@boney meid wat kl*te zeg, dikke knuffel!!!! @sm sow 5 bss binnen een straal van 700meter keus genoeg zou ik zeggen . waar ik op zou letten: -ziet het er school en veilig uit (ook qua omgeving buiten enz) -wat is je eerste gevoel -en uhmmmm...hihi @ym spannend en suc6 meid! @de rest knuffel!!!
Mogguh.. En, YM bevallen? Spannend! SM, ik zou heel erg op mijn gevoel afgaan denk ik. En voor de rest praktisch; spreekt de onderwijsvorm je aan, hoeveel kinderen zitten er in de klas, wat zijn de lestijden, wordt er aandacht besteed aan dingen die je belangrijk vindt? (zelfstandigheid, samenwerken etc) Tja, zo een beetje denk ik. Maar alsnog, ik zou heel erg op mijn gevoel afgaan. Hoe word je ontvangen, hoe is de sfeer, hoe zijn de meesters/juffen etc. Nou zo Ik duik zo mijn bedje weer in. Ik slaap nog steeds als het even kan elke ochtend samen met Timme Behalve als Lune er is natuurlijk. Maar die wordt nu naar het kdv gebracht door m'n vader. Ik ben gisteren met mijn moeder naar een etentje geweest georganiseerd door de turkenvereniging hier in 't durp. Je betaalde 5 euro entree en dan kon je eten, gekookt door nederlandse en turkse kinderen (met hulp van mama's uiteraard). Het geld ging naar een goed doel in Ghana. Leuk toch? We hebben heerlijk gegeten. Turks brood met allerlei lekkere dingetjes er bij, turkse salades, turkse worst, bulgur achtige dingen, gehaktballetjes met een soort tzaziki en je kon er allemaal lekkere dingetjes kopen. Heb dus een heleboel gevulde broodjes en zoete dingen gekocht. Jammie Ik ga vandaag bijna 2 kilo gehaktballetjes maken voor kerst Dan braad ik ze vast en vries ik ze in. Hoef ik ze met kerst alleen nog weer op te warmen en de satesaus erbij te mikken. Ik maak ook nog een pastasalade maar dat doe ik op de dag zelf. We hebben een soort buffet met van alles en nog wat. Eerste kerstdag met mijn familie en 2e kerstdag brunchen bij de schoonfamilie (bleeeeeeeeeegh). Met oud&nieuw blijven we thuis. Misschien komen nog vrienden bij ons maar denk het eigenlijk niet. Die zitten ook met hun kindje en blijven ook liever thuis. Wij ook, anders zijn we de hele avond met onze kinderen bezig die ws toch niet willen slapen. Dus dan maar gezellig saampjes net als de laatste 2 jaar. Ik vind het prima, heb sowieso niks met oud&nieuw. Dat domme geknal en gezuip. En nee, dat komt niet omdat ik oud word in mijn pubertijd vond ik het ook al geen hol aan. Behalve oliebollen bakken met m'n moeder op oudejaarsdag, da's wel leuk En 2 dagen later is Lune alweer jarig Dan zijn we daarna ook wel even klaar met het familiegedoe. Wat doen jullie allemaal met kerst en oud&nieuw?
Maja ik hoop dat je dadelijk nog effe kan slapen. Hier heeft Sara kerstvakantie tot maandag 10 januari geloof ik . Hier vieren we zo goed als geen kerst. We moeten allebei werken, voor de rest is mijn familie ver weg, en zijn familie viert geen kerst. Kerstavond fonduen samen laat als de meiden al op bed liggen. En we gaan naar het circus maar weet niet of dat precies met kerst is of een andere dag ervoor of erna. Doen jullie ook nog cadeaus met kerst? Wij niet. Met oud en nieuw zijn we ook lekker saai. Lekker hapjes thuis en samen het nieuwe jaar inluiden, het liefst met de meiden op tijd in bed. bah wat klink ik oud
met oud en nieuw lekker burgerlijk thuis met z'n tweeen, ben met kerst twee dagen weg dus wil weekend daarop gewoon thuis slapen. Familie e.d woont te ver en vrienden zitten ook met kleine kinderen, halen iig ilse er even uit, misschien esmee ook even om 12 uur en dan liggen we 12:30 in bed
Goedemorgen, Ik heb zo m'n gesprek wat vorige week niet door is gegaan vanwege de sneeuw. Gisteren ben ik gebeld door diegene waar ik een goed gevoel bij had. Ze boden mij een baan voor alleen de nachtdiensten. Daar moet ik nog even over nadenken. Eerst maar eens kijken wat het gesprek vandaag opleverd. YM hoe is het? Maja, ik zou ook weer lekker m'n bed in gaan. Heerlijk toch? Hier ook met oud en nieuw samen op de bank. Niks op de planning, net als vorig jaar. Met kerst eten we 1e bij m''n schoonouders en 2e hebben we verjaardag en verder die dag weet ik nog niet.
Haha debie, hier ook niet zo. Vorig jaar werd Tessa uit zich zelf wakker. Het jaar ervoor ook. Maar toen was er heel veel vuurwerk. En ik denk dat het hier wel meevalt eigenlijk. Maar we zullen zien.
Voor ik het helemaal ga vergeten in de drukte enzo.. IK WENS IEDEREEN EEN ONTZETTEND MOOIE KERST EN EEN HEEL GEZOND EN GELUKKIG 2011 TOE!!!!!.. Liefs ons...
Ik wens iedereen hetzelfde als Ichy Maar ik ben er voor die tijd heus nog wel8) Lune wordt al wakker als je haar deurklink aanraakt dus we zaten startklaar vorig jaar om 1 minuut voor 12 om naar haar toe te gaan. Wat denk je? Ze is overal doorheen geslapen En er was me toch een pokkeherrie hier in de straat.. Ongelofelijk.. Ow, Timme heeft honger denk ik. Ik wou nog een poosje kolven maar m'n productie loopt toch wel hard terug nu.
Wat een rust hier! Heb zelf ook niet veel te melden. Vandaag dus heel veel gehaktballetjes gemaakt. Timme nog even gebadderd en eind v/d middag Lune van het kdv gehaald. Mijn ouders hebben hier gegeten en konden even op Timme passen toen ik Lune naar bed bracht. Jeroen zal straks wel thuiskomen van zijn etentje.
Maja ja gehaktballetjes klaar?2000 stuks in de diepvries? Idd rustig geweest hier. Wij viertjes zijn vanmiddag lekker gaan uiteten. Paella daarna kleine gebakken visjes en een stuk citroentaart. Sara wilde een ijsje dus mijn man had een ijsje besteld in zo´n voorverpakt plastic bakje. Toen ze het voor de helft op had, proefde ik eens wat het was, was het dus gewoon een ijs met een sterke whisky smaak. Terwijl de serveerster had gezegd dat het caramel was. Ze heeft daarna wel een langere siesta als normaal geslapen Wij zijn daarna nog even naar de speeltuin geweest, heerlijk kon makkelijk zonder jas. Strak blauwe lucht en een lekker zonnetje en dat eind december.
Hallo Meiden. Poeh wat een sneeuw! Moest vanmorgen werken ben net thuis en al vanaf 14:00uur onderweg geweest. Nergens is er gestrooid zelfs de hoofdwegen niet een en al ellende! Ik denk dat er nu ruim 40cm is bijgevallen en wat er nog lag. Maar goed ben weer veilig thuis gelukkig,en morgen vieren we kerst bij de buurtjes. Zondag zouden we naar me schoonmama gaan in Nieuwegein maar als ik hubbie begreep wil ie geen risico nemen omdat het ruim anderhalf uur rijden is. Maar ik heb geen eten in huis voor het diner dus dat wordt da maar de frietzaak hahaha ook is leuk toch. Nou ik heb het eten opstaan optijd eten want de oudste moet naar club vanavond. Arghh de kliko is ook nog steeds niet geleegd en de zakken met plastic staan er ook nog. Op het werk is het ook al een verzameling van vuil omdat het door het slechte weer moeilijk te bereiken is. Ik vind sneeuw echt heel mooi maar heb er nu wel GENOEG van. Nou dames ik wens jullie allemaal een hele mooie kerst!
wij wensen iedereen fijne kerstdagen toe!!!! xxx jeetje wat een weer zeg heerlijk als je niet weg hoeft maar anders.... het ligt hier op sommige plekken 1 meter dik.
Fijne feestdagen dames! Gister gehaktballen gemaakt, net tzaziki en morgen 2 pastasalades. Ben nu spaghetti carbonara aan het maken. Sjonge
Wij wensen iedereen hele fijne kerstdagen! Hier ook sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw.....pfff, al 3 weken lang, dus ik ben het meer dan zat! Mgoe, dan toch een witte kerst, heeft ook wel weer wat. Alleen moet mijn zus, man en kinderen uit het westen komen (2 uur rijden) 2e kerstdag, dus ik hoop dat het wel allemaal door gaat. Vanmorgen nog even de laatste boodschappen gedaan en vanmiddag hebben we gezellig koekjes gebakken. Was echt een dag om lekker binnen de hangen. Tess vindt koekjes bakken helemaal geweldig en ze vindt die (droge, smaakloze) dingen dan ook nog eens heeeeeerlijk.... Alleen vanmorgen heeft manlief een telefoontje van de baas gehad, een collega is gisterenavond met loeiende sirenes opgehaald en wordt nu kunstmatig in coma gehouden, ze weten niet hoe of wat. Dat is echt flink schrikken. Jonge vent met 2 kleine kinderen..... Hier nog een paar fotootjes:
Suus, bah sterkte voor de collega van Jan, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Mooie fotos van je beauty! Ik kom er net 5 minuten geleden achter dat ik vorig jaar de fondue pan heb weggegooid met de verhuizing lekker slim. Ik verwacht gelukkig geen gasten alleen mijn man hihihi. Nu iets anders bedenken maar had alleen bief en kipfilet en stokbrood met kruidenboter in huis. Ga dus zo maar zelfgemaakte aardappel duchess maken en zelfgemaakte appelmoes en broccoli met een kaassausje ofzo.
@suus wat heftig van de collega van jan zeg hoop dat het snel wat beter met hem gaat!! tja sneeuw als je er niet door hoeft binnen blijven zou ik zeggen, hier moest ik werken en heb ook nog 2 gezinnen waarvan eentje smorgens 2uur dan naar het andere en dan weer terug naar het eerst en ook allemaal nog een half uur van huis dus was echt survivellen vandaag maar heb het overleefd hahaha ALLEMAAL FIJNE KERSTDAGEN!!!!