Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vindt vandaag echt koud buiten hoe doen jullie dat bij de kids met een jas al een dikke jas of niet?????

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WOW.. kikkert.. die met die kus.. smelt!!!

MAJA.. idd.. Timme lijkt sprekend op Lune, maar dan een kerel.. mooi ventje.. HOIIIIII

JOMA.. Jemig wat heeft Gwen al lang haar zeg.. sjonge.. mooi hoor.. en idd SPANNEND ZEG. nog 11 dagen!!.. als ik in de buurt woonde kwam ik ff jurk spieken.. wel foto's plaatsen hier he ;)

en Jas.. vanmorgen DIKKE,vanmiddag zomerjas..

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja sochtends is het ook echt koud..brr

vanmorgen had ik haar spijkerjas aan met body warmer maar doe morgenochtend als ze naar de psz gaat wel een dikkere jas aan als ze dan buiten spelen is het koud

ja gaat opschieten nu echt zin in!!!!!

ja Gwen heeft best lange haren en dan knip ik iedere 6 weken haar puntjes

hier de achterkant

Bekijk bijlage 100283

ik ga zo gwen naar me ma brengen want ik moet paar knippen en mars is vandaag niet optijd hij belde net ...dus gwen gaat daar naar bed,...ga ff spullen pakken en er vandoor..

tot vanavond

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat een mooie fotos van de kids!

Kikkert mooie fotos,die met het kusje.
    Chayenna en Dylan lijken ook echt opelkaar vind ik.

Timme heeft precies hetzelfde gezichtje als Lune, leuk zeg!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oooh, wat een heerlijke foto's! En wat worden die kleintjes snel groot zeg!
    Ik ga strijken... Bah... :(

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier nog zomerjas trouwens. Maar wij gaan dan ook niet 's morgens vroeg de deur uit. Ze heeft vaak een vestje aan, neem dan wel haar spijkerjasje mee om er overheen te doen.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @joma jeeejjj nog 11 dagen spannend zeg.... suc6 morgen. leuke foto's van gwen :D (tis een echt modelletje ;) )
    hier gewoon een dik vest over de trui ;)
    @maja aaa so cute!!!! en wat lijken die 2 op elkaar zeg.
    @sm ja chayenna begint steeds meer op dylan te lijken
    @boney ja die kleintjes worden idd veels te snel groot :( .....strijken bleg ook niet mijn hobby

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    strijken???? was da???? dat doe ik echt zelden.. misschien 1 x per maand maar dat is dan ook veel.. vind t werkelijk onzinnig, tijdrovend en saai...

het enige dat ik strijk zijn blouses, maar die spaar ik op of strijk ik vlak voor ik ze aan trek.. Ed heeft er zat dus die kan ik goed opsparen.. en dan kwak ik ze op een hoop op de tafel als schoonmama komt oppassen.. die vind dat leuk dus dat scheelt mij weer.. de rest strijk ik echt niet hoor.. is ook niet nodig...
    Als ik alles zou strijken zou ik er hele dagen mee bezig zijn.. Dacht ik dus niet...;)

Wat zijn jullie nog zomers qua jassen zeg.. hier vanmorgen dikke trui en winterjas op de fiets.. nog net geen handschoenen, maar t was echt koud hoor.. Lisa had een dikke legging onder haar gevoerde 3 kwart broek, trui, poncho en winterjas en nog had ze t koud. Vanmiddag was dat dan weer veel te warm dus ging de poncho uit en de zomerjas weer aan.. gedoe hoor en de kapstok puilt uit.. heb zo'n hekel aandeze overgang.. laat t dan ok maar goed hersft zijn, maar ik ben dan ook een herfst liefhebber...;)
    ikzelf draag trouwens al weken een winterjas hoor.. ben een koukleum

ik ben moe.. hele dag al dus duik mijn bed in.. morgen weer vroeg op....

Koes koes...

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ichtus :D hihihi ik moest echt ff lachen om jou en het strijk gebeuren ik zag jullie al helemaal lopen in gekreukte kleding (ik heb een rijkelijke fantasie ;) ) maar ik strijk ook echt niet alles hoor ;). wat de jas betreft ik kleed mezelf ook niet zo dik dus de kids ook niet....maar ik moet dan wel erbij zeggen dat het hier in zuid-limburg al 3 dagen lekker weer is. slaap lekker

zo ik duik ook mijn bedje in morgen moeten dylan en ik weer naar school :( (ik heb totaal geen zin, tis z'n zinloze dag maar goed tis dat het moet)

10. supermummy

Goeiemorgen!
    Hier nog lekker zonder jas hihihi lekker puh!!!
    Hoewel er nu wel effe een flinke storm aan de gang is maar normaal kan het nog best zonder jas tot eind oktober ofzo.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

SM, hoe warm is het nog bij jullie dan? Maak me jaloers!:D

Hier wisselen we per dag met jassen. Overdag nog een zomerjas en 's ochtends en 's avonds vaak een 'tusseninjas' of winterjas. Of vest met bodywarmer of vest met poncho haha! Genoeg opties.

Strijken: Doen we hier ook niet. Alleen blousjes van Jeroen voor zijn werk. Maar die brengt hij nog wel eens naar z'n moeder:)

Ow, ik hoor Timme wakker worden. Lune zit voor de tv:)

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Hier vanochtend voor het eerst de winterjas aan op de fiets naar school. De jongens natuurlijk nog niet, daar vinden ze zichzelf veel te stoer voor:D Straks waarschijnlijk weer de zomerjas aan. En net als bij Ichtus puilt ook hier de kapstok uit van de jassen en vesten.
    Oh ja, strijken doe ik ook niet. Drie tot vier wassen per dag en dan ook nog dat spul strijken, dacht het niet! Wel af en toe een blouse van Piet of Kas, maar daar houdt het dan wel bij op.
    Verder gaat hier alles goed. Morgenavond is het feestavond op school, ter afsluiting van de kinderboekenweek. In de sporthal mogen alle klassen iets opvoeren. Geweldig:) Kas is een pruim en heeft er geen problemen mee:D Zijn klas beeldt het verhaal van Rupsje Nooitgenoeg uit. Elke dag zingt hij uit volle borst een liedje daarover als hij op de wc zit. Galmt daar lekker. Eva is een "herfstkind" en moet dus met regenjas, kaplaarzen en paraplu op het podium. En Stijn zingt een lied over de winter (geloof ik) en wil graag een muts op en sjaal om. Dus ik zit daar morgenavond enorm trots te zijn op mijn kindjes:)

13. supermummy

Echt 3 tot 4 wassen per dag?
    Kan ik me echt niks bij voorstellen zeg... :) Was je dan iedere dag alle lakens???

14. supermummy

Meiske ooh en wat leuk dat ze mogen optreden, fotos maken he!!! Kan niet wachten tot het hier zover is voor het eerste optreden.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    KUT! Heel m'n tekts weg. Foutje... Nou dan maar niet. Had een heel strijkverhaal getypt en over m'n haakwerk enzo. Pech dus ;)

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Klinkt leuk meiske. En wat zul je trots zijn.
    En zoveel wassen? Ik heb zo'n 5 tot 7 wassen per week. Vind ik al veel. Het ligt er een beetje aan hoeveel ik werk, werkkleding gaat elke dag in de was, en of ik het bed verschoon of niet.

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    De kinderen krijgen elke dag schone kleren aan. Stijn sport 3x per week, Eva 1x. Elke dag een berg handdoeken van het douchen en badderen. Dan nog de 6 dekbedhoezen en onderlakens enz enz.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat leuk Meiske! Lijkt me zo gaaf om je kind zo te zien, ben je vast mega mega trots! Ik kan niet wachten tot mijn kids naar school gaan:D

Wassen, eh... geen idee;) Jeroen doet de was altijd, weet niet hoeveel wassen hij draait. Wel veel meer nu Timme er ook is.

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!!

jeej.. zoveel was per dag.. nee hoor.. heb zo'n 4 (soms 5) machines in de week. LIgt er ook wel een beetje aan hoeveel ik werk.. en of de bedden verschoond worden e.d..
    ik strijk trouwens wel.. beddengoed, theedoeken, handdoeken e.d. niet..

Wat leuk al die voorstellingen meiske. zal wel een drukke boel worden. maar wel erg gezellig! En lekker trots zijn hoor.. dat moet zelfs!!

bones.. weg verhaal...mooi balen.. Lukt het haken nog steeds? heb wel leuke dingen voorbij zien komen de afgelopen weken!!! ;)

Koud.. hier ook.. jeej... tis 5 graden.. not funny.. zag dat het over een week gaat vriezen.. brrrrrr... zal ff omschakelen zijn.

euh.. verder weet ik ff niets...

20. supermummy

Ja met 4 kids verzamelt de was zich al snel natuurlijk.
    Maar wij doen hier ook gerust 2/3 dagen met dezelfde handdoek hoor, hangen we uit om te drogen en word dan 'gerecycled'.

Deel Deze Pagina