Debie,idd al bijna 30 weken! Zijn jullie al over de naam uit? Jij hebt straks gewoon 3 kinderen in 3 jaar gekregen hihihi raar idee he.
Pff, als ik jou berichtjes lees Debie word ik altijd spontaan moe Wel leuk om met de babykamer bezig te gaan! Heb je een thema/kleuren etc? Naatje, wat is het voor functie? Ik wil je ook wel helpen hoor. Zit zelf middenin de brieven.
Naatje wat voor een functie? Ik zou toch echt zelf een brief schrijven hoor, en dan door iemand anders nog laten controleren?
Zo doe ik het ook altijd SM en ik bekijk een paar voorbeeldbrieven. En nu ik weer op school zit laat ik het door mijn geniale nederlands leraar nakijken.
Ik maak ook altijd zelf een brief en laat hem daarna lezen aan Jeroen en m'n ouders. Zijn alledrie goed in dat soort dingen en kritisch. Verwarming is al aan.. Heb een cup a soupje gemaakt, jammie.
Oohja daar moet je dan van profiteren! Ik heb al bijna 8 jaar niet meer gesolliciteerd en al een jaar of 12 niet meer in Nederland dus ik kan maar beter niet helpen
Ik ben een voorjaarsschoonmaak planning aan het maken die ga ik ophangen op een zichtbare plek vooral voor mijn man en dan lekker afstrepen is alleen zo ontzettend veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.
Gisteren was Nora al vaker aan haar broek aan het trekken dat ze´pipi´had en ik haar moest helpen met haar broek uit doen. Vandaag weer precies hetzelfde, ze doet dan alsof ze plast en net grist ze een stuk (teken)papier van de vloer en veegt daarmee dan ook haar billen af wahahahahah
haha ben druk druk druk, ach, komt ooit wel weer goed. en vind het zelf ook nog steeds gek, 3 kids in zo'n korte tijd.