Jaja Meiden, Kon het niet laten en heb deel 8 alvast geopend!!!.... Nog een paar berichten te gaan en dan gaan we hier weer lekker verder kletsen!!!.... Stelletje kletskousen zijn we toch ook... Maar ben blij dat er zo'n hecht cluppie is....!!! Vind jullie zo lief!!!..... Liefs...
Jah ik ben niet echt Hans Teeuwen fan, maar soms kan hij wel leuk uit de hoek komen... maar ook wel erg grof!
Ik heb net sms gehad.... Ga die 2 meiden ff bij de ahoy vandaan plukken!!! Welterusten allemaal en tot snel!!! Alvast een fijne zondag, geniet van het zonnetje!!! Liefs
Super m meen je het nu echt dat ik gek ben( In deel 7) Nee hoor meis, hij doet echt zijn best en het is tegenwoordig een stuk beter dan de laatste maanden. Tuurlijk zijn er wel eens momenten van grr. Maar nee moet het hem toe geven hij laat me meestal de zondag uitslapen. En ook zonder toetje
Weltrusten nelta en knor voor straks. Manlief is klaar met opruimen boven en kwam net aanzetten met cracottes met kaas mmmm. We hadden geen chips oid meer in huis, dus dan maar dit. Errug lekker hihi Ga nog ff bankhangen met mijn schatje. Tot morgen ofzo... XxX
goedenacht meiden!!! Weer een nieuw topic wat zijn wel goed zeg!! Vind het super met jullie(al ben ik volgens mij de laaste tijd niet veel aanwezig mis jullie wel en lees wel iedere dag bij!!!) Ik las allemaal leuke humor haha en een berichtje dat ik niet had willen lezen haha. Verder ben ik een beetje van slag van die schietpartij... Vreselijk!!! Ik zit ook nog op een ander forum en een meisje daar woont er 5 min vandaag en was net 5 min thuis van dat betreffende winkelcentum. Er waren smsen gestuurd maar se reageerde niet dus was wel effe spannend.
Goedemorgen @ ninja ja het was nogal heftig!! En dan helemaal!! Een vriendin van mij woont er 10 min. vandaan ik heb haar ook meteen gesmst om te checken of zij in orde waren, gelukkig wel het geval. @ Pnirmal letterlijk nee! Maar je moet wel aan jezelf denken en niet alleen aan je vriend! Maar goed fijn dat het al een stuk beter gaat... en tja het blijven mannen... hihihi!! @ Knorr have fun in the sun!! Hier ook lekker genieten van t zonnetje. @ Hier wel lekker geslapen, ook nog even een goede rugmassage gekregen Jaylinn hoorde ik lopen en toen is vriend eruit gegaan. Daarna kwam Jaylinn even bij mama liggen. Toen ben ik er ook maar uit gegaan. Verder net een cadeautje van de kids gekregen, een mok met foto van ons 3tjes, heel lief dus! Nou ga nu maar ff een luier verschonen, want is hard nodig hier...
Goedemorgen. ook ik heb jullie weer gevonden. Lees nog steeds veel mee. Er is er hier 1 wakker dus ga ze maar uit bed halen. Vanmiddag verjaardag en vanmorgen wordt er naar de auto gekeken want er is iets met de ABS geeft ie aan. We zullen het wel zien. Fijne dag allemaal!!!
Mijn arme ventje is gevallen... tandje door zijn lipje! En verdrietig dat hij was... Gelukkig is hij het weer vergeten en speelt hij lekker op de grond. Net lekker fruit gegeten en zometeen ff een tukkie doen. Dan kunnen wij de slaapkamer even doen en dan vanmiddag met de kids naar buiten.
@nelta, lekker stuk gefietst gister! lueke foto's! @mamamia, als je voor de trein springt betrek je de machinist er ook in en die zal het dan waarschijnlij ktoch als zijn schuld ervaren hij had dan beter alleen zn eigen kunnen schieten, dat is begrijpelijker dan eerst als een gek om je heen Ow, dr is al meer op gereageerd @CB: ik ga er morgen 1 opzoeken hier, kijkeno f ik van de week terecht kan! @lekker onderwerp is er weer besproken zal er maar niet meer teveel op ingaan @pnir, niet teveel details please!:O maar tis een voorgerecht hoor als je op za.avond actief ben en op zondag mag uitslapen zo, volgende deel nog ff bijlezen @aaah devin tand door de lip! zielig! daniel viel gister niet hard genoeg, heeft bloedblaartje op zn lip, vind ik er heel vervelend uitzien! zo, bijgelezen. Heb zin in taart bakken maar waar mn bakblik is? dan straks maar naar buiten met daniel. Dan moet ik alleen nog ff wat anders aan doen want heb mn pyamabroek nog aan, die zit zo lekker zo'n lekker half versleten ding
owja mochten deze keer niet weten wat het is bij schoonzus (bij de eerste wisten we zelfs de naam al!) maar ze had het gister heel tijd over HIJ en wat ze niet genoeg had aan kleertjes waren wel echt JONGENSkleertjes geworden en toen ze vroeg aan dr dochtertje (bijna 3) wat ze over poosje krijgt was het BROERTJE! tja, nu weten wij eeeeeecht nog neit wat het is Maar toen ze het savonds onder het eten nog x vroeg wat julia krijgt over poosje was het: KONIJNTJE! heerlijk zo'n kind, kletst echt megagoed en dan die toon alleen is het wel een katje...kon wel merken dat ze niet gewend is om met andere kindjes te spelen
Wanneer begint de peuterpubertijd Volgens mij hebben we er nu 1 in huis. Niet te genieten de laatste dagen. Nou jah, niet overdrijven Steph, hij heeft ook zijn vrolijke momenten. Maar als wij links willen, wil hij rechts en andersom... Pfff, moet er ff aan wennen hihi... of er zit iets onder de leden. Er heersen wel waterpokken bij hem op het dagverblijf, dus we zullen zien... Zo, hier heeeeeeeeeerlijk uitgeslapen tot 11 uur! Ga nu ff beetje schoonmaken... Fijne dag allemaal! XxX
Ik heb heerlijk uitgeslapen Arme Devin dat die gevallen is en veel plezier met buitenstraks. Tja lollige praat moet kunnen toch haha. Hier Karishma ligt er net in en wat we er na gaan doen i dont now. Zelf zat ik te denken aan Hoek van holland maar Karishma heeft nog geen schoentjes anders daar even lekker in het zand laten spelen tja. Snel schoentjes halen die blijven zitten. De slofjes vallen steeds uit. Ze is echt een dametje in de dop ze wil en moet schoenen aan. Ze ziet het ons doen dus zij wilt ook. En even de nieuwe buggie uitproberen en hij is knal roze haha. Fijne dag allemaal.