Februari mama's 2008 deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen!

Sizzel, wat zielig voor Nora dat ze vandaag zo ziekig is! Hopelijk gaat het een beetje goed bij de psz vandaag!
    Daan is ook een binkje! Iris ook hoor! Die zit ook in 86/92. Hier precies hetzelfde probleem met broeken als Daan! :).

Wat goed van Timme dat hij in zijn eigen kamertje heeft geslapen! Volgens mij is die stap voor de moeder altijd pittiger dan voor het kindje ;). Ik weet wel dat ik veel lekkerder sliep toen mijn ukkies in hun eigen bedje lagen.

Sm, Nora dus nog steeds bij jullie? Groot gelijk hoor als je er snachts vaak uit moet, dan maken ze alleen elkaar maar wakker, dan kom je zelf niet eens meer aan je slaap toe!

Hier, alles rustig. Ik heb een beetje slecht geslapen. Ik ben snotverkouden en dat houd me lekker wakker. Iris ligt nog steeds te slapen, Aaron mag tot tien uur tv kijken. Net ontbijt op en nu moet ik nog even koffie zetten, anders wordt ik nooit wakker vandaag!
    Eerst even bij Iris gluren. Ik hou er nooit zo van als ze zo lang slaapt smorgens (doet ze redelijk vaak hoor). Maar ik ben altijd bang dat er iets mis is. Dus dan ga ik altijd even gluren of het goed gaat en dan mag ze lekker verder slapen. :)

Nou ik ga weer... Huishouden wordt helaas niet door de kaboutertjes gedaan...

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Aaron maat 104 en schoenmaat 26
    Iris maat 86/92 en schoenmaat 21/22

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja ooh wat is Lune nog een kleintje zeg!

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ow bij Iris kijken hoeft ook niet meer, ik hoor haar uitbundig gapen via de babyfoon :). Die zal zo dus ook wel wakker worden.

5. supermummy

Hier begint op 7 januari de uitverkoopppppppppppppppppppppppppppppppppp!!!! Dan ga ik los met speelgoed en met kleding.

Ik heb gisteren schoenen gekocht voor het najaar in maat 27 voor Sara en maat 24 voor Nora. Waren gewoon merkschoenen die normaal 50 euro kosten per paar nu voor 10 euro per paar. Als ze niet passen heb ik nog wel nichtjes die ik er blij mee kan maken.

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Beterschap voor alle zieke kindjes.
    Leuk dat Nora zo'n zin had om naar de psz te gaan!

Fijn dat Timme zo goed geslapen heeft op zijn eigen kamer Maja.

't Is echt erg, heb net alles gelezen, maar meer is er niet blijven hangen. De aftakeling is begonnen;);)
    Oh ja, over kledingmaten:
    Sofie heeft nu maat 92/98 en schoenmaat 25. Ze wurmt zich ook nog wel eens in een babyvestje maat 50/56 dat nu eigenlijk voor de pop is:D

Zo gauw om boodschappen. Straks komen ze de nieuwe bank ophalen ter reparatie. Dan krijgen we een leenbank. Als het maar een beetje een fatsoenlijke is, en niet een met allemaal gore vlekken erop...

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    bryan in truien maatje 104 en in broeken 98 in zijn schoenen 25

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi lieve meiden...

allereerst voor een ieder van jullie een fantastisch gelukkig gezond 2011 gewenst.. dat al jullie dromen mogen uitkomen..

ik heb alles maar dan ook alles gelezen...helaas als ik op iedereen moet reageren zit ik hier morgen nog..

De tekst van Mrijn is ook bij mij van toepassing...het wordt steeds lastiger ergens in te springen maar doe het toch.. want ik leef nogsteeds met jullie mee..

Ik heb heel veel verdriet gelezen... voor alle meiden die het nodig hebben een dikke knuffel...en hopelijk wordt het ook jullie jaar

ook veel geluk prachtige fotos leuke verhalen en dagelijkse beslommeringen heerlijk...

hier in huize dwaas is alles een gewoon ritme aan het vinden en lijkt het zowaar allemaal weer op een normaal leven..

ELISE is nogsteeds een heerlijk kind met ontzettende streken...is nogsteeds verre van zindelijk en geloof ook niet dat dat snel gaat gebeuren.. echt alles geprobeerd... stickers beloningsystemen... etc etc...het komt vast wel een keer

Nick is zoals vanouds een heerlijk ventje.. heeft natuurlijk ook streken maar over het algemeen is nick een bijzonder geweldig kind...

IKKE ja ik ben over de top gelukkig met mijn nieuwe leven...

DAAN is de allerliefste man die ik ken.... hij is zo zorgzaam, lief, attent, en vooral enorm sexy hahha...

nou lieve lieverds....ik volg jullie absoluut....

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Wat een leuke filmpjes zeg! Ik heb vanmorgen ook een poging gedaan met Tessa, maar ze zegt alleen maar 'weet ik niet'. Dat is altijd wat ze zegt als ze er geen zin in heeft. Ik probeer het later nog wel eens.

Hier echt een kut nacht gehad. Tessa wilde weer niet in haar eigen bedje slapen en was dus eigenlijk de hele avond al steeds wakker. Toen is Peter bij haar gaan liggen, maar ze wilde persee bij ons in bed. Niet zo erg eigenlijk, als ze maar zou slapen, maar ze was inmiddels zo wakker dat ze niet wilde slapen en alleen maar lag te draaien en te kletsen.

Maten van Tessa: boven kleding 86/92. Soms 98 maar dat is vaak nog net te groot.
    Onderkleding heeft ze ook 86/92. Groter dan 92 kan echt niet van broeken/rokken. Maillot heeft ze wel 98/104. Dat zit gewoon bij het kruis net wat beter.

Tessa wil nu boekje lezen. Beterschap voor alle zieke kindjes. Tessa is ook lekker aan het hoesten. Was het maar lente...

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sluit ik me volledig bij aan..

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nou Nora is op de psz.. en ze vond het zowaar allemaal meteen goed.. lekker aan het puzzelen, zo gingen ze wat eten en drinken.. ze leek het er prima naar haar zin te hebben!
    Over een uurtje kan ik ze weer ophalen.. ben benieuwd!

Daan geniet nu even van de rust.. hahaha.. heerlijk om te zien.. loopt met nora's pop te slepen.. zo van.. "dat mag ik anders noooooit!" is nu weer met zijn auto's aan het crossen en komt af en toe ff knuffelen!! heerlijk kind!!

Nora zit met truitjes in maat 104, broeken nog 98, soms 104..
    schoenmaat 26!

Daan dus 86/92 en heeft schoenmaat 22. (heeft 4 weken geleden zijn eerste echt paar schoenen gekregen.. GEOX.. geweldig!!

dwaasje. leuk je weer te lezen! En geniet maar lekker van je eindelijk weer op de rit leventje!! Geniet ervan!
    zie je de 15e!

Waar is joma eigenlijk?? ook al een poos niet meer gelezen hier..

Bones: wat is dat klote als je kids niet slapen.. vreselijk.. ik ken het.. Heeft ze wel nog eventjes geslapen?

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nu ga ik ff met daan spelen..
    ff mamma-zoon aandacht geven!

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    SM, Lune is idd nog klein. Lengte valt wel mee denk ik, schat rond de 92cm. Maar ze is heel smal. Echt een drama met broeken. Die heeft nu ook niet meer, ze draagt alleen nog rokjes en jurkjes.
    Sinds ze geen luier meer draagt zakt elke broek haar van de kont af:D
    Ik vind haar ook nog zo klein als ik haar vergelijk met de kindjes uit haar groep op het kdv.. Ze is nu natuurlijk weer de jongste en ze is al niet zo groot..;)
    Gelukkig redt ze zich prima met praten en is ze niet bang.

Ik heb een dilemma. Timme zou per 1feb naar het kdv. Mijn moeder brengt nu Lune steeds heen omdat Jeroen al heel vroeg begint.
    Het is te ver weg om te lopen en ik heb geen auto, vandaar dat m'n moeder dat doet.
    Maar beide kinderen brengen is wel wat veel gedoe voor haar. Nu kan ze Lune 'dumpen' en weer weg. Met Timme erbij - helemaal in het begin - is het lastiger, ben je natuurlijk wel even bezig met beide kids en de overdracht van Timme.
    Als ik per 1feb werk heb, is het geen probleem. Dan krijg ik de auto van mijn ouders en kan ik ze zelf brengen. Maar de kans dat ik nu werk vind is vrij klein.
    Nou kan Timme wel een maandje later heen, dus per 1 maart. Maar dan kunnen we niet meer terug naar 1februari. Dus stel ik vind wel werk.. Dan kan hij pas een maand later heen.
    Kans is vrij klein dat ik wat vind toch? Zullen we het risico nemen?
    Als het straks lente wordt, is het al makkelijker. Hopelijk kan Timme vlot zitten, kan ik ze op de fiets brengen.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sizzel, fijn dat het goed ging met Nora! Als ze ook gewoon wil eten en drinken zal ze zich wel goed voelen.
    En nu gezellig met je zoon spelen:)

Boney, al een paar koppen koffie gehad?;)

Oh, ik hoor Timme ook alweer.

Heb net gepuzzeld en gekleurd met Lune. Ze is nu manderijnen aan het schillen voor de tv (ja, alweer tv..:))

15. supermummy

Maja ja ik zou het risico nemen en Timme een maandje later brengen! Heb je überhaupt al iets op het oog??

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit aan m'n 2e bak koffie pas. Het valt me mee... Vanavond voor het eerst werken tot 2315u. Zal even wennen zijn, maar ik heb er zin in. Word vandaag en morgen ingewerkt.

Maja, ik zou gewoon voor 1 maart gaan. Stel dat je een baan vind, dan kun je toch zeggen dat je per 1 maart een plekje hebt en je dus tot die tijd even wat anders moet regelen. Ik denk dat als je baas weet dat het maar voor een maandje is, dan is dat denk ik niet eens een probleem.

Speelse Sizzel met je zoon.

17. supermummy

ooh Boney heb jij al een baan???????????????

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    BONES.. werkse alvast.. zal idd weer wennen zijn zeg.. maar ook wel llekker..

Hier MATEN : boven en onder 98 en schoenmaat 25/26

ANNA maatje 74 maar draagt ook nog veel 68 en heb zojuist haar eerste schoentjes gekocht maat 19.. en nog zijn ze te groot.. pfff..
    Maar t mut toch echt nu..

ook ff kleren voor kids gekocht.. in de opruiming.. altijd leuk..

JOMA idd ook al een tijdje niet gezien...

DWAAS.. dikke kuss en tot snel

MAJA.. ik zou ook het risico nemen en een maandje later doen..geen probleem van maken.het lost zich uiteindelijk vanzelf weer op..
    Als het niet gaat zoals t moet, dan moet t maar zoals t gaat!!!.. toch?!!

SIZZ.. heerlijk zeg dat Nora zo makkelijk naar kdv gaat.. Hier is t met Marijn nog steeds een drama.. nou ja. .drama is een groot woord, maar leuk vind ie t niet..Lisa vond er ook nooit wat aan.. die wilde alleen maar naar de bss.. Marijn ook..Die wil het liefst bij Lisa in de klas blijven.. was ie alvast maar 4...whahaha...weet uit ervaring dat van 3 naar 4 niet het leukste jaar is.. echt zo'n overgang van peuter naar kleuter.. ze zijn heel wijs, maar toch nog klein.. vervelen zich sneller, maar alleen dingen ondernemen kan nog niet..

BLOEDONDERZOEK!!: resultaten zijn binnen van MARIJN.. en er is niets gevonden.. opzich wel fijn.. geen ernstige dingen. en geen B12 tekorst.. ook geen ijzer te kort etc..nieren en lever werken prima.. geen diabetes en ook zijn schildklier doet t prima..geen ontstekingen etc.. dus helemaal gezond..morgen een vervolg afspraak bij de HA.. zou ik nog doen als de uitslagen bekend waren.. dan kijken of we toch naar de kinderarts gaan of dat we het hier bij laten en eerst s een paar weken heel streng en consequent gaan doen.. **zullen leuke weken worden dan..whaha** ben benieuwd wat ie voorsteld.. ik denk t laatste en daar kan ik me dan ook prima in vinden.. hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik zo "hard" ben geweest terwijl ie gewoon ziek zou zijn.. daar was ik steeds een beetje bang voor...

nou en nu maar ff tafel dekken en nog een wasje uit de droger halen.. dan komen kiddies weer thuis..

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja Bones, ben ook wel benieuwd naar je ontwikkelingen betreft werk. Je hebt gesprekken gehad toch? Of was het nou weer uitgesteld?

Ik denk dat we idd maar voor 1 maart gaan, thanks dames.
    Wat je zegt Boney, kan het vast wel regelen met de werkgever dan.
    SM, ik heb een soort van iets lopen bij een gemeente hier in de buurt.
    Er komt een nieuwe functie, consulent participatie. Kort gezegd, mensen vanuit een uitkeringsituatie en het huis nauwelijks uitkomen weer mee laten doen in de maatschappij. Dat kan vrijwilligerswerk zijn, betaald werk, dingen doen in het dorpshuis, een hobby vinden, desnoods het straatje van de oudjes in de straat vegen. Als ze maar iets gaan doen haha. En dus zelf op de mensen afstappen en dingen ontwikkelen, verzinnen. Beetje beleid dus ook, leuk.
    Ik heb gebeld met de leidinggevende die over het project gaat (is een pilot van 2 jaar) en hij belt me als het functieprofiel helemaal klaar is. Hoop dat ik dan op gesprek kan ofzo. Maar is nog niks zeker en allemaal nog vaag.

Ik ga Timme een fles geven en een broodje eten met Lune. Of andersom;)

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Zo boney! Die baan heb je snel gevonden en dan ook nog lekker snel beginnen! Succes!

Maja, ik denk ook dat ik het risico zou nemen en een maandje later zou brengen, maar zit je dan niet met precies hetzelfde probleem?

Dwaas, leuk dat je komt buurten! Geen probleem toch om lekker hier in te haken! niemand die verwacht dat je de afgelopen 100 pagina's gaat reageren ;).
    Fijn dat alles zo goed gaat en dan je zo gelukkig bent! Super om te horen! Het wordt een geweldig 2011 voor jou zo te horen!

Hier ligt Iris net lekker weer te knorren, die zal ik de komende 3 uur niet meer horen gok ik.
    Aaron heeft net (lekker vroeg) zijn lunch op en drinken, die gooi ik ook even naar bed. Hij is helemaal wit om zijn koppie. En heel vervelend. Steeds vallen of ergens tegen aan lopen. Die kan zijn bed wel gebruiken.
    En dan ga ik even in sneltreinvaart opruimen, kan binnen 10 minuten klaar zijn. Alleen even de vaatwasser leeg en in ruimen en het speelgoed in de bak.
    En dan ga ik even lekker op de bank tv kijken. Eens zien of er nog we leuks opgenomen is :).

Deel Deze Pagina