Mom, klinkt goed jullie weekend Maar wat sneu van dat jongetje zeg.. Misschien zat je net in een 'verkeerde' buurt? Je hebt in NL natuurlijk ook achterstandwijken waar je dit soort schrijnende gevallen treft. Meeting: Ik weet niet precies hoe laat we er zijn. Ligt er een beetje aan hoe vroeg Lune wakker is. Maar voor 11u zijn we er vast wel, misschien wel al een uurtje eerder. Vind het lastig inschatten nu. Hoe druk is het op de weg, snapt mijn TomTom de route, gaan we onderweg nog stoppen.. Lune is de laatste dagen weer niet te genieten. Ze is erg grenzen aan het zoeken en nauwelijks aanspreekbaar op haar gedrag. Pittig. Ze is nu op de psz, ga haar zo weer halen. Timme ligt wederom op bed, die is erg moe na een dag kdv. Hoewel hij vannacht wel 4x wakker is geweest en moeite had om weer in slaap te komen. Ik probeer hem dan overdag wat minder te laten slapen maar dat is haast geen doen. Hij wordt super chagrijnig als hij moe is en afleiden helpt niet, gaat ie alleen maar huilen Nouja, komt vanzelf wel goed. Maar ik ben wel moe Gelukkig komt vanmiddag de achterbuurvrouw een kopje thee drinken. Weer even afleiding, ook voor Lune.
Zooo, weer thuis! Er was een jongetje jarig en gaf als traktatie een zakje daarin een lolly, pakje Taksi, zakje chips en spekjes Lune mag nu de lolly opsabbelen dus zit op de bank te smullen. Vanmiddag maar een paar spekkies of chipjes. Sjonge
@maja das wel erg veel voor een traktatie zeg gelukkig mag dat bij ons niet, mag chips of cakeje of iets gezonds maar verder niets van snoep vind ik eerlijk gezegd niet erg, en bij het kdv regelen ze tegenwoordig zelf de traktaties omdat het gewoon de spuigaten uitliep
Op het kdv willen ze ook graag dat er rekening gehouden wordt met de traktaties. Bij de psz blijkbaar niet.. Lune heeft vorige week ook al zo'n mega traktatie gekregen. Als dat als normaal wordt beschouwd zijn er natuurlijk ouders (moeders..) die daar niet voor onder willen doen. Ik zou er zelf geen moeite mee hebben trouwens
Ik vind het ook een beetje te veel van het goeie. Hier ook krijgen we wel eens een opdrachtje mee naar huis. Een super magische doos maken (gewoon een doos en dan verven en versieren) om dan op maandag mee naar school te nemen. Nou ik dacht dus dat de kids die gingen verven en versieren. Dus ik had Sara zich lekker laten uitleven. Kom ik smaandags op school waren er allemaal dozen echt kunstwerken, met stoffe bekleding helemaal perfect dus echt helemaal door de moeders gemaakt. Waren maar 2 dozen die door de kids zelf waren gemaakt.
Haai! Kom ook weer even voorbij vliegen vanaf mobiel op het werk... Suus, super van de uitslag van de test... Gefeliciteerd! Mom heeft dus leuke vakantie gehad, super! Nog leuke foto's? Maja moe, ik vind het maar wat hoor al die verhalen over baby's en peuters... Hopelijk kun je vannacht een beroep doen op Jeroen, gewoon de hele nacht niet uit je bed komen! Meeting, ik denk dat wij er wel 10 uur/ half 11 zijn... Moet sowieso kijken hoe lang mupke het vol houdt... Gaat normaal om 13 uur naar bed, maar zal met spelen enzo wel wat langer kunnen volhouden hoop ik...
@meeting ik moet ff met lianda overleggen toelaat ee vertrekken is ongeveer 1.5uur rijden dus hoop wel rond 11uur misschienietsje later daar te zijn maar laat nog wat weten
Haha SM, een peuterspeelzaal die de moeders aan het knutselen zet... Beetje omgedraaide wereld hihi... En wat heeft het kind geleerd? Dat mama mooi kan knutselen
hallo allemaal.. ik zoef ook weer ff voorbij.. jammer dat ik er niet bij kan zijn met de meeting.. moet werken!! bleh.. volgende keer beter! verder.. alles goed hier! kids doen het super!! lekker weertje, kortom genieten!! suus! ik had ook gelezen dat de uitslagen geweldig waren! Super helemaal mooi! GEFELICITEERD!!! oeh.. en je gaat al bijna trouwen!! leuk hoor!! weet je nu al wat je aandoet? Mom: las op hyves dat jullie tripje helemaal geweldig was! Super!!! maja.. die traktatie.. i'm in shock...!! veel te veel.. Hier mogen we op het kdv niet trakteren, doen ze daar zelf! Prima, alleen maar verantwoorde traktaties en de kids vinden het geweldig! mogen trakteren uit de verjaardagstrommel! 1 groot feest is het! Op de psz mogen we alleen koekjes trakteren, meer niet.. geen chips, spek of iets dergelijks! werkt prima!
hoi hoi @Suus geweldige uitslag lekker verder genieten nu!! @Sm mooie cijfertjes en nora dus echt een ukkie schattig hoor worden toch snel groot @Mom geweldig dat jullie genoten hebben en met de kids ook goed is gegaan @Maja bale als ze niet te genieten is @Ichy super zeg nog steeds gestopt met roken!! de rest knufffffffffffffffffffffffffffffffffff ben het kwijt hier alles goed gwen vanmorgen psz geweest toen lekker thuis botherham met aardbeien gegeten vindt ze heerlijk mag ze alleen niet veel ivm met uitslag maar zo 1 keer in de maand moet kunnen..daarna wezen wandelen gwen met haar kinderwagen en toen naar de speeltuin ff naar huis wat gedronken toen samen op de brommer naar de ijsboer gereden softijsje gegeten en net weer terug en zo aan het eten beginnen dus lekker van de zon genoten maar dag is zo weer om pfff oh ja nog wat foto,s showen zo
Ha Gwen! Hi Sizzel, kun je niet??! Wat jammer zeg... had het super leuk gevonden om jullie weer te zien! Ook benieuwd of de stemmetjes van Nora en Fenne nog hetzelfde klinken... Fijn dat alles goed gaat! Duimen jullie mee? Fenne slaapt zonder luier... gaat nu 5 middagen goed, maar vanavond wilde ze ook perse geen luier aan, ze vond dat ze daar echt groot genoeg voor was haha... weet even niet wat er gebeurt, vanmiddag ook al het grootse nieuw ontvangen dat ze voor de allereerste keer op de wc gepoept heeft. Dit durfde ze dus echt NIET! Maar nu zei ze dat het eigenlijk helemaal niet spannend was... zouden we dan zomaar ineens helemaal van de luiers af zijn? Goh, wat zou dat cool zijn zeg! Ergens verwacht ik dat de stap van geen luier aan s nachts een beetje te groot was, maar ze was zo overtuigd, wil haar ook wel een kans geven... Wie zijn er al s nachts zindelijk? Veel ongelukjes gehad?
@Wen spannend en goed Gwen was vanaf net nog geen 2,5 zindelijk en een week erna snachts..ik laat haar wel savons nog ff plassen voordat wij gaan slapen op het potje naast haar bed half slapend en dat gaat goed en zet de potje schoon weer naast haar bed met wc paier erbij en gaat als ze wakker is zelf plassen en komt dan pas naar ons..want in 8 maanden zindelijkheid maar 2 ongelukjes snacht gehad!
Ah okay, Gwen dus alles in 1 keer gedaan... knap! Fenne is zindelijk overdag vanaf 2 jr en 3 mnd... maar nacht altijd nog een enorm dikke plasluier... nu is ze er volgens mij klaar voor, ik had nog geen matje dus heb nu 2 handdoeken gevouwen onder het matrashoesje, morgen even naar de hema... of waar koop je zoiets??