februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    k heb ut ff gemist geloof ik, wel dieet doe je maja?? T ziet er namelijk net zo droevig uit als Sonja Bakker :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik kan wel Sonja belachelijk maken, maar ben bijna een jaar geleden wel 10 kilo afgevallen......met dat dieet.... :S

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    We hadden ons ingeschreven bij t KDV ongeveer tegenover ons nieuwe huis! En raad eens.... ze hebben nog plek ook!! Dan is het maar 1,5 maand dat ik me helemaal uit me naad moet fietsen 's ochtends! :D

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het is geen Sonja maar wel een beetje hetzelfde idee. Drie maaltijden en 2 tussendoortjes.
    Maar ik eet wel meer dan het mene van Sonja hoor, dat trek ik echt niet. Ligt ook een beetje aan het moment. Gister had ik nog mega honger na 2 boterhammen, dan neem ik nog iets. Vandaag niet dus neem ik niets.

Ik ga een poging doen om Lune naar bed te krijgen..

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Succes! Ik ga zo Roos ook ff proberen op bed te leggen en dan hopen dat ik zelf niet in slaap val....

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Sonja, daar ben ik de laatste keer 8 kilo mee afgevallen. Voor mij werkt alleen dr. Frank wat beter, ik zit nu op 5,5 kilo :)

Moeilijk hoor, als ik rondkijk op het www over jaloerse kinderen dan lees ik dat ik Jesper niet zou mogen straffen... HUM!! heb ik moeite mee omdat hij iets doet wat niet mag, nl. een ander pijn doen....

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat zou indd niet mijn aanpak zijn.

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mike is af en toe ook jaloers op Rosanne. Eerst strafte ik ook, maar dat doe ik nu niet meer. Nu ga ik haar gewoon extra knuffelen, zodat zij de aandacht en niet hij. En dat werkt denk ik beter. Soms stoot ie dan ook expres zijn hoofd, zodat ie geknuffeld wordt.
    In het begin was het echt erg, maar nu gaat het steeds beter. Ze krijgt volop kusjes, en hebben dikke pret in het bad. Vanmiddag ging ik em halen van psz, en Rosanne had een speldje in d'r haar. Hij zei meteen mooie haren en ze kreeg een kusje. Das dan zo lief he! Maar als hij moe is, dan reageert ie dat altijd af op haar. Dus eind van de middag is het hier crisiscentrum hahaha.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat eind v/d dag crisis is hier ook altijd zo.. Heul gezellig;)
    Lune is nou trouwens ook mega vervelend, blegh. Ze zei het net zelf al 'ik ben vervelend..' :D
    Dit zijn lange dagen zo, poeh.
    Als Timme stil is (in bed) gaat zij. Anders houden ze elkaar wakker.

Nieky, ja is ook wat voor te zeggen. De aanpak van Naatje ook! Als dat werkt, kan je dat misschien proberen. Als Lune het vaak zou doen en de aanpak van 'straffen' zou niet werken zou ik ook iets anders gaan verzinnen. Geen idee wat 'goed' is, denk dat je moet kijken wat je aanspreekt en vooral, wat werkt.

Yes, Timme is stil. Terrorpeuter op bed:D

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi dat crisiscentrum is heeeeel herkenbaar!

Ghehe moet zo lachen om Roos, op t balkon staat nu een tafel met de bovenkant tegen het raam zeg maar. Dus dat werkt als soort van spiegel, nu staat ze 'een optreden' te geven. Zingen en dansen en maar naar zichzelf kijken :D

Ff iets anders ik kreeg vroeger na heftig overgeven of een driftbui altijd van die bloeduitstortingen in me gezicht. Nu heb ik dat nog steeds met overgeven, maar Roos had gister een enorme driftbui, van zeker 3 kwartier! En nou heeft ze dus ook allemaal van die vlekjes in dr gezicht :S

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @naatje
    dat is inderdaad hoe ze op de meeste www's zouden willen dat je ermee omgaat. Ik zal dat ook eens proberen. Dat vergt vaak van 0-10 tellen, maar ik heb nu zelf de indruk dat ik iets zelf iets fout doe en ik wil gewoon het beste voor mijn kids. Wie niet!!

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    pfff wel heel erg confronterend die banner.....

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi :D Nieky! Maar dat is juist goed!!!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mijn BMI van 27 word ik ook niet vrolijk van.... Nog 10 kilo!!!! Na de verhuizing me maar weer eens op storten. Bikini wordt em in ieder geval niet deze zomer haha

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee, hier alles goed gegaan met esmee. Ze is alleen niet super in haar hum, maar goed, dat hoeft ook niet.

boney wat zielig, al wat van de dierenarts gehoord?

Ilse doet kan het ook goed, laat haar het dan goed maken met esmee, moet wel zeggen dat het fases zijn en ik haar ook best snap. Ze zit toch altijd aan "haar" spullen, blijft lastig. Gaat nu meestal wel erg goed. Vandaag was ze ook erg verdrietig dat esmee niet op het kdv was en zij wel.

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    wat is er met bones?? ik was al wel bezig met teruglezen maar ik heb zoooo veel gemist aan geklets

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Als ik een bmi van 27 heb dan zit ik op de 85 kilo, dan zou ik er nog zo'n 10 af moeten vallen om in de 'veilige zone' te zitten.... dat vooruitzicht vind ik te veel om over na te denken. Eerst maar eens zien dat we 85 halen dan zien we wel verder....

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bones d'r kat had gevochten.

hier voor de zwangerschap 81 kilo met lengte 1.80. wilde er toen nog zo'n 5-6 kilo af.weeg helaas nu 95 kilo.

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Debie, ik wou dat ik jouw excuus had!! heerlijk zwanger zijn!

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    huh.... ben ik zowaar uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek ...
    hahahaaahahahaahaha

Deel Deze Pagina