februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee, hier ook weinig puf, ilse is nog steeds niet beter, eet ook niet, net ff gewogen en net geen 12 kilo, zucht, beginnen weer opnieuw. Verder niet meer als 5-6 uurtjes per nacht, hoop zo dat het eens snel beter wordt. Enige voordeel is dat ik niet hoef te wennen aan slapeloze nachten als de beeb er is, ben al drie jaar niet ander gewend. Behang babykamer hebben we binnen, misschien zat de eerste wand doen.

hoop vanmiddag ff tijd te vinden

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oeeeee, de weersvoorspellingen voor zaterdag in Apeldoorn zijn nog steeds super!!:) Een zonnetje, 16 graden en het blijft droog. Jeeeeeej!

Ik ben net als een tornado door het huis gegaan. Alles is redelijk netjes en schoon nu. Moet eigenlijk alleen de douche nog schrobben maar dat doe ik liever als ik onder de douche sta en ik verwacht nog telefoontjes dus isnie handig.

Suus, spannend hoor trouwen:) Wel af en toe vertellen wat de plannen zijn he?

Debie, oei.. kort slapen sucks. Kruip je er zelf wel vroeg in? Toen ik werkte (en overdag dus niet bij kon slapen) lag ik er al om 20u in, had ik alvast een paar uurtjes slaap te pakken voordat een van de kinders begon te miepen.

Ariel, zorg je wel goed voor jezelf? Ook wel rustig aan doen he?

Thirza, leuk dat je ook komt!!:)

Wen, jaaa lach maar:( Stommerd! Zo slank ben ik echt niet hoor, zul je wel zien zaterdag;) En tsja, Lune is een beetje eerlijk.
    Laatst in de winkel toen er een vrouw van ons weg liep. 'Mama, die mevrouw heeft een dikke kont..' :) Ssssssssssst!! Hou je stil joh, schaam me dood. Ik heb ook tegen Lune gezegd dat dat soort dingen niet lief en leuk zijn om te zeggen. Hoop dat ze het onthoudt.. En hoe ze ook bij 'dikke kont' komt? We hebben hier in huis allemaal geen dikke konten dus kan me niet voorstellen dat we ooit zoiets gezegd hebben.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zou graag rustig aan willen doen, maar kan het gewoon niet voor me gevoel!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ook nooit tegen Timme gezegd dat ie zo'n lekkere dikke luierkont heeft ofzo??

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja 3/4 kilootjes ben je waarschijnlijk zo kwijt,met een beetje bewegen of buikspier oefeningen. Enne we gaan ook richting de 30 hè, dan blijft het allemaal niet meer zo makkelijk strak.
    Een vriendinnetje van Sara zei tegen me of ik ook een baby in de buik had?Wahahah de moeder stond er naast en wist niet hoe ze moest reageren. Maar ik heb ook echt een buikje en met dat tuniekje werd dat ook nog extra benadrukt dus tuniekje maar weggeflikkerd.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha SM :D

7. supermummy

Wahaha die Lune ja kinderen zijn goudeerlijk maar idd maar uitleggen dat je zoiets niet zegt wahaha.

Eergisteren waren we bij de huisartsenpraktijk en we stonden in de rij te wachten. Sara was twee oude omaatjes aan het zeggen dat ze een prinsesje is en dat rose haar lievelingskleur is. En uit het niets zei ze en ja mijn papa heeft een piemel...... wahaha Papa wist niet waar hij moest kijken ik kon alleen maar in de lach schieten, de omaatjes moesten er ook hartelijk om lachen.

Pfff ik word een beetje schijtziek van Nora en haar pipi. Ze wil de hele tijd zonder luier en dan met zo´n zielig jengel stemmetje dat ze pipi(plas) heeft. Dan gaat ze op het potje maar doet niks en komt me wel de hele tijd het potje laten zien..pfffffffffff

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahahaha die Sara! :D

Rosalie ook toen we op vakantie waren, gingen we in zo'n familiehok bij t zwembad omkleden. En Roos iedere keer kijk "Kijk mama, papa heeft een piemel" en dan heeeeeel hard :D

9. supermummy

gatver de gatver...
    Sara komt net met een beker aanlopen....daar zat haar sap in en die stond nog op tafel. Ze vroeg aan me mama wat zit hier in?
    Dus ik kijken zaten er twee drollen in. Heeft Nora voordat ik haar naar bed heb gebracht gewoon in die beker gepoept??? Ik vind het echt heel viessssssssssssssssssss maar ook wel super grappig.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ieeewwwwwlll sm!!!

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahaha, leuke binnenkomer hier met SM haar drollen:D:D Wat een goor verhaal!

Ik hoop dat wij er zaterdag bij kunnen zijn. Julia was vannacht niet lekker. Ze moest spugen van het vele hoesten en had ook 39.6 koorts. Ze was er helemaal van in de war. gelukkig heeft ze na 2 uur spoken wel lekker geslapen tot 9uur dus ik heb nog een beetje slaap gepakt. Koos is nu thuis met haar en er lijkt niet zoveel meer aan de hand. Ze speelt lekker in de tuin en wilde tussen de middag niet slapen.

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo!

Leuk dat er zoveel komen zaterdag!
    Ik heb alleen ook wel een vermoeden dat er kindjes zijn die bij de dieren willen kijken, kindjes in de speeltuin etc... dus dat we weinig tijd hebben om met elkaar te kletsen :). Vooral voor mij, want Iris kan een handenbindertje zijn! Gelukkig neem ik Erik mee, stuur ik die er gewoon vaak op af :).

SM, hahaha, nora in de beker gepoept?? Dat zie ik Iris nog niet doen hoor! Haar luier zit nog veel te lekker! :D

Debie, echt vreselijk lijkt me dat om zulke gebroken nachten te hebben. Hopelijk is het snel over zodat je je straks snachts alleen nog maar op je knulletje kan richten!

Mrijn, beterschap voor Julia, hoop dat jullie erbij zijn zaterdag!

Ook voor Ariel! Doe lekker rustig aan! Een dagje het mooie weer in kan natuurlijk ook voor ontspanning zorgen! Hopelijk kun je komen, maar je moet jezelf natuurlijk ook niet over de kop gaan werken!

Suus ook al druk druk druk! Spannend hoor trouwen! Trek je ook een echte trouwjurk aan enzo? Of houden jullie het klein? Klein kan natuurlijk ook met trouwjurk... ;).

Hier... Wij gaan zo weg. Kraamvisite bij mijn vriendin. Ze heeft 3 weken geleden een meisje gekregen. 39 weken zwanger en het kindje was maar 2400 gram! Zin in, lekker zo'n klein baby'tje knuffelen :D...

Dus ik ga!

Tot morgen, misschien, dan moet ik ook nog oppassen op een baby, zal wel druk worden. En anders natuurlijk tot zaterdag!!!!!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb echt zin om jullie en kindjes weer te zien! De weersvoorspellingen zijn super goed! Moet nog even de route uitzoeken en kijken hoelang het rijden is. Zal zorgen dat ik daar rond 11u ben.
    Maja, wil jij nog iets regelen met samen rijden of zo? Weet niet of dat kan 3 stoeltjes achterin? Of gaat Timme niet mee?
    Ik snel 'Pluk' voorlezen. M'n meisje komt net uit bad.

Morgen weer naar de psz. Ze heeft er nu alweer zin in! Dat is een goed teken en ik word er blij van!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hooi, ff vanaf mijn nieuwe telefoon...

Wat komen er veel zaterdag... Leuk zeg... Ik kom met marijn en anna.. Mom, zouden wij nou met elkaar meerijden? Weet niet zeker of ik eigen auto heb of die van schoonmama..en met 4 kids in jouw auto kan niet lijkt me... Achter elkaar aanrijden dan?..sms, maar ff wat jij liever doet...

Heb er erg veel zin in..

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Gaat geloof ik heel gezellig worden zaterdag, jammer dat ik niet meekan.

Ik geloof dat ik vandaag harde buiken had maar kan dat al met 12 weken?

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Maja...die kilo s zijn er.zo af hoor.. Ik ben maandag kwijtbegonnen
    en nu 2 kilo kwijt..kan mijn geliefde skinny weer aan..

Sm..ieuw...maar wel een mooi begin van de zindelijk heid..

Ff verder terug lezen

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik heb hetzelfde als thirza.. Niet veel te melden, druk met andere dingen probeer wel regelmatig bij te lezen...lukt niet altijd..

Marijn doet inmiddels veel plasjes op de wc...joepie.. Kan nog niet zonder luier hoor, maar het echte begin is er... Er is ook echt een knop om bij m ..hij is zo geweldig leuk en lief...ik ken m gewoon niet zo... heerlijk...

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik ga ff koffie pakken en dan op de bank

Tot straks of tot morgen

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Elena is ziek :(, zieker als ik had gehoopt. Ze is er ook heel moe van.
    Dus duimen jullie heeeeeeeeeeeeeeeel hard met me mee dat ze morgen flink op knapt? Dan heb ik nog steeds een beetje en dilemma, want denk dat als ze in staat is mee te gaan ze echt een middag dutje moet doen gezien de moeheid. Mgoed, dan ben ik er misschien van 11 - 14 of zo. Of misschien ga ik wat eerder met haar die kant al op.

Ichtus het lijkt me dan uiteindelijk toch niet zo handig om samen te rijden. Ik zie je daar wel.

Ariel wil je nog opgehaald worden of pak je de bus vanaf het station? We zijn met zoveel, we moeten echt wel wat kunnen regelen om je te halen/ brengen. Ik hoop dat je een beetje opknapt of dat je het ziet zitten naar apeldoorn te komen om te bankhangen!

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    SM ik vind het toch wel heel schattig van Nora nu al potje-bewust te zijn hoor! En ik vind het wel heeeeeeeeeeeeeeel knap als ze al in een beker weet te poepen (in een beker poepen vind ik sowieso knap eigenlijk). Hoe zou ze dat doen? Of zou ze eerst op de grond een keuteltje hebben gelegd en die in het bekertje hebben gedaan? Ha, ha. Ben benieuwd wat ze nog meer gaat ondernemen.

Zeg, t is gezellig, maar ik moet weer eens naar bed. Vergeef mij mijn wallen zaterdag, kindjes zijn ziek en worden steeds wakker van koorts en hoesten.

Oeh.. morgen gesprek op een school, kijken of ze mijn school-keuze dilemma weten weg te nemen. Later meer hierover.

Weinig forumtijd nog, want heb het hele weekend afspraken en ik moet tussen alle afspraken door nog ergens het huis zien schoon te maken...

Deel Deze Pagina