februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leuk om je brief en cv te lezen Naatje. Verbeteren en commentaar laat ik aan de anderen over, ben op mijn werk en zo uitgebreid kan ik niet reageren nu!

2. supermummy

Ik ben op zoek naar Nederlandse kinderliedjes, iemand een goeie tip? Dus niet iets met Engelstalig.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @naatje ik vind het een goede brief!
    @sm al eens op YouTube gekeken? Bryan vind olifanten in het bos erg leuk

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Naatje, ik heb je brief even vlug doorgelezen. Ik las wel een paar zinnen die ik anders zou schrijven. Misschien willen de experts in sollicitatiebrieven schrijven suggesties daarvoor geven.

SM, zoek je liedjes op een cd? Hier vinden ze liedjes van cowboy Billy Boem erg leuk.

Pfff Stijn heeft oorpijn als een echte vent;) Ik heb net al oordruppels in zijn oor gedaan. Hopelijk verzacht dat wat en kan hij lekker slapen vannacht.

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    HE leuk!

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He Naatje, ik wil me wel opwerpen. maar geef me even wat tijd...

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi!

Heb een hele vlugge scan gedaan! ;)

Las dat Tessa een leuke eerste dag op de psz heeft gehad, dat is fijn zeg... Dus ook geen tranen? Stoer! Ze gaat het daar vast heel leuk hebben het aankomende jaar!

Mystery, leuk dat je er bij bent zaterdag!
    Lianda en Viv niet las ik... Jammer zeg!

Mom, thanks voor lijstje met namen, ben zo benieuwd naar iedereen. Neem jij allebei de meiden mee?

Hier alles goed... Heb alleen een voorjaarsmoeheid! ;)
    Wel gek, want Fenne slaapt door de zomertijd ineens een uur langer... Heerlijk! Oh en ze is nu ook 's nachts zindelijk... Cool hè?! Ze wilde zelf en slechts 2 nachtjes een klein ongelukje gehad en nu al 4 nachten niks...(niet te hard zeggen zulke dingen) Vanochtend kwam ze niet wens uit bed, zo nodig moest ze... Liep ook moeilijk naar de wc met volle blaas hihi

Ik ga weer bankhangen! X

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

de drukke bezige bij ...komt ook ff gedag zeggen;):D

Hier alles goed , vandaag 2e werkdaggie gehad en is super daar, wel een hoop informatie ect andere produkten ander merk waar ik niet mee bekend was..dus weer ff omschakelen en ontdekken maar komt goed , gelukkig werken ze met het zelfde pc programma waar ik bij mijn vorige werk ook mee werkte dus dat is een eitje en mooi meegenomen , vandaag nog dingen kasopmaak ect uitgelegd gekregen , zodat ik dat straks allemaal over kan nemen...
    zoiezo is mijn eerste daggie leidinggeven 16 april al dan is zei vrij en ze wil zo snel mogenlijk naar andere filiaal terug..

Voor de rest met Gwen ook alles goed , echt leergierige dame
    die vanavond op haar memo bord wel even wist te laten zien hoe je 1, 2 en 3 schrijf:$ nou ja moet niet gekker worden .......
    morgen ochtend ga ik lekker relax ochtendje houden met me moppie samen en dan smiddags breng ik er weg naar mijn pa en nel , en blijft ze daar logeren ...Sylvan is trouwens afgelopen zaterdag definitief bij hun komen wonen..arme mannetje zal het vast nog ff moeilijk krijgen ,maar komt goed kost ff tijd ,hij heeft het naar zijn zin hoor maar af en toe heeft hij verdriet en wil die terug wat logisch is ..als je bedenkt wat er door zo,n klein koppie speelt , maar morgen gaat Gwen dus samen voor het eerst met Sylvan op 1 kamer slapen ..ben benieuwd ..Gwen die had er zin in en zei ook morgen ga ik met Sylvan op 1 kamer slapen bij opa haha
    en dan morgenavond op het werk haaravond eens in de 6 weken elkaars haar doen iedeaal vindt ik al zal het bij mij ook wel eens eerder nodig zijn haha..
    en dan donderdag werken en dan haalt me ma Gwen smiddags op bij mijn pa scheelt mij na het werk weer een ritje ..wat heb ik toch lieve ouders en bijzondere dat ze gewoon Gwen bij elkaar ophalen ect,
    en zaterdag werken, nu 3 dagen maar gaat goedkomen heb er zin in

voor de rest niet terug gelezen sorry:)
    zaterdag hebben jullie de meeting , jammer dat ik er niet bij kan zijn ,
    maar wens jullie alvast veel plezier!!! ennn ehhh foto,s maken he;)

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    lieve meiden ik heb niks terug gelezen ga ik ook niet doen maar wilde jullie ff zeggen dat mijn man en ik ff uit elkaar zijn (time out) sinds vandaag voor hoelang en hoe dit gaat aflopen weten we niet maar dan weten jullie waarom ik nooit meer wat laar horen ;)

liefs

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Phoe kikkert, wat heftig. Neem rustig de tijd. Zijn jullie ook in relatietherapie oid? Ik denk dat je gemist hebt dat we a.s. zaterdag gaan meeten in apeldoorn. Als je nog wat afleiding kunt gebruiken en je kan toevallig nog PB me dan even.

NAATJE.. je hebt PB.

Joma, mooi dat het bevalt op je nieuwe job! Super man.

Fenne ook 's nachts zindelijk, jippie!

Tessa naar 'school' geweest wat goed ging, heerlijk of niet?

@Lianda, ik weet niet hoe ik er bij kom, maar ik dacht dat je met iemand mee zou rijden?!? In ieder geval begrijpelijk dat je geen zin hebt met 3 kids.

Suusje blijft thuis. Die moet nog een middagslaapje doen enzo.
    Elena is vandaag ziek geworden, ik hoop dat ze fit genoeg is zaterdag.

Ik race mn bedje weer in. TJuus!

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    @Joma, sneu he voor Sylvan, uiteindelijk wellicht beter, maar toch moeilijk. Fijn dat Gwen hem wat kan gaan opvrolijken! Ben benieuwd hoe laat ze slapen en hoe vroeg ze weer wakker zijn!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mom thanks voor het aanbod ik wist het idd niet vat jullie gingen meeten, ik moet helaas werken anders had ik wel heel graag willen komen want ik wil jullie nu toch na 4 jaar ook echt wel eens zien. nee we zijn niet in relatie therapie we hebben maatschappelijk werk gehad en hij staat bij de psycholoog op de wachtlijst maar ik weet niet of dit het probleem zal oplossen (denk het eerlijk gezegt niet). nu is het ff tijd om na te denken wat ik wil wat davy wilt ect....
    beterschap met elena

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert meid wat rot om te horen! heel veel sterkte meid

14. supermummy

Kikkert sterkte voor jullie!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat rot allemaal Kikkert.. Sterkte!

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

Dat klopt ik zou met Vivi meerijden. Ach volgende x beter.
    Met 3 koters lang in een trein is iets waar ik echt geen zin in heb.
    En ze willen alle 3 natuurlijk mee dus ik kan het niet maken om te zeggen dat ze thuis moeten blijven.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Kikkert dikke knuffel!! sterkte

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689