februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oww.. ik kan wel janken. Lune is zo ontzettend mega vervelend en ze wou niet slapen. Dus nu wel moe en nog vervelender.. Ze wil CONSTANT aandacht en dat krijgt ze niet constant dus gaat ze klieren en erg irritant doen. En dan is nog zacht uitgedrukt.
    Ik word echt gek. Ze kan zich verdorie toch wel even 3 minuten alleen vermaken? Nee, dat kan ze dus niet, heeft ze nooit gekund dus waarom nu wel.. pff.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    kat is weer thuis. Heeft diverse bijtwonden boven de poten waar ze dus niet op kon lopen.
    Heeft AB gekregen en pijnstilling. Heb nog pijnstilling mee voor thuis.
    Pffft, wat een gedoe.

Tessa heeft zich weer goed vermaakt vanmorgen op de psz. Ben daar echt zo blij om? Maar dat had ik al gezegd geloof ik ;)

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gisteren ging het over verzekering oplichten enzo. Ik ben daar ook op tegen, maar daar gaat het nu niet om. Heb nog wel even wat anders voor jullie.
    Ik bekijk net de rekening van de dierenarts. En ik vond het bedrag al zo laag. Ik heb gelijk vlooien en tekenspul meegenomen. Dat was op. Dat pakje kost 20 euro, maar dat staat dus niet op de rekening. Wat zouden jullie doen?

Ik denk er nog even over na, maar eerlijk gezegd denk ik het maar gewoon zo te laten. Ze had dan toch zelf beter op moeten letten? Dit is niet iets wat IK bewust doe.
    Zal kijken wat Peter straks zegt. Die is nogal eerlijk namelijk.

Ben ook benieuwd naar jullie mening... ;)

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Tja ik zou als ik een goed contact zou hebben met mijn dierenarts, klantvriendelijk is en je diertje en jou goed behandel :p wel teruggaan of bellen en er iets van zeggen.

Bij een grote supermarktketen waar de kauwgom knallende kassa-trut staat te kletsen met haar andere collega over de weekendplannen zou ik dat dan niet doen nee ;)

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja is een lastige, als ik nog bij de DA was zou ik het zeggen, eenmaal thuis niet meer...

6. supermummy

Knuffel meid! Adem in adem uit nog een uurtje (hopelijk ?! ) en is Jeroen thuis kan hij haar effe aandacht geven!

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Knuff Maja!

8. supermummy

Niekyn succes met je sollicitatie! Wanneer en voor wat is het?

9. supermummy

De meiden liggen hier nog op bed al vanaf 13.45, Het zal vanavond wel laat worden i.v.m familie bezoek dus ik laat ze maar lekker slapen nu.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het is voor het eerst dat we hier komen. We waren sinds we verhuist waren nog niet bij de dierenarts geweest.
    Het was volgens mij gewoon een receptioniste die weinig er van af weet en puur haar geld zat te verdienen. Ik ergerde me al toen ik daar stond te wachten. Ze was langzaam en wist mij niks te vertellen. De assistentes en de DA zelf hadden uniformen aan en zij dus niet.
    Als ik bij de DA zelf nog was geweest had ik het zeker gezegd, maar heb net besloten het zo te laten. Ben benieuwd wat PEter ervan zegt.

Heb niet verder terug gelezen, maar wil wel maja nog een knuffel geven. Valt niet mee van zulke dagen. Nog even volhouden, dan is Jeroen weer thuis.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney ik zeg dan niets, laatst bij ikea 100 euro te weinig betaald, wilden een bon laten zien, niet nodig, paul wilde pakken tillen, nee madam kon het zelf wel, nou dan ben ik klaar en zeg ik niets meer. Verzekering bewust oplichten doe ik niet maar vergeten ze dingen aan te slaan dan hou ik mijn mond

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maja
    Is jeroen alweer thuis? hoop het wel voor je, sommige dagen zijn goed voor het behang ...

ik mag naar purmerend op en neer reizen(alleen voor het gesprek, de functie zelf is hier in hengelo) voor een functie van intercedente bij een w&s bureau :)
    spannend maar leuk!!!!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, even een hele dikke knuffel!
    Ik voel de frustratie door het digitale systeem heen....

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bedankt voor de knuffels lieve meiden! Ik heb het overleefd hoor:D
    Maar zeg niet hoe.. Toen Jeroen thuis kwam stond ik met tranen in mijn ogen te koken, Timme tussendoor eten te geven (huilde keihard: honger!), Lune constant corrigeren (ik vind dat zo vervelend:() en ze had ook net in dr broek geplast.. alles kwam tegelijk en dat trok ik even niet meer na zo'n dag. Maar het spul ligt op bed en ik ga er zelf ook zo in:)

Mijn moeder heeft me net wel verdrietig gemaakt met een rotopmerking. Ik was daar vanavond nog even om de auto terug te brengen en ik zei dat Lune vandaag zo vervelend was. Zegt ze 'Lune voelt zich overbodig..' Nah.. :(:(:x Ik was zo moe dat ik niet eens heb gevraagd wat ze er precies mee bedoelde, ik heb op sarcastische toon gezegd 'tuurlijk, dat is het' en ben weer naar huis gegaan.
    Waarom zegt ze dat?? Bedoelt ze sinds Timme er is? Ze vertoonde dit gedrag ook al voor Timme er was. En dan nog.. Ik doe zo mijn best om Lune positieve aandacht te geven, haar te betrekken bij Timme en ze krijgt elke dag minstens 20 knuffels en kusjes en ik zeg elke dag een paar keer dat ik haar lief vind en van haar hou.
    Misschien heeft Lune een moeder nodig die haar echt de hele dag kan en wil vermaken maar dat ben ik nou eenmaal niet.
    He jakkie, ben er helemaal raar van. Stom mens.
    Nou klaaaaaaaar. Morgen weer een nieuwe, gezellige dag. Jeroen is thuis en we gaan op verjaardag.

Nieky, wat spannend.. weer een gesprek!! En leuk, intercedente bij een W&S bureau! Ik ga duimen:)

Boney, ik zou denk ik ook niks zeggen.. Denk ik.. Pff, ik weet het eigenlijk niet:D

SM, hebben je meiden nog lang geslapen?

Suus met je mooie buikje en slanke lijfje, ben je nog druk geweest met bruiloftdingen? Al een nieuwe eh.. shit hoe heet zo'n ding nog maar.. mouwtjesding.. Nouja, je weet wel;)

Wen, hoe is het nu? Voel je je nog zo moe en heb je nog spierpijn?
    Wat heb je allemaal gegeten vandaag?:D

Ik heb nog na ontbijt, tussendoortje en lunch gehad:

Tussendoor:
    banaan
    plakje ontbijtkoek

Avondeten:
    Rijst
    kip
    sperziebonen met sajoerboontjesprutje

Avond:
    yoghurt

En een heel stuk gewandeld:cool:

Zo nog ff wat buikspieroefeningen doen (zijn je buikspieren dood na een bevalling ofzo:(.. Men, ik kon vroegah met gemak 200, nu krap 20:))
    En dan naar bed!

15. supermummy

Bezoek net de deur uit. Blegh ben klaar wakker nu, ik hoop dat ik nog in slaap kan vallen.

Maja aah bah wat een rot opmerking van je moeder. Kon je er nog wel effe bij hebben.

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

:$ 4 uur 's nachts en dan het bezoek net de deur uit SM?? Dat is wel laat zeg!

Wat een rotopmerking van je moeder Maja. Dat had je net nodig;)
    Hopelijk gaat het vandaag wat beter met Lune.

Ik moet zo weer haasten naar school. De kids moeten zo rondjes hardlopen voor het goede doel. Eva was erg enthousiast, maar Stijn stond niet echt te springen, de prepuber.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Beetje vreemde opmerking idd. Waarom zeg je zoiets? Ik zou dat toch nog aan haar vragen.

Niekyn, succes! wanneer moet je? Spannend weer.

SM, op die tijd? Jemig zeg. Hoop dat je nog even hebt kunnen slapen.
    En jij gaat je best redden komende week ;) Is je man met vrienden op vakantie? zijn familie wonen toch in Spanje allemaal?

Hier heb ik nog 2 mega drukke dagen voor de boeg, maar ik heb echt nergens zin in. Er staan hier 3 schone wassen die opgevouwen moeten worden, maar zelfs in Drenthe zijn de kabouters verdomd lui ;) Het stond er vanmorgen gewoon nog. Tssss...

Ik moet nog werken en inpakken voor de vakantie. En dan het huis nog op orde hebben.
    Met de kat gaat het stukken beter. Is nog wat suffig en ziet grauw/bleek (wist niet dat dat kon bij een kat, maar je ziet echt aan haar snuit dat ze niet lekker is), maar ze heeft lekker zitten eten met een shot pijnstilling er doorheen. Ze kan iig weer normaal lopen.
    Zal ik naar de buren lopen om te zeggen wat hun kat heeft gedaan? We hebben gewoon goed contact, maar nog niet heel veel of zo sinds we hier wonen. En ik kan moeilijk vragen of ze hun kat voortaan binnen willen houden. Dat zou ik zelf ook niet doen namelijk. Ik kan er misschien heenlopen met de vraag hoe het met hun kat is. Of die ook gewond is. Dan weten ze iig wat er is gebeurd.

Ik ga Tessje vermaken en aankleden en me dan toch maar even op de was storten. Doei

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen! Hier laatste dagje op werk en dan weekend! Nou ja weekend... Morgen ff naar Ikea, laminaat halen en dan de BG en de 1e verdieping afmaken. Dan kunnen de guys vrijdag beginnen met het laminaat op de 2e leggen en kan ik nog rustig wat dingetjes afmaken op de overige verdiepingen...

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Indd vreemde opmerking van je moeder Maja!

Euhm....ik wilde nog iets zeggen...

Oja! Morgen rondleiding bij t nieuwe KDV

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maja
    wat een nare irritante 'one liner' zeg!! Ik zou navragen wat ze bedoelt hoor! Je leest hier ook wel dat alle 3jarigen(en 2 en 4....) allemaal van die dagen hebben dat je ze het liefst in het tuinhuisje gooit met de deur dicht. Hoort er allemaal bij, maar neemt niet weg dat je niet zit te wachten op dit soort bijdehandte (schrijf je dat zooo???) opmerkingen

@sollicitatie
    volgende week dinsdag, moet me nog even goed voorbereiden.

Deel Deze Pagina