februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wil als ik 32 weken zwanger ben een fotosessie laten doen van bryan en mijn buik, met bryan alleen kost dat 80 euro (krijg ik alle fotos die ze neemt op dvd) en met zijn 3tjes 90 euro weet nog niet wat we doen maar eens overleggen met martijn hahaha met zijn 3tjes is natuurlijk ook leuk he

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ik heb echt ongeveer geen foto's van mezelf toen k zwanger was. Vond dat echt vreselijk!!

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    bij bryan heb ik toen ook buikfotos laten maken (niet met blote buik ;) ) maar toen had ik niet zon heel dikke buik, en ben er van overtuigd dat ik nu ronder ga worden hahahah, lijkt me gewoon heel leuk zo met bryan, eventueel kan ik ze gebruiken voor geboortjekaartje maar dat weet ik nog niet hoor moeten ze echt wel heel mooi zijn hahahahaha

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    voor dat tientje meer zou ik met z'n 3-en gaan

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja he, en het mooiste is dat je echt alle fotos op dvd krijgt toen we met bryan zijn geweest waren er dat meer dan 200 en een paar ervan bewerkt ze dan ook nog echt super

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als ik ooit nog een beetje slanker ben, gaan we ook een keer een fotoshoot doen met de kids :D

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi ff vanaf het werk en me laatste saaie werkdag bij mijn oude werk wilde ook nog ff reageren op ariel....... @ariel mooi huis hoor en lekker ruim..moeten jullie veel doen? Voor de rest niet zo druk geweest hier zo te lezen lastig terug lezen met mobiel

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Joma, het is voornamelijk witten, vloer leggen en schoonmaken. Dus het valt mee!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik moet zeggen dat ik ontzettend veel zin heb in de meeting, vind het leuk dat ik ook eindelijk weer eens mee kan, laatste keer was namelijk met de bbq bij dees das toch al heel lang geleden ;)
    ik ga zeker mijn fototoestel meenemen!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Ik heb het wel ongelovelijk druk de komende tijd! Maar een beetje ontspanning is dan ook wel lekker natuurlijk!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ariel oh lekker valt mee dus.. Kan je ieder geval vlot erin ohhh ja Meeting jammer hoor dat ik moet werken...lijkt me gezellig

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja zeker jammer Joma! Binnenkort maar ff een date hier in de buurt plannen! ;)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zaterdag beginnen bij me nieuwe job zin in!!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ariel ja zeker leuk had met debie al over een keertje op vrijdag naar plaswijck park misschien leuk als jij ook kan komen

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    die laatse 2 uur wachten nu hier op het werk pfffff ramp...heb het dan ook gelijk gehad nu..logisch de laatse dag valt altijd zwaar

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi spannend hoor beginnen bij nieuw werk!

Oh ja lijkt me leuk Joma!

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee meiden,

Hier druk druk druk. Zal blij zijn als het straks vakantie is. Gaan deze week aan de babykamer beginnen, komt mijn pa volgend weekend als het goed is behangen. Hoe is t hier, heb bij vlagen meegelezen.
    Ze zijn trouwens knap chaggie op het moment, denk een beetje slaapgebrek, esmee denkt dat ze aan 1 uur slaap overdag genoeg heeft en een keer per week 2 uurtjes :$ wedden, slaapt over drie maanden niet meer overdag als de nieuwe uk er is.

Ariel ziet er goed uit toch

boney hoe is het met je, volgens mij al ff niet gezien hier.

Nou joma, esmee had dus weer in de auto gespuugd nadat ik bij jou wegging, rest van de dag super vrolijk en nergens meer last van ;)
    Ilse was eerste half uur nog boos, wilde met "meisje" spelen. :)

Las ook veel over zindelijk. Ilse gaat nu super goed, 's nachts wel een luier en die is ook nog vol meestal. Van de week een keer vergeten en toen gilde ze om 12 uur dat haar bed nat was en ze plasje had gedaan:cool:

zo, ga ff lekker douchen met ze, zitten nog in nachtkleding :)

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Debie; Alweer bijna 30 weken zwanger, gaat echt snel zeg!!:$

@Joma; Spannend hoor nieuwe baan!!

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb net een leuke vacature gezien voor mezelf. Het is alleen voor 32 uur. Ga denk ik voor de gein reageren, kijken hoever ik kom. Ben alleen niet zo'n ster in het maken van sollicitatiebrieven. Is ook alweer lang geleden. Iemand zin in het maken van een brief? ;):p:)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ik wil wel een opzetje voor je maken! ;)

Moet je em alleen nog ff personaliseren enzo!

Deel Deze Pagina