februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Je bent ook niet te laat hoor SM... Kijk maar naar mijn banner ;)

Wij hebben allebei vrij vandaag. Net aan Fenne gevraagd wat ze wilde doen en wilde naar chimpichamp (soort ballorig)... Mijn moeder gaat ook mee, gezellig!!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Fenne gefeliciteerd en nog en gezellige dag!!!!!

wij gaan straks 2e poging shoppen doen..mars is vrij en pikken straks mijn mams op die gaat ook gezellig mee!

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Fenne gefeliciteerd!!!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo nu mars ff zijn bed uit roepen...

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lieve FENNE! Gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vandaag.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie, is idd niet gek dat ze slecht sliep. Arm ding! Hoe ging het vannacht?

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Maja, wat heerlijk zeg dat je vent nooit uitslaapt! Die van mij zou het liefst iedere dag uitslapen. Maar ik hou ook van uitslapen! Alleen dat gunt ie me dan weer niet, toen ik niet werkte snapte ik het wel. Maar nu werk ik vaak meer dan hij en ga ik ook nog naar school 's avonds. En dan vind ik dat ik toch ook wel een beetje uitslaaprecht heb verdient!

@ Wen,gaaf hoor de kamer van Fenne! :D

@ Naatje, balen van het werk van je vriend zeg! Jullie hebben dus ook al het "altijd-pech-syndroom" ?

@ NiekyN, hier wordt je ook niet bewust door mij genegeerd hoor! Ben alleen druk en een zeef

@ Nachtdiensten als je zwanger bent, dat is volgens mij pas later in de zwangerschap dat je die niet meer "mag" draaien

@ Debie, jeetje balen zeg! Heeft Esmee ook al vaak AB-kuurtjes gehad? Noah heeft tot die 6-7 maanden was ook ongeveer iedere maand een AB kuur gehad met keel, oor en luchtweginfecties. En net toen we het met de HA hadden over naar de KA gaan heeft ie het niet meer gehad!

@ Hier, ben ziek! Heb een hoofd vol snot een keel die voelt alsof die bijna dicht zit en volgens mij heb k koorts want k gloei helemaal. Maar ben wel gewoon op werk! Kids hebben afgelopen nacht mama eindelijk eens met rust gelaten, Rosalie sliep tot 7.15 en Noah tot 7.30! :D

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

FeNnE gEfEliCitEeRd!!!!!!!!!

Ariel beterschap! Wel fijn dat de kids je hebben laten slapen vandaag.

Sara komt standaard ieder nacht om 3 uur naar onze kamer. Ze neemt al haar kussen en deken mee, en gaat liggen op het matrasje naast ons bed ;). Ik laat het maar zo, zal wel weer een fase zijn.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi wat schattig, Rosalie deed dat dus ook een tijdje. Alleen dan ging ze aan het voeteneind op het bed klimmen en tussen ons in liggen. En rustig verder slapen.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dwaasje! Hoe is het met je??

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo alles bijgelezen...

reageren wordt lastig....het is zooo veeel

Ik spring maar weer eens gewoon in..

Het gaat heel goed met dwaasje...
    Heb sinds 2 weken weer een baan bij de BRUNA op het hoofdkantoor. Soort marketing/inkoop/verkoop functie helemaal leuk... ben er enorm blij mee...

vandaag lekker vrij en dus heerlijk met mijn leuke kinderen beetje rommelen... Elise is een officiele luilak... wil niet aankleden maar de hele dag in haar pyama lopen...

Nick is gewoon lekker vanalles aan het doen.. vooral telefoontjes beantwoorden van vriendjes.. die willen logeren of spelen...ik hoor hem elke keer zeggen... vanmiddag!!!! hahah ook lui dus..
    van wie zullen ze het toch hebben...???

mama zit namelijk ook nog in badjas hahah maar ik geef gewoon de kinderen de schuld....

by the way...

alle jarige joppen en jetten van harte gefeliciteerd.. 3 jaar alweer ongelovelijk he..

alle zieken beterschap

knuffels van dwaas

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeej! Dwaas wat goed!! Nieuwe baan! :D

Hihi Elise ook al zo'n luilak? Zou het aan de geboortedatum liggen? Rosalie is ook al zo'n pyama/huispak fan :D

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Dwaasje! Wat fijn voor je dat je weer een baan hebt.

En Jou kinderen ook al zo lui? :D Tessa is ook een pyjama en joggingbroek fan! Heeft ze ook van haar moeder.
    Heel de dag in pyjama doe ik eigenlijk nooit. Ga dan altijd wel wassen en aankleden, maar doe dan een schoon shirt en joggingbroek aan. En haren kammen. Maar ga dan de deur niet uit. Heerlijk zo'n dag. Hadden wij gisteren.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als ik thuis ben, loop ik ook nooit in pyama. Want ik heb geen pyama's :D Eerst altijd een uurtje in me oversized zachte badjas. En dan lekker in huispakkie! :D HEERLIJK!

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha! Hier precies zo, en heb ook geen pyjama's. Enge dingen vind ik dat.
    Als ik thuis ben heb ik nooit een spijkerbroek aan. Ja, als ik iemand verwacht of zo. En ik ga nooit in jogging de deur uit. Trek dan altijd even m'n spijkerbroek aan.

Tessa zit lekker te knippen en te plakken. Ze heeft veel knutselspulletjes gehad en dat valt goed in de smaak. Zal straks een foto maken. Ze maakt echt wat moois.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk is dat he, dat knutselen! Rosalie is ook helemaal gek van knippen en plakken en glitters!

Oh ik mis ze zo vandaag :(

Deel Deze Pagina