Op die laatste foto? Elena was al naar huis, was niet lekker en zijn dus niet al te lang gebleven. Denk dat Ichtus even met de kids weg was... Mike was alleen maar aan het spelen (die zie je bijna niet haha) Aaron was vast ook even ergens hihi... Die tafel was onze vaste plek, dus niet iedereen was altijd daar zeg maar...
ooh heerlijk die foto's. Ik ben echt errug blij dat we toch even geweest zijn. Elena vond het toch erg leuk, al was ze voor haar doen erg timide. Volgende keer hoop ik life wat langer te kunnen kletsen, volgens mij heb ik maja zelfs alleen maar ' hallo ' kunnen zeggen.. boeh.. Ik denk wel dat we nog eens daar heen gaan, dan laat ik het hier gewoon weten wie weet hebben Marijn en Fenne dan ook wel zin! Ik kom later nog even spieken, eerst nog even flink in de tuin werken.
leuke foto's! Ik zou ze graag willen, zal ik iedereen die foto's gemaakt heeft even een pb sturen met mijn mailadres? Suus, Wen en maja toch? Hoop dat elena snel van haar hoest af is! Finn vond het erg leuk! Heeft zich ook goed gedragen vandaag alleen op de terugweg van vermoeidheid en net in bad wat drama's maar het kon erger
Ik heb bij picasa zo gedaan dat anderen daar ook foto's in kunnen zetten. Kunnen we allemaal van elkaar de foto´s er af halen. Het is een prive album Dus nogmaals: Stuur even een PB met je mail adres daarin. Ook voor de mama's en papa's die niet bij waren. Dan kan iedereen de foto's zien. Ik verzamel eerst zo veel mogelijk mail adressen voor ik verzend anders blijf ik bezig.
ja jeetje wat er gebeurt is in Alphen... Je moet straks nog bang worden om naar de winkel te gaan zeg... Zo erg voor de mensen die daar vandaag waren
Ik kwam wel leuk thuis: in de brievenbus lag een pakketje met stofjes voor jurkjes te maken voor Nore, en bij de buren waren nog 2 pakketjes bezorgd: 1 met luiers voor een klant en een draagdoek die ik via een ander forum 2 weken mag lenen en dan doorstuur naar iemand anders die hem weer leent! Altijd leuk als ik per post krijg
Ik heb nu alle mensen die mij een pb gestuur hebben ook een mail gestuurd via picasa. Ik heb daar debie nog aan toegevoegd omdat ik die ook nog in m'n adressenbestand had. Verder heb ik van nieman mail volgens mij. Dus ik hoor het wel. Mys, sizzel, Niekyn, lianda enz enz. Die vinden het vast wel leuk om ook even te kijken.
LEUK Boney! Zitten echt schitterende foto's tussen. Ik ga morgen even pielen en kijken hoe ik die van mij er op moet zetten. Ik zeg net Wen op msn dat jullie allemaal vast hadden verwacht dat ik alleen maar grapjes over seks zou maken enzo Ik was best rustig he? Toegeven Trusten meiden!