Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Sara is gelukkig weer opgeknapt :)

Maja,nou ja dan zou ik ook geen zin hebben om mijn bed uit te moeten om te kolven hoor. Hier was het toen ik met de bv ben opgehouden rond de 7 maanden sliep Nora ook ineens door.

Straks komen zus van mijn man met aanhang oud en nieuw vieren, ze blijven ook slapen. Lekker druk 5 pax extra, maar wel gezellig hoor. Ik heb al olliebollen gebakken en een cake gemaakt. Zometeen moet ik ook nog gaan werken van 16.30 tot 22uur dus ik zal hier nog wel te vinden zijn.

Fijne jaarwisseling aan allemaal! Op naar een spetteren, gezond, gelukkig en vruchtbaar (voor sommige!!) 2011!!!!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jaa wel..moet zeggen dat het bij ons over is:) gwen heeft gisteravond nog gespuugd en nu niks meer en weer gewoon gegeten gelukkig!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik wens iedereen in 2011: 12 maanden zonder ziekte, 52 weken zonder stres , 365 dagen van geluk, 8760 uren zonder ruzie, 525600 minuten een lach op je gezicht, 31536000' seconde liefde. Bedankt voor al die lieve woorden voor elkaar, en reacties en respecten. En ik hoop dat we volgend jaar gewoon weer gezellig verder gaan met onze forum vriendschap!!;)

kusssssss

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Fijn dat de zieken weer opgeknapt zijn!
    Gezond het nieuwe jaar in:)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Timme is echt sterk, hij wil ook alleen maar zitten en wordt woest als dat niet lukt.
    Hij speelt ook met zo'n ding in de box en als het aan hem lag kroop hij er op:D

Fotootje

Bekijk bijlage 118126

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat wordt tie al groot zeg!!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ik wil ook even iedereen een super 2011 wensen.

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Fijn Joma en familie weer opgeknapt!

Maja wat is Timme al groot idd! Wat vliegt de tijd, voor je het weet trekt hij zich zo omhoog.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi lieverds,

Ik kom ook nog even langs in dit oude jaar. Wij zijn druk met slopen en zitten in de bende. Maandag komen ze de container brengen voor de puin en volgende week maandag gaan ze beginnen. Dus nog een week de tijd om alles leeg te krijgen. De afgelopen dagen zijn ze met een aantal man flink bezig geweest en alles is er nu uit! Je weet niet wat je ziet! Wist niet dat er zo'n balzaal tevoorschijn zou komen als alle muren weg waren. Zal binnenkort wat foto's laten zien.
    Wij zijn lekker gedoucht en gaan nu een spelletje doen. M'n schoonouders komen zo nog even. Eerder vanavond hebben we gegoumet met z'n 3jes. Erg leuk
    Ik wens jullie allemaal een fijne avond en heel veel goeds en geluk voor 2011.

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    lieve schatten alvast de beste wensen voor 2011!!! xxx van ons 4tjes

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik wil bij deze iedereen ook een heel relaxed, gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2011 wensen:)

Wij duiken zo heel ongezellig ons bedje in. Mogen er vannacht ws weer minstens 3x uit en morgen weer vroeg eruit. Voorbereiden voor Lune haar verjaardag en zondag dus een drukke dag. Over een paar jaartjes komt onze tijd weer:D

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hey Lieverds...

Allereerst wens ik jullie allemaal ALLE GOEDS voor 2011...

Verder ga ik vanmiddag ff proberen te reageren.. maar zit nu met 3 kiddies beneden.. Lisa en Ed liggen nog op 1 oor..**edit** lisa is nu ook wakker

Gisteravond eerst gewerkt tot 23u.. daarna heel gezellig, met hele gezin (behalve marijn.. die heeft doorgeslapen).. oud en nieuw gevierd.. met Jur nog vuurwerk afgestoken.. nog even de buurt doorgewandeld voor het eerst met mijn grote kanjer.. twas echt gezellig zo met z'n allen.. Lisa heeft de hele avond beneden gezeten.. kon niet slapen.. ach zo was t voor Ed ook gezellig en was zij om 24u inmiddels zo gewend aan de knallen dat ze het toenook erg leuk vond...Anna keek haar ogen uit.. prachtig vond ze t.. om 1.30u naar bed gegaan en heerlijk geslapen allemaal.. jammer dat marijn om 7.30 dus gewoon wakker was.. maar goed.. dat is niet zo erg.. hij heeft lekker geslapen en daar ben ik allang blij mee..

Hier gistermorgen eerst de uitslag van ed zijn zaadtest gehad.. er was niets gevonden.. niets levends, ook niets doods.. hij heeft kennelijk dus maar 1 zaadleider aan de rechterkant en links zit niks.. zeldzaam, maar t kan.. we hebben t nooit geweten en dat hij op deze manier zo makkelijk 4 kids heeft weten te produceren schijnt dan wel weer bijzonder te zijn.. volgens de uroloog moest ik haast wel heel vruchtbaar zijn en zijn zaad van opperbeste kwaliteit..whaha.. nou prachtig.. maximale zegen dus..

Dit nieuws had ik eigenlijk als bom verwacht, maar was een ware opluchting.. dag dag condomies en pil en andere rotzooi.. hello ongeremde seks zonder zorgen, stress en hoop die nergens op gebaseerd is.. We hebben de jaarwisseling goed benut!!..whaha..

Ook hebben we gisteren met Marijn bloedgeprikt.. wat een drama zeg.. uiteindleijk is t gelukt en 7 buisjes bloed armer ging ie stoer weer met cadeautje naar huis.. nu wachten op de uitslag al verwacht ik er niks van.. komt er niks uit dan gaan we naar de kinderarts om m binnenste buiten te keren.. al is t maar om iets lichamelijks uit te sluiten.. dan weten we dat ie waarschijnlijk gewoon eenrot peutertijd heeft, dat we streng kunnen zijn (vind ik nu zo zielig.. straks mankeert m echt wat enzijn wij alleen maar boos op m..) en ook dat t over een jaartje minder zal worden..dat alleen zou al een hele opluchting zijn.. dan kunnenwe er iets mee.. we zullen zien.

NU.. ik heb heerlijk (bijna, op 2 dagen na) 3 weken vakantie.. en daar ga ik gruwelijk van genieten.. vrijdag gaan ed en ik lekker met zijn tweeen naar amsterdam.. uit eten, iets leuks doen, hotelletje, shoppen.. heb er vreselijk veel zin in.. 12e een teamuitje van t werk.. ook erg leuk. heb ze steeds moetenmissen ivm zwangerschappen.. nu kan ik ook s gek doen..whahaha.. en de 15e naar JOMA.. met Sizz en Dwaas (komt Suus ook?)

Wil eigenlijk ook een middagje bij MOM langs.. ff bellen...

euh.. verder zie ik t wel.. kiddies gaan maandag weer naar school.. weet nog niet of ik dit wel zo leuk vind.. dat onthaasten smorgens kan ik wel aan wennen;)...maar goed.. de rust is ook wel weer lekker...

Oke.. nu heb ik zo'n lap tekst getypt.. had ik ook wel kunnenreageren meteen.. maar dat doe ik echt straks... Nu eerst maar ff brood smeren en dan douchen en aankleden etc..

Koes koes...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sjonge.. 2011 alweer.. zag t zo s staan en dacht.. kun je nagaan dat we hier toch al vanaf 2007 zitten (sommigen van ons iig).. das toch een eind zeg... **en schud zich nu van de bank af.. in de benen**

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hallo allemaal!

Ik wil jullie allemaal een geweldig, mooi, super, spetterend, gezond 2011 wensen!!!

Wij hebben met alle buren samen gister gebarbequed (hoe schrijf je dat) Het was echt geweldig!! we hebben een heeerlijke avond gehad. om 17.00 uur met alle kiddies uit de straat samen gegeten en daarna wij. Het was top!! Heerlijk!!
    Nora en Daan hebben allebei door alles heengeslapen. Prima dus! Ik ga ze er niet voor wakker maken.

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat zitten we inderdaad al lang bij elkaar he.. toch heeel speciaal!! Ik ben er de laatste tijd niet veel, maar kan het ook niet laten om toch zo af en toe te reageren en bij te lezen..
    Je merkt dat we toch een band hebben zo samen!!

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Wat je zegt Sizz.. Tis idd heel speciaal!!..

hier alleen Jur wakker gemaakt.. Anna werd zelf wakker en Lisa was wakker.. Marijn bleef ook slapen.. ook niet wakker gemaakt.. hij is nu wel stront chagrijnig.. maar dat is ie eignelijk elke dag wel.. met een uitzondering tussen door!!..

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Gelukkig nieuwjaar!! Dat 2011 maar een topjaar mag worden voor jullie allemaal!

En jeutje, Lune wordt maandag gewoon al 3 jaar... ongelooflijk!

Wij waren bij vrienden gisteren en Fenne zou daar lekker gaan slapen. Met de nadruk op zou want het is niet gelukt... Wilde er daar boven geen strijd van maken, want hun zoontje van 2,5 lag wel lekker te slapen. Uiteindelijk om 23:30 naar naar huis gegaan (10 minuutjes rijden), om voor vuurwerk thuis te zijn haha... dus heerlijk samen naar vuurwerk gekeken en om 00:30 lag ze uiteraard binnen 2 seconde knockout in dr eigen vertrouwde bedje! :D

Ach, we hebben het weer achter de rug...

Ik hoorde een vriendin van me zeggen:

2010 houd ik voor gezien, in 2011 ga ik voor mezelf! :D:D

Deel Deze Pagina