He Vivi zou inderdaad leuk zijn als je zou kunnen komen vast wel... WEN ik woon vlakbij utrecht... ARIEL... zodra jij de sleutel hebt van je huis kom ik naar je huisje toe... dus hopelijk is dat nog voor de zomer... jaaa het was vreselijk gezellig 2 jaar geleden... Maar eerst moet ik nog langs Suus.... dat komt er ook maar niet van.... maar dat komt goed hoor Suus want ik kijk er wel echt naar uit.. MAJA succes!!!
voetbal neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (mogen de kids echt niet op) maja hier speen en knuffels afgepakt, ging ze heel hard huilen, gezegt dat ze knuffel terug mocht, speen niet, gek genoeg nooit gezeur over gehad, pedagogisch zou het wel niet goed zijn. hier gister nog behng voor esmee gekocht, paars effen en paars met bloemen, ook leuk bed gezien met een glijbaan
ik ben de 30 ook gepasseerd en ik vond het vooraf vreselijker dan nu ik het ben... maar voelt toch anders dan een twintiger
Wowie bed met een glijbaan! Ik ben ook aan het kijken voor behang en meubeltjes enzo. Je kan maar goed georienteerd zijn!
Ja natuurlijk komt Ichy ook.. en Joyce en Sizzel...oh als ik eraan denk wordt ik helemaal gelukkig....
hoi hoi shoppen was leuk en wat gekocht jaaaaaaaaaaa hey Dwaas goed zeg van je baan hele gerustelling en als het dan nog leuk is toppie!! BBQ ik ben van de partij...maar eerst nog zingen he?? huispak vindt ik ook wel eens lekker maar ik ben van het gelijk aankleden wahaha
maja maja maja hoe ging het... we kunnen toch ook al eerder gaan zingen bij joma..... lekker gourmetten of zo... oh jaa zin in... haha
ik zit me hier te bedenken dat het alweer veel te lang geleden is allemaal..we moeten denk ik gewoon eerder dan de zomer weer iets roggelen....
ik heb iedereen het laatst gezien bij de bbq toen bij dees dus dat is al echt lang geleden hahahaha ik zou zeggen kom allemaal deze kant uit ik ga wel lianda en kikkert charteren voor mee te gaan lijkt me super