Ooh ben jaloers op iedereen die zonder kids ergens naar toe gaan. Heeeeeeeeerlijk lijkt me dat . . . ik moet het eigenlijk gewoon weer stiekem plannen en dan hopen dat het wel door kan gaan. Ik was vandaag weer in een vakantie bui, de week van 4 maart heeft Sara een week vakantie. Ik had al bijna aan weekendje Parijs geboekt, daarna helemaal enthousiast over een weekje Marokko aan de kust en daarna alles gecheckt om naar Lanzarote of Tenerife te gaan hihihi... en nu lijkt het me ook wel leuk om naar de sneeuw te gaan maar eigenlijk waanzin met 2 kleine kinderen Maja wat is Timme toch schetig! Broer en zus lijken echt veel opelkaar!
Bah Nora ligt al de hele dag te slapen mijn man heeft haar om 13 uur in bed gelegd en ligt nu nog te slapen. Ik heb gewoon de slaapkamer deur open en ik hoor haar hoesten (en ademen ) Ze is niet lekker, helemaal verkouden een afschuwelijk hoest en een beetje verhoging. Vind het maar niks dat moeilijke ademen, gelukkig lig ik naast haar snachts.
Gussie, wat sneu voor Nora. Zo'n mupke zo ziekjes. Slapen is het beste medicijn maar kan me je ongerustheid voorstellen SM. We kregen vandaag de brief binnen van de gemeente om Lune in te schrijven voor een school. Allemaal uitleg erbij en data van open dagen/avonden van scholen in de buurt. Wel grappig, hij was ondertekend door mijn moeder Ze is (interim) hoofd van de afdeling waar o.a. het onderwijs wordt geregeld. Ik belde haar 'je had ook wel even mogen vertellen dat je me een brief ging sturen' Ze wist uiteraard nergens wat van hihi.
Ik wil eigenlijk een beetje op mijn eten letten en gaan sporten. Had het plan om dat direct in het nieuwe jaar te doen, mja.. Lune jarig Gister de tompouzen opgegeten, vandaag een halve zak spekjes en nu is het gebeurd. Zo. Op zich gaat het prima met de kilo's, wil nog zo'n 3 kilo kwijt. Dat valt wel mee. Maar ik leef niet gezond nu, ben ik niet blij mee. En ik wil wel wat strakker, ben niet dik maar wel slappig. Dus ik ga even hier mijn dagmenu bijhouden en sportschema. De crosstrainer staat sinds deze week weer bij ons (stond bij mn ouders) dus wil daar een beetje mee beginnen te sporten. Dusssssssss. Ik begin morgen! (of overmorgen.. morgen krijgen we nog verjaardagsvisite.. Zo is er elke keer wel wat he? Pff, toch maar morgen dan) Doet er iemand mee?
hihi ja ik moest ook aan jou denken! Ja leuk naar de sneeuw, maar wij willen dan skieeen, en met zo´n kleine kinderen kan dat nog niet echt. Ouders mee als oppas zou dan wel goed uitkomen ja
Ik doe wel mee!!! Hometrainer al maanden niet gebruikt, en ook veels te veel gesnoept afgelopen tijd!
Zo, de 2 kleinsten liggen op bed, beetje rust dus. Dwaas, leuk weer even wat van je te horen. Ik vind het heerlijk te lezen dat je zo gelukkig bent Boney, wat balen zeg, dat Tessa zo slecht slaapt. Hopelijk gaat het snel beter. Werkse vanavond. Spannend weer een nieuwe baan. Heb je wel snel voor elkaar zeg Sizzel, fijn dat Nora het op de psz zo leuk vond. En voor Daan is het natuurlijk super om nu aan zijn grote zus haar speelgoed te komen, zonder dat ze zegt dat dat niet mag haha! Ichtus, fijn dat de bloedonderzoeken van Marijn goed waren. Ben benieuwd wat de ha nu voorstelt. Alvast heel veel plezier in A'dam! Heerlijk even tijd voor elkaar Geniet ervan!! Debora, leuk zeg op een beurs staan. Vind het echt wat voor jou! Supermummy, wat een schattige foto van Sara in haar tentje! Beterschap voor Nora! Lekker ding die Timme! Leuk zeg, een brief van je moeder krijgen zonder dat ze er vanaf weet Supermummy, ik wil wel mee als oppas hoor
Pfff, vandaag is onze bank terug naar de fabriek gegaan ter reparatie. Nu hebben we een leenbank. Ziet er niet alleen ugly uit, het zit ook nog eens voor geen meter
Meiske wahaha ik had het al op Hyves gezien! Mooi setje! Wel een coole bank heb je normaal gesproken!
Kas met zijn diploma. Ik was natuurlijk weer mijn fototoestel vergeten mee te nemen naar het zwembad Bij het afzwemmen voor zijn a ook al vergeten Dus nu maar een foto thuis gemaakt.
@meiske wat een prachtige bank *HUM*, ik kan me voorstellen dat je je eigen bank mist, die zou ook wel in mijn kamer passen. @aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een teksten typen jullie de hele dag zeg, ik had me voorgenomen om hier wat meer van te volgen. Jullie kletsen nl. nogal gezellig met elkaar en ik wil daar graag in meedoen.... maar eh.... dit gaat wel heeeeel erg snel!
@maja misschien suikervrije soesjes??? We hebben hier nog twee dozen met soesjes in de vriezer staan, mijn sm had tweede kerstdag gebak meegenomen dus konden de soesjes in de vriezer.... die hebben zo'n aantrekkingskracht op mij.
hoi hoi Lekker druk geweest hier ouderwets gezellig!leuk leuk!! heb terug gelezen te veel om te reageren wel leuk om weer wat van meiden te lezen die we een tijd niet hebben gehoord en fijn dat alles goed gaat! Ik werdt gemist?? was hier eergister nog heel veel haha niet gelezen??? geeft niet hoor kan ook niet alles bijhouden hoor als gewoonlijk was ik weer druk druk ..maar ja het houdt je bezig ...en jong haha
YM (als je dit leest verklaar ik je een beetje voor gek ), on-ge-lo-fe-lijk, wat je allemaal mee maakt: triple gefeliciteerd! Ik hoop dat het met jou en de kleinen qua gezondheid goed gaat en jullie voldoende hulp kunnen krijgen. Ik vind het erg mooi dat je je dochter hebt vernoemt naar je zus. Het lijkt net of je zusje stiekem een meisje bij je naar binnen heeft geschoven ter nagedachtenis aan haar. Hoe kun je anders verklaren dat ze haar niet hebben gezien op de echo's. Bijzonder en bizar. Nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met alles.
Ik had het vandaag met Sofie erover dat ze bijna jarig is. Dus ik vraag: wat wil je graag hebben voor je verjaardag? En wat zegt mevrouw: nieuwe lelli kelly schoenen, want die andere passen niet meer joh!
Ha, ha, Nienke schrijft ' mijn SM', duurde even voordat ik het ontcijfert had, ik dacht: wat doet SM daar nou weer?? Over SM gesproken, heerlijk he een vakantie boeken. Veendam of eigenlijk Bourtange, here we come, het is zo goed als in kannen en kruiken. Nog even exacte data bepalen en we zijn klaar voor de zomer. Ik heb er nu al zin in! Ff pech, mijn oppas is uitgevallen. Dus gister en vandaag de kids opgevangen daar ging mijn werk- en vrije tijd (lees: o.a. ingeplande forum-tijd). Dus nog ff geen foto's. Boeh. Maar niks aan te doen. voor de oppas is het vervelender. Ik ben a-pe-trots op Elena. Ja, ik weet het, jullie peuters zijn allang zindelijk, maar de mijne heeft vandaag haar kadootje in ontvangst genomen na een week stickers plakken. Ze heeft ook bij mijn vriendin op de gewone wc geplast. Vanavond was het lachen. Normaal roept ze mij vanuit haar bed, moeten we haar uit bed op t potje hijssen etc. Maar omdat ik haar ook 's nachts zindelijk wil hebben (denk dat ze dat eigenlijk al kan, ze is al eens wakker hiervoor geworden 's nachts) bedacht ik me dat ze beter zelf kan gaan plassen. Dus ik haar verteld: je mag zelf uit je slaapzak, uit je bed, plasje doen op je potje en als je klaar bent ga je mama halen of roepen. Ik was nog geen 2 min beneden ze riep me bovenaan de trap.. ja hoor.. een plasje.. klap, klap.. plasje weg, broek omhoog, handen wassen en weer in bed. Ik was nog geen 2 minuten beneden of ze riep me (nu zachtjes, want de 1x was wel erg hard had ik haar verteld). Krijg nou wat, weer een plasje, ok, heel knap, plasje weg, broek omhoog, handen wassen, in bed. Ik was nog geen 2 minutewn beneden of.. ja hoor weer raak! Ha, ha, ha.. oh wat is het interessant dat ze uit bed mocht, een hele nieuwe ontdekking. Toch maar even verteld dat dit voorlopig even het allerlaatste plasje was!
oh, oh.. wat ik al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerdr had willen doen (je moet me geloven maja): Lune van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!