die zijn van afgelopen weekend hebben we heerlijk genoten van het mooie weer ..en de vooruitzichten zijn ook weer goed!! nou ik ga mijn bed in morgen werken wilde er 22 uur in liggen maar dat ga ik niet meer redden zie ik nou trusten alll en probeer om weer een beetje bij te blijven...dus niet te veel beppen haha doeggg
Ik las 'Gwen met kuikentje..' en zag niet direct de hele foto dus ik dacht dat je haar haarcreatie bedoelde, een kuikentje op haar hoofd Stoer ventje is Silvan! Oh, Bones zit heerlijk te genieten en relaxen op Terschelling.. Wat lekker! Ben een klein beetje jaloers. Heeeel klein beetje maar Weer kort nachtje hier. Ga vanmiddag nog even een uurtje liggen denk ik. Heb vanavond een feestje dus wil wel wakker blijven.. Jeroen mag uitslapen, mag ik morgen lekker blijven liggen. Nu al zin in Hm, ik zal even een klein, boos jongetje bevrijden uit zijn wipstoel.
goedemorgen nog ff snel een paar minuten over ..zo naar mijn werk @maja bale van je nacht...maar morgen uitslapen lekker voorruitzicht hoor haha moest wel lachen over je ontdekking met het kuikentje ...schattig he? nou ik ga nog ff bakkie thee leegdrinken en dan weg fijne dag allemaal geniet van het zonnetje!
morgen, lianda dikke knuffel meid en sterkte. maja klote die nachten, hoop dat je morgen lekker kunt uitslapen. joma lekker druk dus maar het bevalt wel. Hier sinds dinsdagnacht betere nachten, zou het dan echt????? Vannacht 1 keer. Van de afgelope 4 nachten maar 1 slechte. Dus duim dat het helpt. Als je ook ziet hoeveel viezigheid er nu uit haar oor komt, niet normaal meer. Vandaag hopelijk ff alles afmaken in huis en de badkamer soppen en dan helemaal bij. ga ff met de duplo creatief zijn.
goeiemorgen @debbie komt er nu al viezigheid uit het oortje van esmee en dat net na de buisjes heeft ze dan niet loopoor??? daarvoor kun je druppels krijgen he @maja ik ga duimen dat je morgen goed kunt uitslapen @lianda dikke knuffel meid!!!
Goedemorgen allemaal. Nou wij gaan zometeen Keano weg brengen en dan ri ziekenhuis. Ik zag een paar hele mooie foto´s van Gwen met vriendinnetje en van neefje. Wat een heerlijk ventje zeg! Werk ze Joma en lief dat je nog even reageerde! Zal me vanaaf ff melden om te vertellen hoe het is gegaan. Dikke knuf voor iedereen!
Sterkte in het ziekenhuis Lianda! Oooh effe ego, ik heb serieus moordneigingen. Wat een ontzettend rot kind is het 4 jarige dochtertje van mijn vriendin!!! (Ik hoop dat ze niet hier toevallig leest)wat een verwend rot kreng, verwaand,verwend, vals BLEGH ik kots. Op donderdag ochtend gekomen en begonnen met die zeurderige rotstem om alles huilen schreeuwen, knijpen en nu 3 dagen later nog dezelfde zeurstem die van sochtends vroeg tot savonds laat doorgaat. Sara moet niks van haar hebben (ze is bang) nog 1 dag.
o o sm, klinkt niet goed. vivi heb gister druppels gehaald, idd een loopoor, niet normaal wat eruit komt
iemand een idee waar je goedkope porseleinverf kunt krijgen?? weet dat ze het bij pipoos hebben maar daar is hij best prijzig. wil voor moederdag met bryan porselein gaan schilderen en daar een etagere van maken en dan allemaal lekker snoepjes en chocolade erop maarja moet eerst verf hebben hahaha
Lianda, sterkte met je kleine man! SM, aaargh! Irritant is dat zeg! Nog even diep in en uit ademen.. nog 1 dagje.. Je kant het! Ziet je vriendin niet hoe vervelend ze is? Hm, vast niet anders was ze vast ook niet zo vervelend geweest.. Debie, ik hoop echt dat jullie nachten nu beter worden! Ws heeft Esmee dan toch gewoon vaak pijn gehad.. best zielig als je er zo bij nadenkt.. Hier leuk: We gaan volgend jaar naar Najib Amhali, whoeiii! Hij komt in Groningen in april. Probeer al 3 jaar kaartjes te krijgen, lukt steeds niet en nu wel We gaan met vrienden van ons. Nu al zin in! En niet leuk: Timme is ziek. Werd net huilend wakker en kotste zijn hele bedje onder. Jeroen heeft een poosje met hem op de bank gezeten en hij hing daar maar een beetje met een wit koppie. Ik heb zijn bedje verschoond (jak) en hij ligt er nu weer in. Hoop dat zijn broodje niet lekker gevallen was en het eenmalig was, maar denk het eigenlijk niet.. Hij was zo beroerd en witjes en moe. Nouja, we zullen zien.
@debbie ja vies he zon loopoor heeft bryan 1x gehad echt smerig. Succes ermee @sm nog ff doorbijten meid je kan het. @maja germ timme ziek beterschap @debora de angelsound is binnen thanks
Een loopoor lijkt mij ook niet echt fris nee, jakkie. Timme heeft lang geslapen en heeft net weer gespuugd. Zo zielig, hij raakt er helemaal van overstuur. Vanavond naar feestje van m'n vriendin. Ze is jarig geweest en gaat maandag voor een maand naar Amerika. Denk dat ik maar een uurtje blijf, vind het helemaal niet fijn.. van huis weg zijn als je kindje ziek is