Buddy nieuws YM Hier nog steeds rommeling (voorweeën) maar nog geen kindjes in mijn armen, CTG's nog steeds goed. Vandaag gyn: ze groeien goed en ik heb nog steeds 2cm opening dus geen verandering. Maar de reden waarom ik niet op het forum kom is het feit dat ik heb jammergenoeg heel slecht nieuws heb. Gisterenochtend is mijn 16-jarige zusje Catho met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Ze lag toen reeds al in een diepe coma en is later op de dag overleden. Ik ben er vanzelfsprekend kapot van en voor ons zijn het dus ook geen prettige dagen. Liefs, Youngmom Jeetje meid das echt slecht nieuws zeg gecondoleerd!! heb er geen woorden voor sterkte in deze moeilijke periode !!! voor jou en je familie!!!!!!!! wat is het leven toch oneerlijk en dubbel knuffffffffffffffffff
@ym jeetje meid woorden schieten echt te kort. Gecondoleerd en heel veel sterkte ook voor jou familie. Hele dikke knuffel
@ym weet niet zo goed wat ik moet zeggen, gecondoleerd in deze moeilijke tijd!! heel veel sterkte meid
YM.. Ik heb geen woorden die je pijn en verdriet kunnen verzachten.. Wij wensen je (jullie) ontzettend veel kracht en sterkte toe in deze tijd en daarna.. Hoe dubbel moet dit zijn....het verwachtte leven, zo welkom en het zware afscheid van je zus...Gecondoleerd met dit verlies.. Dikke knuffel!!! **wilde nog verder reageren, maar vind dit even niet gepast...**
Hmmm, ik wilde iedereen fijne kerst wensen, maar dat doe ik nu maar even niet.... Ym, wat verschrikkelijk! Echt super veel sterkte voor jullie allemaal! Ik heb er geen woorden voor....
Zo, we zijn weer thuis. Al een poosje trouwens, we wilden het niet te laat maken want morgen gaan we op tijd naar m'n schoonouders. We waren vandaag dus bij mijn familie. Allemaal lekkere dingetjes te eten maar heb bijna niks gehad, heb sinds gisterochtend een rare buik. Krampen, misselijk en diarree.. Zo gauw ik wat eet kan ik daarna een kwartier op de wc gaan zitten Dus na een hapje varkenshaas, een mini gehaktballetje en een stoofpeertje ben ik naar de wc gerend Ach ja. We gaan zo naar bed. Timme wordt nog steeds gezellig elke nacht om 2u en om 5u wakker voor een slok drinken en Lune is rond 6u weer wakker. Dus slapen is wel fijn
En vandaag zouden we dus naar mijn schoonfamilie maar Jeroen is alleen met Lune heen. Timme had wat verhoging en ik ben nog steeds niet lekker. Heb geen zin om daar de halve dag op de wc door te brengen en vind het niet fijn dat Timme ook niet fit is. Dus we blijven lekker thuis met z'n tweetjes. YM, hoe is het nu? Lig je niet meer in het ziekenhuis dat je niet meer op het forum kan komen of ben je er te verdrietig voor? Kan me het goed voorstellen hoor, wat zul je een verdriet hebben.. En deze dagen zullen wel als een roes voorbij gaan voor jou en je familie.. Bah! Was je zusje ziek of is het onverwachts gebeurd? Nouja, we horen het wel een keer als je er aan toe bent. Nogmaals sterkte, helemaal nu met je 2 kleintjes in je buik. Wat een rare situatie zo
Goedemorgen, Kom jullie even een fijne kerst wensen. Hier gisteren een fijne gezellige dag gehad bij m'n schoonouders met Peter z'n zus en aanhang. Was erg leuk met elkaar. Heel stuk door de sneeuw gelopen en heerlijk gegeten. Gisteravond lag Tessa pas om 22u in bed en hebben we ze wakker gemaakt vanmorgen om half 11 Eind van de middag gaan we naar een verjaardag. Blijven we eten en dan op tijd weer naar huis zodat Tessa op tijd haar bed in kan. Fijne dag allemaal.
Ym, pfff ik denk aan jou en je familie in deze moeilijke tijd. Wat moet het moeilijk zijn idd. Sterkte!!! Maja, hehehe ben je er weer onderuit gekomen he hihihihi! Goed gedaan! Grapje natuurlijk, maar volgens mij ben je stiekem wel blij of niet?Beterschap.
Goedemorgen, Hier (weer) ontbijt op bed gehad vanochtend. Heel lief natuurlijk, maar nu zit ons bed onder de geplette hagelslag Sofie wilde ook een paar hapjes van mijn boterham en dat is niet geheel zonder knoeien gegaan Gisteren zijn schoonouders en zwager met zijn 2 kinderen komen eten. Was reuze gezellig. We hadden vooraf gevulde tomaat, als hoofdgerecht hert en na iets met aardbeien en vanillesaus. Piet heeft staan zwoegen in de keuken, maar vond het erg leuk om klaar te maken. Vanmiddag gaan we naar mijn zus. Ook heb ik vanochtend de kerstboom naar buiten gegooid (eerst wel de ballen en lichtjes eruit gehaald) 't Was een treurwilg geworden met al die hangende takken. Shit, bedenk me net dat ik nog een hartige taart voor vanmiddag moet maken en nog gehaktballetjes moet braden. Iedereen nog een fijne 2e kerstdag. Maja beterschap. Lekker een dagje samen met Timme vind je volgens mij ook helemaal niet erg toch?
Ik vind het idd niet heel erg nee..8) Volgende week is Lune jarig en dan heb ik het huis vol met die herrieschoppers dus vandaag een dagje overslaan lig ik niet wakker van hihi. En ziek ben ik niet hoor, voel me gewoon niet lekker en zit veel op de wc Jullie hebben dus ook gezellige dagen zo te lezen, leuk
hai... hier een rustige kerst gehad alleen gisteren zijn we even naar mijn familie geweest en vandaag hebben we heerlijk een bankhang dagje gehad en net met z'n alle shrek (de nieuwste ) gekeken. verder heb ik ontiegelijk veel pijn want we hebben "alweer" spruw en ik heb echt mega kloven die tijdens het voeden weer open springen, tis dat de bv nog steeds zo goed gaat zonder problemen anders was ik allang afgehaakt want die pijn is gewoon ondragelijk alsof iemand je tepels eraf snijd ik hoop overgins dat het dits keer niet weer 6 weken gaat duren zoals de vorige keer. @maja beterschap @meiske mmm lekker hoor ontbijt op bed...hihi en ik zag het al voor me boom met alles erop en eraan naar buiten gegooit.
@maja tjeetje nog maar 1weekje dat gaat snel....dan bedenk ik me idd dat dylan (1 maandje later dan lune) 3jaar word...pfff waar blijft die tijd
Zo, we zijn weer thuis. Heerlijk geschranst bij mijn zus Kids liggen op bed. Zijn niet in bad geweest. Sofie lag al te slapen in de auto. Dus morgenochtend gaan ze maar even badderen. Piet ligt te slapen op de bank, lekker rustig! Hij heeft bijna heel de week vrij. Kan hij een beetje uitrusten van de drukke weken die hij heeft gehad. Morgen begint de 2e week van de snelcursus van zwemles van Kas. Ik hoop zo dat hij donderdag mag afzwemmen! Het lijkt me heerlijk om een paar jaar niet meer in een zwembad te hoeven zitten. Dinsdag winkelen met mijn zus. Net die dag moet Piet werken. Morgen maar even mijn schoonmoeder bellen of zij op de kinderen wil passen. Doet ze vast, de schat Balen van de spruw Kikkert. Kloven zijn geen pretje! Hoe is het met Maja? Nog steeds zo vaak naar de wc?