Ik heb wel gelezen dat ze een leuke verjaardag heeft gehad! Ongelofelijk, de eerste al weer.. ik mag ook wel wat gaan bedenken. Denk dat wij Elena een fiets gaan geven voor haar verjaardag. Wat doen jullie?
ff over de maten Gwen heeft nu shirts 98/104 ligt aan hoe het valt broekjes maat 98 dan is de lengte goed maar dan kan er nog een stel billen bij schoenmaat 25 @Debora wat een schatje is Nore en echt net Finn!! en Finn ook een heerlijk mannetje en een bbl opleiding nu pfff zou erg zwaar zijn @Mrijn leuk om weer wat te lezen fijn dat je geniet van je grappige meissie! @Ichy uhm vreemd van die zaadleiders maar wat je zegt het zal wel en het heeft gewoon goed gewerkt! @Sizzel bale dat Nora niet lekker was maar super dat ze het naar haar zin had!!!!!! @Dwaasje fijn dat je nu weer geniet van je heerlijke leventje!! @SM nou 4 talig is knap hoor en logisch denk ik dan dat ze wat minder praat maar denk dat het daardoor komt een beetje van dat een beetje van dat... @Meiske wat een mooie bank nu grrr wat was er niet goed dat hij terug naar de fabriek moest?? @MOM hooiiiii zie je ook net de rest knufffffffffffffffffffffff me geheugen is nu even nul
Super knap van Elena zeg!! Geweldig dat ze elke keer uit haar bed kwam om te plassen Slimmerd haha! En nog niet alle peuters hier zijn zindelijk hoor. De mijne vertikt het echt! De conversatie gaat ongeveer zo: ik: zullen we het potje pakken, dan mag je op het potje plassen? Sofie: nee ik: waarom niet? Sofie: nou, dat wil ik gewoon niet (met een grote zucht erachter aan) Einde discussie Tja, wat moet je daarmee? Misschien gewoon een keer haar luier uitlaten, dan moet ze wel. En trouwens, we hebben nu toch een bank waar het niet uitmaakt als daar een plasje op komt
@Joma, de bank was echt een drama. Na 1 dag lieten er al 2 naden los. Deze zijn gemaakt, maar na een week lieten ook die los. Nu moet de bank dus terug naar de leverancier. Daar kijken ze dan of hij gemaakt wordt, of dat we een nieuwe krijgen. Het maakt me echt niet uit wat het wordt, als het maar snel gebeurd. Krijg haast een hernia op deze bank!
Ha, ha. Zo ging het hier ook de hele tijd. In de vakantie dacht ik.. nu heb ik de tijd, ik ga door pakken. De eerste paar keren deed ze moeilijk als ik haar op het toilet ging zetten. Maar zodra ze er op zat had ze er vrede mee. Sterker nog, ze wilde er dan niet meer af 8). Na een kleine week elk uur op de wc kwam er per ongeluk een plasje uit en toen kreeg ze het al snel in de gaten. Stickers plakken vond ze helemaal top. Ze was nogal teleurgesteld dat ze na het kadootje vandaag geen stickers meer mocht. Leuke banken trouwens HE Joompie, hoe beviel het om getrouwd het nieuwe jaar in te gaan? Had dat nog invloed op je voornemens?
@Mom, tja wat geven we voor haar verjaardag? Natuurlijk de schoenen (worden ws door de oma's gegeven), maar verder? Geen idee! Fiets heeft ze al, de rest heeft ze ook al (verwend nest) Dus als iemand nog een ideetje heeft
Mrijn, leuk dat je weer bent geweest! Beterschap aan de zieken! (en aan Ed) Oh.. Erik komt binnen.. ik weet niet meer wat ik nog wou zeggen.. sorry... Trusten!
Mom, als ik Sofie op de wc zet, dan raakt ze helemaal in paniek, gaat gillen, trillen en wil er heel snel weer vanaf. Echt zielig om te zien.
Oh ja, hier mt 92 en schoenen net mt 25, loopt er een beetje op als een clown, maar is ook wennen na weken van snowboots denk ik. Hasta la vista ladies.
hhaha mooi he dat ze het zelf al weten te vertellen wat ze willen lijkt Gwen wel die heeft ook altijd haar zegje wel hoor Toevallig op de PSZ vandaag hadden ze het gehad over taal en praten ontwikkeling ervan ect ...dat ze zo versteld staan hoe goed en netjes en alle zinnetjes op de goede werkwijze ect ze zeiden al denk dat zei hier in het groepje wel het beste en het wijste praat terwijl de oudste volgende week 4 wordt.. dus ikke ook wel trots vanmiddag moest ik naar de dermatoloog voor mezelf ..Gwen ging mee en dan zit je daar te wachten tegen iedereen kletsen en alles vragen ,dus opgeven moment na een tijdje wordt ik geroepen zegt Gwen ''ben je nu eindelijk aan de buurt bij de dermatoloog'' had ze vanmorgen opgevangen denk toen ik me ma aan de tel had en gezegd had dat ik een afspraak bij de dermatoloog had.. maar dan zie je iedereen kijken en lachen en dan lacht ze ook nog eens vol trots mee hahah nu al kapsjones ben ik klaar mars zat met gwen te wachten dus ik kwam weer vraagt ze weer ''was alles goed mama , wat heeft tie gedaan??
Meiske zou ook geen luier meer omdoen...ben blij dat ik al een half jaar van de luiers af ben want de plasjes en poepjes worden ook groter nu
Haha, die Gwen Wijsneus! Ik denk idd dat dat wel een keer te proberen is, gewoon de luier uitlaten. Morgen maar eens mee beginnen (denk ik)
Ik ga de vaatwasser nog even leegruimen, de was uit de droger opvouwen, douchen en dan slapen. Trusten!
ja het is te proberen Meiske wie niet waagt wie niet wint! succes ben benieuwd! trusten!!! ik ga ook nog ff me droger leeghalen en dan naar bed!
goedemorgen! hahaha.... gwen..! Geweldig! Ik miste je joma.. hihi.. ben er zelf niet al te veel geweest de laatste tijd maar zazg dat jij er de dagen dat ik er was niet bent geweest.. hahaha.. excuse moi! Hier vermoeide kiddies.. ga zo even naar het dorp.... hebben ze wat te kijken.. kan ik ook ff rondkijken en zijn ze er toch even uit..