februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    we gaan ff boodschapjes doen en dan Gwen bij me pa brengen

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoi!
    Kikkert heel veel sterkte meid, hopelijk komen jullie eruit...

Ik kom even zeggen dat we erbij zijn zaterdag! Neem wel Marc mee, want het is 2 uur reizen voor mij en dat met die 2 kleintjes alleen in de trein en bus... Zie ik niet zo zitten!

Viv: wil je mij je adres pb-en dan stuur ik de angelsound op. Jammer dat je er niet bent zaterdag. Doe maar rustig aan jij!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora je hebt mail!!

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mooie fotos JOMA!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk ff bijlezen moet zo weer weg..maar euh valt niks te lezen haha

thanx SM

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kikkert, veel sterkte. Altijd naar zoiets. Zeker als er ook kindjes zijn. Hoe wonen jullie nu dan? Is hij weg of jij? Jeetje zeg. Hoop dat snel alles weer goed is. Hoe dan ook...

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Lieve meiden

Vanmorgen ben ik weer naar de ha geweest met Keano. Nu zag hij zelf dat Keano scheel kijkt met zijn rechteroogje.
    Ik heb meteen een doorverwijzing gehad voor de oogarts om een oog onderzoek te doen. Pfff wordt nu kindje 2 die naar de oogarts moet. Giovanni loopt al vanaf zijn 5e jaar bij een oogarts.
    Die heeft bijna 3 jaar zijn oog moeten afplakken. Gelukkig gaf dit resultaat maar hij moet nog wel elke 6 mnd terug op controle en draagt een bril. De ha zei dat de kans erg groot is dat ook Keano zijn oog moet afplakken. Ik begin steeds nu meer te geloven dat zoiets erfelijk is! Ik ben bril dragend,Giovanni en nu Keano met een oogprobleem. Ik kan nu maar 1 ding zeggen we hebben met alle 3 de kinderen wel iets! Doet eerlijk gezegd best pijn.
    Maar goed er zijn ergere dingen natuurlijk!

Verder heb ik vandaga groen licht gehad ivm Jimmy hij krijgt de luiers vergoed van de zorgverzekering. Ik krijg een proef pakket met 3 luiers waaronder 2 broekjes en 1 luier. Dan moeten we kijken welke het best is voor hem. En dan krijgen we die en ze worden netjes thuis gebracht. Ik ben er heel blij want de luiers van de winkel zijn veels te krap allemaal.

Kikkert: een hele dikke knuffel voor jou meid! Vind dit echt heel erg en ik hoop zo dat jullie er samen uit komen! Ik begrijp een beetje hoe jij je moet voelen. Maar houd hoop meid hoe moeilijk ook echt waar. Mijn man en ik waren ook op een punt om uit elkaar te gaan maar we hebben ons erdoor heen geslagen. Er zijn echt nog wel dingetjes maar we krijgen goede begeleiding. Hou je taai meid!

9. supermummy

Lianda, tjee jou zit het ook niet mee he meid. Dikke knuffel.
    Wel fijn dat je snel bij de oogarts terecht kan. Keano is nu nog klein dus dan kunnen ze het vroeg corrigeren.

10. supermummy

Pffff er is niks te doen op het werk daar word ik altijd onrustig van......

-Ik ben alweer vliegtickets aan het zoeken voor verschillende bestemmingen en data.
    -cursussen aan het zoeken waar ik toch geen tijd voor heb.
    -dieet sites aan het lezen, die toch niet werken.
    -dingen kopen online fiets voor Sara, fiets voor ons, cds,boeken,kleding etc.

pfffffffffffffff ik heb echt tijd te veel nu :)

11. supermummy

Ik heb uiteindelijk alleen maar een emailtje gestuurd naar een vrijwilligersorganisatie die hier in het ziekenhuis in de buurt zitten. Patienten begeleiden, kan van alles zijn. Lijkt me erg leuk.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Om 23u en 1u bij Lune geweest, om 5u Timme wakker-->fles en weer naar bed, wou niet direct slapen, ik sliep net weer, Lune wakker om 6.15u. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Dat zijn echt van die momenten dat ik me afvraag waarom ik godsnaam kinderen wou:)

SM, jij maakt je wel nuttig op je werk zeg:D Werken kost jou dus eigenlijk alleen maar geld als ik zie wat je allemaal koopt hihi..

Lianda, wat een gedoe steeds joh. Kan me voorstellen dat je er af en toe doorheen zit. Je wil gewoon niet dat er 'iets' is met je kids.

Debora, leuk dat jullie er bij zijn zaterdag! En prima toch dat Marc meekomt:) Vincent van Ariel gaat ook mee toch Ariel?

Ik heb gisteren weer bij het huis gekeken met een aannemer. Hij gaat een offerte maken voor het maken van 2 kamers boven.
    Maar jeeeetje wat wil ik dat huis graag hebben. Gisteren werd ik opnieuw verliefd.. Vandaag bellen we de makelaar en gaat ons huis echt in de verkoop:) Zo spannend!
    Maar ik ga straks als de kids op het kdv zijn eerst slapen:)

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, Lune gaat vandaag met het kdv naar Dikkie Dik. Die is hier in het cultuurcentrum. Leuk toch? Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen trouwens. Het is misschien een film of theater of een enorme Dikkie Dik pop die gaat voorlezen..:( ben heel benieuwd.

Ik baal ook een beetje van mezelf. Ik kan de discipline maar niet vinden om wat aan mijn laatste zwangerschapskilo's te doen. Ik moet echt nog een kilo of 3 a 4 kwijt. Lune vroeg me gisteren of ik weer een baby in mijn buik had:( Zegt genoeg lijkt me..;):(:D

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hahaha sorry, moet even lachen om Lune! Te geinig dat ze dat aan je vroeg Maja... Ik weet dat jij gewoon echt slank bent, dus dan mag ik wel lachen toch? Die paar kilo heb je dr zo af... Zeg maar bye bye buikje, hallo bikini! ;)
    Spannend van jullie huis... Wordt gewoon deze week verkocht, wedden?!

Kikkert, sterkte meid... Wat rot allemaal!

Leuk dat jullie er bij zijn Debora!!

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo allemaal!

Ik show mezelf ook weer even aan jullie! Anders denken jullie zaterdag "wie is die vrouw die er ook gezellig bij komt zitten??" Nou ja ik dus... Ik kom ook zaterdag! En ik neem de hele mikmak mee... Aaron, Iris en Erik... Ik weet niet of er meer kerels mee komen??

Ik ben op het moment weinig op het forum... Nou ja, ik lees elke dag wel ongezellig even mee, maar geen zin om te posten. Weet van mezelf ook niet zo goed wat ik moet typen (alles gaat wel rustig z'n gangetje hier). En reageren loop ik ondertussen zo ver in achter dat ik niet meer weet waar ik in moet haken...
    Dus weet je wat? Ik begin weer gewoon vanaf hier!! :)

Verder nu niet veel te zeggen... Erik brengt nu Aaron naar de psz en Iris begint nu wakker te worden, die zal ik even in bad stoppen...

Bye bye! Tot later! En vooral tot zaterdag!
    Das wel zo makkelijk! (voor mij dan!)

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedemorgen.

Spannend Maja ik hoop voor jullie dat jullie huis snel wordt verkocht.
    Vind het ook wel een grappige opmerking van Lune.
    Hopelijk kun je strakkies nog even lekker slapen,lijkt me echt rot om zulke nachten te hebben. Ik kan daar dus zoo slecht tegen ik heb mijn slaap echt nodig anders ben ik de volgende dag niet te genieten.

Sm: heb je nog leuke dingetjes online gekocht? Was wel heel stil hier gisteravond hoor.

Thirza: volgens mij gaat de man/vriend van Deborah ook mee.

Hier zijn de 2 oudste op school,Keano zit nu met een deken op de bank naar de koala broertjes te kijken.
    Ik ga zo even flink door het huis heen want morgen moet ik weer gaan arbeiden.

Iedereen een fijne dag hier schijnt het zonnetje al heerlijk!
    Daar kan ik toch zo van genieten. Ik hoop dat jullie Zaterdag ook een mooie zonnige dag hebben.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hmmm moet een leuke luiertas hebben maar waarom zijn die dingen zo verrekte duur
    als iemand nog leuke niet te dure site weet hou ik me aanbevolen

@thirza volgens mij gaan er meer mannen mee
    @maja heb echt respect voor jou hoor geloof dat ik gebroken zou zijn (ben ik nu al als bryan om 6.30 wakker is)

nou bryan is naar de psz dus mama gaat zo ff aan de poets kan ik vanmiddag lekker genieten van het zonnetje maar nu eerst ff bakkie koffie

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi,

sorry dat ik er weinig ben, maar er moet zoveel geregeld worden voor de bruiloft.
    Ik hoop dan echt binnenkort meer mee te kunnen kletsen en zaterdag live.
    Wel met een slag om de arm, want ikke is een tikkie gesloopt......Maar vooralsnog komen we gewoon.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil super graag komen, maar ik hou ook nog even een slag om de arm! Merk dat school, werken, de kids en t klussen me een beetje veel begint te worden! Zie dr uit als een spook, slaap slecht.....

Deel Deze Pagina