Oja Suus.. zou het gewoon zo houden. Denk dat dat vanzelf overgaat. Hier noemen we het trouwens plassertje.
Ik vind plassertje ook nog wel een geschikt woord wahahha daarvoor is het nu ook alleen de komende jaren
Suus, vooral niet te veel op in gaan denk ik. En als jij wil dat ze vagina zegt zou ik gewoon elke keer als zij voorbillen zegt, haar zin herhalen maar dan vagina zeggen. Vind zelf vagina beetje raar klinken als een kind dat zegt. Wij noemen het gewoon plasser. Zelf noemt ze het ook zo. Prima.
hoi! geweldige foto's! Tuurlijk wil ik ook de foto van Marc en Nore zien! Wij gaan even eten. Waren om 17,45 thuis
Zo wij zijn ook weer thuis Zijn nog even langs mijn ouders gegaan op de camping. Ze staan in Woudenberg dus daar kwam ik toch langs. Was echt super mooi weer en een gezellige middag. Ga zo even terug lezen en kijken of er al foto's op staan. Iedereen beetje goed thuis gekomen?
Wij zeggen plassertje en piemel... Leuk al die foto's!! Ik zal straks even kijken... Maar heb een beetje de pijp uit nu, misschien dat ik morgen de foto's wel even post. Net lekker gedouched en pyjama al aan . Erik brengt net Aaron naar bed. Iris ligt al op 1 oor... Dus rust in huis. Nog even de boel een beetje aan kant... Kopje thee erbij en op de bank!
Toch maar gelijk terug gelezen Super leuke foto's hoor!! De meiden zijn idd mooi. Schrik wel behoorlijk van het nieuws in Alphen, pfff. Droom daar vaak genoeg over. Dat ik in winkelcentrum ben, en dat er geschoten wordt, en moet rennen voor mijn leven. Voor die kinderen die het gezien hebben, is dat echt traumatisch, getsie. Mijn vriend is even boodschappen halen, dus kinderen gaan maar wat later naar bed. Ze hebben de auto wel geslapen, dus ze zitten weer vol energie
wat een geweldig leuke foto's van alle kiddies!! Jullie hebben het goed naar jullie zin gehad dat is duidelijk!! wat een prachtige kinders zeg.. wauw!!
Zo Fenne ook op bed gegooid... die hoor ik nu zingen over de babyfoon... lalalalala Lune! lalalala spelen! lalalala allemaal kindjes...
Het goed herhalen in de zin, doen we al. Maar ik denk dat het goed is als ik er niet teveel nadruk op leg....komt vanzelf wel. Ze zal echt op haar 20e geen voorbillen meer zeggen. Debora, komt tie....