ff ander vraagje, bij foto's plaatsen is die rode balk bijna helemaal vol, kan ik dat ergens verwijderen dan? Dacht dat oude foto's vanzelf weg gingen???
Debie, dan klik je op 'gebruikersinstellingen' links bovenin de pagina. En dan kom je in je profiel ed. Dan links onderaan staat Diversen en bijlagen. Bij de bijlagen kan je ze verwijderen. Ze gaan niet vanzelf weg.
Mooi Joma! Heeft Gwen goed gemaakt! Hier helaas nog steeds geen sneeuw... jammer! en ze hadden het wel voorspeld...
als ik zo die fotos zie heeft de sneeuw wel wat, maar moet vanaf maandag weer gaan werken dus laat maar zitten er door rijden vind ik 3x niets
moet morgen ook werken.....maar ja we zien wel schijnt nog meer te komen maar dat hoeft van mij ook niet...nu zijn de wegen redelijk goed...wordt hard aan gewerkt
@joma hier ligt ook bijna niets dat beetje wat ligt kun je niet op sleeen wat hier voor bryan grote teleurstelling was, want papa had gezegd dat hij vandaag kon sleeen hahaha
Reden voor de pijn van de voorbije dagen is gekend! Die twee zijn gewoon ongeveer 400gr en 300gr aangekomen. De gyn heeft toch 2 keer moeten kijken hoor @wen26: Nee, wij kennen het geslacht niet. En wat een leuke sneeuwfoto's zie ik hier allemaal zeg!
leuke foto's ook van gwen. thirza thanks, gelijk ff wat foto's verwijderd. hier als kertpakket een bijenkorf cadeaubon