Nou, ik schrok echt van de foto die ik via mms kreeg van Vincent... Ze hebben daar bij de gymzaal een trapje met 3 tredes en Fenne was achter een bal aan het rennen en is dus met flinke vaart gestruikeld... Ze is gelukkig niet suf of misselijk of iets dergelijks... Ze voelt zichzelf wel zielig en wil er steeds iets over zeggen/vragen... Net voor slapen gaan zo schattig: mama en papa? Hebben jullie ook wel eens een bult gehad? En wat was er dan gebeurd? En waar had je dan pijn? Zit beetje te twijfelen, hoef toch niet wakker te maken vannacht? Toch alleen als ze suf of misselijk was geweest?
Volgens mij hoef je kinderen alleen wakker te maken als ze idd suf en misselijk zijn. Maar als je het fijner vindt om haar af en toe wakker te maken, dan zou ik dat zeker doen! Nog even reageren op Supermummy: wat goed zeg, dat Nora ook bezig is met zindelijk worden. Knap hoor!
Vandaag hebben de kinderen de schoolfoto's gekregen. Sofie is vandaag op de foto geweest op de psz, dus die zal ze over een paar weken wel krijgen
Hier was Mike tijd geleden ook zo gevallen, echt een gat in zijn hoofd. Denk dat ie wel een litteken eraan over houdt. Maargoed hij klimt ook echt overal op de stuntman.
Wat een vrolijke koppies Meiske, ze staan er allemaal erg leuk op! Fenne ook schoolfoto op psz afgelopen maandag, ben ook erg benieuwd! Ga denk ik zo wel even kijken bij dr... Kijken jullie ook Secret Story?
@Meiske; Leuke foto;s!! Stijn lijkt echt onwijs veel op jou!! Hier is ook laatst de schoolfotograaf langsgeweest, maar vond het echt een beetje tegenvallen. Natuurlijk wel de foto's genomen. Ach heb nu een mooie sleutelhanger met mijn moppies!
Nee, ik kijk geen secret story Wen. Is dat dan nog op de buis? Het programma was/is toch een flop? Of zijn de kijkcijfers inmiddels weer beter geworden? Dat zeggen veel mensen Naatje, dat hij op mij lijkt Vanmiddag heb ik de kinderen wat later naar school gebracht, zodat ik eindelijk eens een foto heb met alle kids erop. Op de psz mag je hier met broertjes en zusjes op de foto. Op de basisschool beginnen ze daar niet aan en is het alleen een foto met broers en zussen die daar ook op school zitten. Ben erg benieuwd hoe de foto is geworden. Sofie werkte namelijk niet zo mee en was erg verlegen...
Wen, ooh wat zielig dat Fenne zo hard gevallen is . Wekadvies ben ik niet helemaal zeker eerlijk gezegd, wekadvies krijg je toch meestal als je bij een dokter bent geweest? Misschien kan je haar effe wakker maken voordat jullie ook gaan slapen?Laten plassen en drinken.... ik weet het ook niet, maar zo zou ik zelf in ieder geval rustiger de nacht in gaan. Meiske prachtige fotos van je kids!Kas heeft echt een ondeugend koppie!
Meiske, hihi Nora is nog niet bezig hoor met zindelijk worden hoor. Wahaha ze kan echt gaan zeuren om het potje en dat ze haar broek en luier uit wilt maar tot nu toe nog niet geplast op het potje!
Tsssssssssssss mijn meiden hoor ik nog kletsen. Sara zegt: Nora wil je chips? En Nora antwoord si sips sipssssss sips.
Haha, moet even lachen om SM haar meiden Geweldig stel! En die arme Fenne.. Hoe is het nu met haar Wen? Was je nog een beetje op tijd thuis na je lange treinrit? Meiske, wat een mooie foto's van je knappe kids! Echt heel leuk Hier weer een heul kort nachtje.. Maar dat lag aan mezelf deze keer. Ik kon gewoon niet slapen en heb het eventuele nieuwe huis wel 100x ingericht Net toen ik in slaap viel tegen 2u begon Timme, aargh! Hij sliep tegen 3u weer en ik iets later dus. En om half 6 ging de wekker weer. Lune slaapt vanavond bij mijn ouders en er komt nog een hypotheekadviseur om 16.30u. Hoop dat mijn ouders Lune dan al opgehaald hebben, kunnen we even rustig met de beste man praten. Ow, ik hoor 'joehoee, ik ben wakker!' uit de babyfoon komen
morgen, en wen hoe is de nacht gegaan. Ik ga eigenlijk standaart ff kijken als ze hard gevallen zijn. meiske leuke foto's hier 6 april op de foto op het kdv. Hoop dat ilse dit jaar wel gaat meewerken. Gelukkig op een werkdag van mij, scheelt denk ik al veel. Hier dom dom, weer ilse vergeten een luier om te doen gisteravond. Om 2 uur werd ze wakker en gilde om een luier. Wij ernaartoe, nog helemaal droog maar met geen mogelijkheid op de wc te krijgen dus toch maar een luier omgedaan. Daarna wilde ze niet meer slapen alleen dus maar tussen ons ingelegt. Daar ligt ze nu nog.
Maja, wel lekker dat Maja gaat logeren vanavond. Kunnen jullie weer een beetje (half) bijtanken. Zal pas helemaal feest zijn als ze allebei een nachtje gaan uitlogeren. Wen, hoe is het gegaan vannacht? Heeft ze een flinke bult? Debie,hihi dan toch maar niet meer die luier vergeten! Hier lag vannacht ineens Sara tussen ons in. Ik ben toen weggesneakt en ben in haar bed gaan liggen. Nu klok vooruit is gezet slapen de meiden iedere ochtend minstenst tot 08:15 uit heerlijk. Daarna is het wel altijd een gehaast om op tijd klaar te zijn voor school.
@sm lijkt me heerlijk als je kids zolang slapen, hier is bryan juist nog eerder wakker word er gek van @wen wat sneu voor fenne hoop dat ze lekker geslapen heeft
goedemorgen @debie wat sneu dat ze nog een keer gespuugd had in de auto ...en dan toch vrolijk nou ja beter zo dan anders en super die kamers van jullie lekker vrolijk en echte meiden kamers..nog een keertje naar plaswijck? ff het weer in de gaten houden want moet wel mooi weer zijn ...jammer dat ilse wakker wordt dat ze een luier wil..nog ff wil ze hem niet meer @Meiske mooie foto,s van je kids altijd weer leuk schoolfoto,s @Naatje sollicitatie brief gewoon zelf schrijven en dan ff na laten kijken door meerdere .. @SM lekker zo lange nacht nu met die klok ..buiten het in jouw bed kruipen dan @Maja staat je huis al te koop? @Lianda had je nu al voor de 2e keer rijexamen gedaan of niet? @Wen ach arme Fenne...hopenlijk heeft ze er niet veel last van zo hier gwen naar de psz gebracht ..zo ff de boel doen beneden zuigen en dweilen en ze komen zo het ledikantje ophalen verkocht via marktplaats .. nou ben weer ff druk doeggggg
Morgen meiden Meiske: wat een mooie foto's van je kinderen. Hier zijn de foto's meestal pas in juni en de psz is apart. Hier mogen de broertjes en zusjes om het jaar samen maar de psz valt daar dus niet onder. Erg jammer,ach volgend jaar misschien. Maja: ook al niet zo lang geslapen,ik ook niet. Ik kon moeilijk in slaap komen echt wat spanningen voor strakkies! Lekker dat Lune bij je ouders gaat logeren. Sm: hihi sarah tussen jullie in gekropen,gelijk heb je als het hier is gebeurt dan ga ik ook in hun bed liggen want ik doe geen oog dicht als er 1 tussen ons in ligt. Die bewegen allemaal zo erg pffff. Ben blij dat het eigenlijk nooit voor komt. Debie: luier vergeten om te doen? Hahahaha. Keano werd vanmorgen om kwart over 8 wakker met de mededeling dat zijn broek en bed nat was. Die rot luiers van Lidl lekker gewoon door! Dus zsm weer de vertrouwde kruidvat luiers. Nog een klein uutje dan wordt ik opgehaald,ben wel nerveus hoor. We gaan dus met 3 man er moet namelijk om 1 uur nog een meisje afrijden. Gelukkig komt Jurgen me ophalen want ik heb geen zin om 2uur bij dat cbr te gaan wachten. Wil het liefste dan zsm naar huis toe en hopelijk nu eens met goed nieuws! Duimen jullie voor me. Oh en Vivi dank je wel voor je smsje! Erg lief dat je eraan denkt. Ik sms je vanmiddag zodra ik wat weet!