februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney, ja ik zou er idd bij de buren even naar vragen hoe het met hun kat is. Dan vragen zij als het goed is naar jouw arme beestje. Waar gaan jullie naar toe?

De schoonfamily was hier rond 20 uur we hebben gegeten en daarna allemaal op tijd naar bed. Om 4 uur gingen ze weg want ze hadden een vlucht om 06 uur. Ik heb nog effe kunnen slapen en ik heb de meiden moeten wakker maken om Sara naar de PSZ te brengen om 08:30.

Ja man is idd met een paar Spaanse vrienden op vakantie om hun het authentieke Marokko te laten zien :) ik ben ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen. Ze waren in ieder geval goed aangekomen in het hotel en morgen nemen ze een huurauto om te gaan rondreizen.

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, zo'n opmerking kun je niets mee. Zou idd even vragen hoe ze het bedoeld heeft. Ik geloof zeker niet dat je Lune tekort doet.
    Je bedoelde een bolero, denk ik? Ja, ik heb het omgeruild en nu ben ik helemaal tevreden.
    Nu heb ik voor Tess nog een grijze longsleeve en maillot gekocht, hopelijk is dat ook goed en dan zijn we klaar.

Boney, wat zielig van de kat. Goede manier om de buren in te lichten. Ben je al geweest?

Sm, jeetje, wat een tijden. Dat trek ik echt niet zeg.

Ik ben gesloopt. Tess ligt 's nachts weer lekker te blaffen, dus ik ben de halve nacht wakker.....Kijk het nog 1 nachtje aan en anders verkas ik weer van bed. Jan slaapt er toch wel doorheen.
    Vandaag veel opruimen en poetsen, ik loop erg achter.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi begint de nesteldrang nu al Suus :p

Vervelend zeg dat hoesten van Tess! Heeft ze er zelf veel last van?

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha, nee hoor,maar begin me nu wel te irriteren aan het achterstallige huishouden.
    Tess slaapt er nu nog zelf doorheen gelukkig. Vannacht vroeg ze een keer om een slokje water.

5. supermummy

Vandaag heeft Sara een zo´n springveer gekregen van een meisje op de PSZ. We hebben hem meteen getest van de trap 4 verdiepingen naar beneden laten ´lopen´ :D.

Hier op de foto is hij trouwens al doormidden, omdat de meiden niet normaal konden spelen en Sara niet wilde delen.
    Ik heb hem toen maar doormidden gebroken zodat ieder er een had :D

6. supermummy

Even mijn brugklas foto showen :D
    We moesten voor een spel op het werk een kinderfoto meenemen, en daarna werd er geraden wie wie was. Mijn foto had iedereen goed geraden ik ben niks veranderd wahaha op de kuif na dan :p. Ik heb met dit spel een nachtje hotel en etentje gewonnen, dus wie weet na meer als 3 jaar gaan we binnenkort een nachtje weg met zijn tweeen.;)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :D Leuke foto SM! :D

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    OMG die kuif haha
    Wat een tijd was dat zeg, eerst heel veel schuim erin, dan flink touperen, in model brengen en sprayen maar. Dat ding stond echt strak van de haarlak haha.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi, maar goed dat ik die tijd niet helemaal heb meegekregen zie ik al weer :D

10. supermummy

Hihi Ariel ja jij bent wat jonger,denk ik dit was begin jaren 90 hahaha.

Nora komt net naar me toe, zegt ze pipi pipi pipieeeeeeeeeeeeeeeee. Ik doe haar luier uit en doet zo een plas op het potje.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow!! Wat goed zeg!

Euhm....in 1990 was ik 5...... dus ja :D

12. supermummy

ik in 1990 9 dus deze foto is van 1992

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi :D Altijd grappig dingen van vroegah!

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh SM, flashback!!!!
    En als je mijn kuif met 1 onderste haartje oppakte, dan ging de hele kuif mee. Hoe hoger hoe beter, jeetje....wat een tijd.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi mis je het Suus?

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Haha ik 1992 had ik zeker ook zon kuif!!
    Ik was toen 12... :)

17. supermummy

Wat is het rustig hier.

Zo ik heb weer een dag overleefd vandaag alleen met mijn meiden. Nog 6 te gaan.

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    @maja, lastig zo'n opmerking! Mn eerste reactie is idd dat ze dat bedoelt omdat timme er is, maar waar ik dat toch op basseer :(. Dus kun je het beter navragen, als je daar nog trek in hebt.
    Lange dag heb je gehad, vre-se-lijk. Ik duim voor je mee dat je een baan vindt, dan kun je dat soort dagen beter aan is mijn ervaring (hoewel ze nog pittig zijn).

@boons.. au.. zielig voor de kat!
    Enne.. foutje kan gebeuren en als je zelf geld mist (ook al is het je eigen fout) baal je ook. Dus ik ben van het eerlijk opbiechten. Zeker als het om 100,- gaat :$. Dat vind ik een lastige hoor. Je hebt als koper toch ook een soort verantwoording, als je niet betaald voor wat je meeneemt... ;). Ik kan me wel voorstellen dat de houding van zo'n kassiere niet echt uitnodigend is. Maar met zo'n groot bedrag kan ik niet genieten van de spulletjes die dan in mijn huis staan.

Lees net van een politie-agent die is dood geschoten. Wat hebben we ineens een amerikaanse praktijken hier zeg! Bah. Bevalt me niks.

@SM.. ik dacht dat het verhaal van Nora uitzonderlijk was met zindelijk willen worden... begint Suzanne, amper 3 turven hoog, deze week ook! Wil op het potje, trekt aan kleding. Ok, dat kan ze van Elena zien en ze kopieert alles, dus dat ook. Maar weet je wat ze vandaag deed.. ze kwam op me af, zei 'poep, poep'. Ik ruiken, niks. Amper uitgeroken.. begint ze te poepen :$.. ze voelt het gewoon aankomen en kan het benoemen. Nou ja zeg!
    Weet alleen niet zo goed wat ik er mee moet, denk echt dat ze nog te klein is voor de echte zindelijkheid. En wil geen drama's er mee.

@Ariel..oh wat moet je blij zijn als je straks in je nieuwe huis zit. Blijft spannend!

@etenspatroon en buikje. Op dit moment ben ik Zo slecht in omgang met eten. Komt extra door de moeheid. Kindjes en man zijn weer beter, dus moet ik weer moed kunnen verzamelen het aan te gaan. Het buikje begint steeds meer buik te worden en het woord bikini is erg benauwend. Het is nu of nooit.. HELP!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Zal ik jullie nog even pesten? Ik heb weekend!!!! Jeuh!
    En op de een of andere manier voelt het deze keer ook zo. Snap het niet, maar het is zo. Misschien na een periode van hard werken en alles goed afgerond te hebben, zoiets. Ik weet niet, kan gewoon goed genieten, lekker he.

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    @sm.. echt de dagen aan het aftellen dus. Wel een wasmachine die het doet?

@Malkenschoten... Elena mocht als haar fruit op was mee de auto wassen. Werd een strijd. Op een gegeven moment was ik boven de was sorteren, roept ze naar boven: 'en als ik mijn fruit op heb wil ik naar de varkentjesspeeltuin en laat me met rust!' :D

Deel Deze Pagina