HE vivi, heb je al reistabletjes geprobeert, van die primatourtjes? Ja, kan het me nog goed herinneren, na 15 min toch echt stoppen, soms al na 2, zooooooooo misselijk kan je zijn he.
@luckymom ja die werken alleen als ik ze voor het echte misselijkheid in kan nemen en vaak sta ik al kotsmisselijk op hahaha maar hoop gewoon dat ik dan een goede dag heb
Goedemorgen! Vannacht een k*tnacht gehad en nog steeds vrolijk vandaag Eva moest eerst plassen (de schijterd durft niet alleen naar beneden. Boven is geen wc), toen moest ze poepen (op de wc bleek toch dat het vals alarm was), daarna hoorde ze wat zoemen op haar kamer Nou, we lagen net weer toen we een grote boink hoorden en een krijsende Kas....hij was uit bed gevallen. Dat is echt nog nooit gebeurd. Hij was gelukkig weer snel rustig, maar intussen was van alle rumoerigheid ook Sofie wakker....Tja, en dan lig je eindelijk weer in bed en ben je klaarwakker Oh SM, zo'n scene met Sara komt me bekend voor. Ze stellen je geduld echt ernstig op de proef dan he! Mom, dus Elena gaat ook zo moeilijk slapen? Sofie de laatste week ook. Ze is dan alleen maar aan het roepen en huilen. Gek word ik ervan. 's Avonds heb ik nl niet zoveel geduld meer. Dan wil ik gewoon dat ze lekker gaat slapen en niet blijft roepen. Vandaag staat er weinig op de planning. Alleen het huis op orde maken. Na een weekend is het altijd wat rommeliger dan door de week.
Hello! Kom ook weer ff me gezicht laten zien! We hebben het ongelovelijk druk met het klussen, werken en school!
Yep! Wij vinden em ook erg leuk! Daarom verven we alleen het lichtblauwe gedeelte zeg maar dat om de boom heen zit. Daar zitten een paar gebruikssporen en de rest is nog helemaal gaaf.
Vin moet om 10 uur op school zijn, dus ik denk dat ik tussen half 10 en kwart voor 10 de trein kan pakken. Volgens de NS ben ik er dan tussen half 11 en kwart voor 11. Ligt er een beetje aan welke trein ik pak.
Ik heb net deze schoenen voor Nora gekocht voor maar liefs 4 euro Normaal gesproken kosten ze 32 euro! Hebben het hele seizoen in de etalage gestaan en de zool heeft omdat ze in de zon gestaan hebben een beetje kleurverschil. Nou ik vind het niet erg voor 4 euro.
Hmm, Piet belde net met de mededeling dat we straks niet hoeven te wachten met het eten tot hij thuis is Ik zie hem wel een keer vanavond zei hij. Heb gelijk geen zin meer om te koken...
Soms is het idd niet leuk Ariel. Het is misschien raar om te zeggen, maar ik ben niet anders gewend. Toen wij verkering kregen had hij al een eigen zaak met zijn vader. Dus hij heeft altijd al zoveel gewerkt. Het is op het moment gewoon erg druk. Ik verwacht hem niet thuis voor 22 uur vanavond. Best wel een lange werkdag als je er 5 uur uit bent. En wij gaan gewoon lekker makkelijk patatjes eten Oh, moet nog even iets kwijt. Ik voelde me vanochtend echt een ontaarde moeder. Ik had de kinderen opgehaald bij school. Toen ze er allemaal waren fietsten we naar huis. Na 200 meter kwam ik er achter dat ik Sofie was vergeten Ze was nog op het schoolplein aan het spelen. Snel teruggefietst en gelukkig had ze het nog niet in de gaten gehad. Pffff, gelukkig maar. Dit gebeurd niet nog een keer. En nu snel naar school om ze weer op te halen.