februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Glijden, glijden, glijden en nog eens glijden... ;)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    5 kleine peutertjes...

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    In gesprek over Angelina Ballerina...

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    (bijna) allemaal!

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Oh echt leuke foto's! Ja, echt heel jammer dat we eerder weg moesten. We zijn nog langs de dieren gegaan, vond Elena nog heel mooi, ze was wel teleurgesteld over dat ze niet meer in het ' treintje' mocht.
    De hele terugrit heeft ze de longen uit dr lijf gehoest, dacht dat ik de patatjes weer zou zien, maar gelukkig is dat uitgebleven. Ze ligt nu al weer 2 uur te slapen... speaking of her.. net wakker. Ga dr even ophalen.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Och... ze had ook wel een naar hoestje... arm ding! Gelukkig lekker even kunnen bijtanken thuis...

De rest heeft vast nog veel betere foto's, mijn cameratje is nie wa... ;)

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hellooooo.. ik was al even thuis.. moest eerst Anna even in bed leggen en marijn uit de auto tillen.. lagen allbei te slapen..hihihi..

Ff door het huis gegaan.. was aan en opgehangen.. ff kamer gedaan.. ga ik zo naar mijn vader.. en kan ik na het eten naar huis en hoef ik niks meer te doen.. ideaal..

en nu ff kijken of ik wat foto's neer kan zetten..

Oh en MAJA.. sjonge wat rij jij hard zeg..whahaha.. kon je haast niet bijhouden.. ik toeterde nog bij Hattem, maar volgens mij had je t niet door....

oh jonge.. hebben jullie nieuws gezien??? iets ergs in aplhen aan de rijn..ongekende ramp staat er .. 6 doden tot nu toe.. geen idee nog wat er is...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh bah.. schietpartij in winkelcentrum.. pfffff....bah..

ik ga naar mijn vader.. foto's volgen vanavond..

IK VOND HET GEWELDIG!!!!!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    woont Joma daar niet trouwens??

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jeutje wat een nieuwsbericht! Even snel op nu.nl gekeken... zet nu de tv maar even aan... gatverdegatver... geen idee of joma of iemand anders van hier daar woont, bah!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Even snel hoor, ga zo even mijn gezin aandacht geven:D
    Ik vond het ook heeeeeeeeeel leuk!! En Ichy, ik rij idd hard:) Heb je niet gezien nee, jammer!

Nou ik ga weer, kom later nog even kletsen en foto's laten zien.

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat een super foto´s! Mooie meiden ....en jongens! Wie waren er van de jongens? Marijn en Finn???
    Enne wat is Lune een lief klein poppetje t.o.v. de rest.
    Ben benieuwd naar nog meer foto´s. Ik hoop dat jullie nog fotos komen plaatsen ben tot 23 uur op mijn werk en er is niks te beleven.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

super foto,s al gezien leuk hoor...echt jammer dat ik er niet bij kon zijn ..volgende keer beter..

jeetje lees het net op nu.nl van die schietpartij getsie
    nee ik woon ouderkerk aan den ijssel ..niet zo ver van alphen a/d rijn maar ook niet om de hoek

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey, ben ik weer.....
    Nou,Tess is als een blok is slaap gevallen en werd thuis wakker.
    We hebben werkelijk genoten!
    Net als Wen al zei: ontspannen sfeertje, lieve kinderen die zich allemaal voorbeeldig hebben gedragen en een mooie locatie met mooi weer. Vond het echt reuze gezellig!
    Hele leuke foto's....die van mij zijn weinig toevoegend....en van mindere kwaliteit.
    Wen, kun je mij de pics sturen waar Tess op staat? Of doen we het net als Boney via die ene site?

Net even boodschappen gedaan en ik rijd weg bij het winkelcentrum en hoor dat vreselijke bericht. Kreeg er echt kippenvel van.....het besef dat ik dus net in zo'n winkelcentrum liep....brrr, bibbers.

15. supermummy

Gatver ik heb ook net het nieuws online gelezen. :( triest hoor!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Toch even deze.....
    Rara wie is dit?

Ik heb wel meer foto's van papa's en mama's, maar weet niet of iedereen daar blij van wordt....

17. supermummy

Ik denk dat het Mrijn is?

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Wij zijn ook weer thuis! We zijn nog eventjes blijven plakken toen iedereen al weg was... We waren rond 17u weer thuis...

Kom maar op met die foto's! Geen probleem als mijn hoofd er ook op staat!

Ik zal vanavond als de kids in bed liggen even kijken wat ik kan plaatsen... :)

Bedankt dames, het was erg gezellig! Leuk dat wij er ook eens bij konden zijn :)

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Fout, 't is Ichtus ;)

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hihi... Het is... Ichtus!!

Ik vind het niet erg hoor als je er foto's van mij neer zet... of het moet een foto van mijn slechtste kant zijn, dan liever niet ;)

Oh en wil je zeker de foto's sturen. Pb je email anders even. Via dat van Boney kan ook, weet alleen niet of je dan account moet hebben ofzo...

Deel Deze Pagina