Agossie, beterschap voor Timme en logisch dat je dan niet graag lang van huis weg bent. Joma, wat een heerlijk ding,die Silvan. En jeetje, wat ben je toch creatief met haar. SM, adem in adem uit, tel tot 10.....ga in de chill-modus.....nog 1 dagje en dan is ze weg.... Knuffie meid! Lianda, heel veel sterkte! Viv, ik zou het niet weten, wellicht xenos?
Oja Debie, loopoor.....brrrr....gatsie, maar wel goed dat de rotzooi er nu uit kan. Ik ben vanmorgen geslaagd voor een zomerjas voor Tess. Een spierwitte....whaaahaaaa.Ach, dan maar af en toe in de bleek. Haal er nog wel een tweedehandse bij voor het buiten spelen.
Hoi hoi Sorry, dat ik de laatste dagen meer een meelezer ben, dan een meeschrijver. Laptop is nog steeds kapot (Piet heeft nog geen tijd gehad om ermee langs de winkel te gaan) en dus lees ik snel wat bij en heb dan vaak geen tijd om te reageren. Ik zit dan op Stijn zijn kamer en dat zit niet lekker daar. Maja, beterschap met Timme. Zo sneu als ze aan het overgeven zijn. Super dat je nu eindelijk kaarten heb bemachtigd voor NajibHij is echt goed he! 't Is nog even wachten, maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken. Ik heb ze vrijdag in de voorverkoop gekocht (speciaal hiervoor vipmember van het theater geworden) We zitten op rij 6, net buiten de gevarenzone hoop ik... Leuke foto's van Gwen en Silvan! Ik moest wel lachen om de kuikentjescoupegedachte van Maja. Die had ik nl ook even Lianda, succes met Jimmy. Las net op hyves dat het vandaag goed was gegaan. Fijn! Debie, ik hoop voor je dat de gebroken nachten met de meiden nu dan bijna voorbij zijn. Succes met het loopoor! Boney, fijne vakantie! SM, fijn zo'n kind over de vloer. En weet je wat het is, als je je eraan begint te ergeren, dan wordt het ook steeds erger. Je gaat er steeds meer op letten. Sterkte ermee! Suus, leuk zeg, een witte zomerjas. 't Is wel een besmettelijke kleur, maar ik vind het altijjd zo leuk staan! Ik had ook nog gelezen dat Nieky een sollicitatiegesprek heeft, volgende week toch? Succes meid! Hier gaat alles goed. De kids spelen heerlijk buiten, Piet ligt te snurken op de bank (mag hoor, hij heeft een week van ongeveer 80 uur gemaakt), Stijn is bij zijn nichtje spelen en ik moet zo de was van de lijn gaan halen. Ik hoop vanavond nog even te komen kletsen.
Alles goed hier! (Ik lees nog wel eens stiekem mee.....) Dochter Sam nu 3 jaar en zoon Jop vorige week 1 geworden! Wat een leuke leeftijden!!!! Maar dat zeg ik zo'n beetje bij iedere verjaardag.....
Fijn dat alles goed gaat!En alsnog van harte gefeliciteerd met de kleine grote man! Ik kan me goed voorstellen dat die leeftijden leuk zijn, ik vind het namelijk vanaf 1 jaar pas leuk worden.... Meiske, 80 uur!Hij zal dan idd erg moe zijn, pfffff. Balen van de laptop. Hier net het eten op. Gaan nu lekker douchen en daarna filmpje kijken....
heeellllllllllppppppppppp we gaan in mei naar de toppers nu is de dresscode royal with met koninklijk goud maar laat ik nu dus echt geen goud hebben ik ben eentje van het zilver altijd grrrrrr wat moet ik in hemelsnaam aandoen!! hoop die dag op heel goed weer kan ik mijn linnen witte broek aan en een wit shirt is zo gekocht maar goud hellllppp ben helemaal geen goud type
Meiske ook naar Najib, cool! Rij 6 is te doen denk ik.. Hoop dat ie jullie met rust laat Wij zitten 2e rang dus ik ben er niet zo bang voor.. En Piet 80 uur werken? Da's niet normaal man Jeroen heeft er deze week ruim 50 uur opzitten, dat vind ik al veel Dat is 50 uur meer dan ik En Tess moet een spierwitte jas schoonhouden? Succes Suus! Wel te gek, wit. Lune heeft een wit vestje, heeft ze best vaak aan en niet eens zo vaak vies! Fijne tv- en chipsavond! Timme is weer een beetje beter. Vanmiddag 40cc fles gedronken en dat bleef erin en net voor het naar bed gaan nog 100cc. Hij was ook al een beetje vrolijker dus hoop dat ie weer beter is/wordt. Denk dat we vannacht nog wel een flesje kunnen geven maar ach, ik ben allang blij dat ie dan wat binnen krijgt.
Fijn dat het met Timme weer wat beter gaat Maja. Dan ga je toch net iets lekkerder de nacht in. Vivi, dan ga je toch zonder goud naar de Toppers? Daar zou ik dan echt schijt aan hebben hoor Ik zit hier met Stijn en Eva ik hou van Holland te kijken. Eigenlijk staat de tv aan, Stijn en Eva zitten te ds-sen en ik zit achter de comp. Gezellig zo Vanmiddag zijn we nog naar de open dag geweest van een bedrijf hier in het dorp die oa printplaten maakt (groot bedrijf in zijn gebied in Nederland) De kinderen mochten zelf een printplaat maken die de functie van een dobbelsteen heeft. Dat ding werd dan getest in een apparaat. Ze vonden het geweldig om te doen. Er was ook een filmzaal waar voor de kids een film werd gedraaid. Sofie vond vooral de grote bak met snoep die daar stond het einde. Ze zei: ik heb 2 lollies gegeten, een hartjeslollie en een cirkellollie (of is dat nou toch met een y)
Goedemorgen! Ik zit aan de koffie, Peter en Tessa liggen nog te maffen. We hebben, uiteraard , de laptop mee en dus kwam ik even spieken. Het gaat super hier. Het weer is prima en schijnt alleen maar beter te worden. We zullen ons dus veel op de fiets, strand of terras bevinden Verder ga ik steeds meer opzien tegen vrijdag. Bah, ik wil er helemaal niet aan denken en was er eerst best nuchter onder. Maar eigenlijk vind ik het gewoon doodeng. Het kutte is gewoon dat ik helemaal niks weet. Het kan echt alle kanten op. En ik heb graag de controle, zeker over m'n eigen lichaam en die controle moet ik nu echt voor 100% uit handen geven. Ik weet pas wat meer als ik wakker word uit de narcose. Ben afgelopen donderdag nog even in het ZH geweest op het verpleegkundig spreekuur. Dat is standaard bij een meerdaagse opname. Ze vertellen hoe en wat en de mogelijkheden van pijnstilling enzo. Als ik dus een grotere wond heb dan alleen maar een kijkoperatie moet ik 48u in bed met een catheter en andere toeters en bellen zoals een infuus en een pijnpomp. Ik moet er niet aan denken! Dat is geloof ik nog het gene waar ik het meest tegen op zie. De tijd erna. Heb ik veel pijn? En daarom is het gewoon KUT. Als ik nou zou weten dat ik gewoon een kijkoperatie zou hebben en zaterdag weer mee naar huis mag, dan zou ik me nu niet zo druk maken. Maar ik weet het dus gewoon niet en dat is erg lastig. En toch ben ik blij dat ze het vrijdag weg gaan halen. Ik merk dat ik steeds meer last begin te krijgen. En die buikpijn steeds... Zo! Wakker? Ik ben m'n verhaal kwijt en jullie hebben het gelezen. Thanks Ik ga nog maar een koffie pakken. Fijne zondag allemaal.
Ach Bones, het is allemaal heel begrijpelijk. Met name dat je geen controle hebt over de gang van zaken en de onzekerheid van " wat staat me te wachten " is slopend! Ik kan je niet geruststellen en zeggen "valt wel mee", ik ken het niet en dan nog kan het alle kanten op gaan. Wel kan ik jou een hele dikke knuffel geven en een waardeloos (maar goed bedoeld) advies: probeer het los te laten en te genieten van de vakantie. Net of je dit zelf niet van plan was....pffff,moeilijk hoor meis. Ik ga vrijdag in ieder geval heel hard duimen! Viv, dan zonder goud hoor, net of je er dan niet in komt....Gewoon aantrekken waar je zin in hebt. Maja, nee nee, ik verwacht zeker niet dat de jas wit blijft. Maar de jas is helemaal wit (zonder print/borduursel etc.), dus kan in de bleek....ha ha ha. Fijn dat het weer beter gaat met Timme! Meiske, het klinkt allemaal technisch....en wat blijft ze dan bij....de lollies of lollys....geweldig. Allemaal een fijne zondag!
Boney, kan het me zo goed voorstellen! Wat je zegt, je moet de controle helemaal uit handen geven en dan gaat het ook nog over je eigen lijf..! Onder narcose en dan heb je geen idee wat je staat te wachten als je wakker wordt. Dat is toch ook best beangstigend? Zou iedereen hebben denk ik hoor. Maarja, daar heb je niks aan.. Wat Suus zegt, probeer nu in elk geval te genieten van je vakantie. Je kan er nu toch niks aan doen. Als het je constant in de weg zit probeer dan met jezelf af te spreken dat je er je er bijvoorbeeld 2x per dag echt aan mag denken, 5 minuten ofzo en dan is het klaar. Moeilijk denk ik, maar misschien hou je daar dan wel een beetje controle over. En verder maar accepteren dat je nou eenmaal nerveus bent. Dikke knuffel meid!
Boney, ik wens je heel veel sterkte nog tot vrijdag en ook na de operatie. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Ik kan het helemaal voorstellen hoe je je voelt en dat je het eng vind om de controlle uit handen te geven, dikke knuffel meid! Enneeee vergeet niet nog effe te genieten van je vakantie he!
Ze zijn weg!Kan ik eindelijk weer langer als 1 minuut effe rustig zitten voordat die meiden elkaar in de haren vliegen wahahaha. Ik stond vaak echt zo te kijken met wat het dametje allemaal voor elkaar kreeg bij haar moeder. Al het speelgoed wat een van mijn meiden effe in de handen had werd snel uit de handen getrokken.Om daarna luidkeels te schreeuwen dat Sara niet wil delen, en de moeder dan sussend: Schatje Sara kan nog niet delen ze is nog klein Pardon?????????????'' Hetzelfde met de kinderstoel, zij moet op de kinderstoel, zij moet de roze beker, zij moet het roze Dora bord zij moet het roze elastiekje van Sara. En Sara laat zich ook alles afpakken dat zachte ei maar om nou een elastiekje uit haar haar te gaan halen om te gaan delen ging me echt te ver. Gisteren een fles wijn opengetrokken om 22 uur en dat monster was toen nog wakker (die kan niet alleen in slaap vallen dus die moest op de bank in slaap vallen) toen toastjes op tafel, en daar begon het gezeur alweer,met die zeurstem. Ik lust dat niet, pakt toastjes en verkruimelt ze in haar hand en dan op de bank, daarna woedeaanval omdat de stukjes cracker prikken en ze niet meer kan liggen, woedeaanvaal, zeur zeur zeur Net een half uur moeten lopen naar het station, na 5 minuten wilde ze niet meer lopen. Ze heeft 30 minuten lopen gillen dat ze moe was en niet wilde lopen. WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAA frustratie kwijt!
Boney: heel veel succes a.s vrijdag. Probeer nu nog even lekker te genieten van jullie vakantie meid. Kan me voorstellen dat dat moeilijk is. Sm: hahahahaha kan me heel goed voorstellen dat je heel blij bent dat ze weer weg zijn ja. Pff moet er niet aan denken om me kind de hele dag bij me te hebben en ook nog is s'avonds omdat het anders niet in slaap valt. Pff nou dag 2 is voorbij hoor,hij heeft al 2 flinke spuitluiers poep gehad dus het gaat nu de goede kant op. Morgen de laatste keer gelukkig,wel moet hij zijn leven lang aan de florax Morgen hebben we ook een gesprek met een incontentie deskundige hoe en wat verder. Ook had de k.a de buikfoto laten zien tjeetje wat zit het ventje vol Donderdag moeten we naar de oogarts met Keano. Ben zeer benieuwd wat daar uit zal komen. Nu ga ik maar is koekeloeren wat we gaan eten,ben inspiratieloos en ik heb echt totaal geen enkele zin om te koken. Hmmm dus ik denk dat het frietjes zal worden
goeiemorgen dacht laat ons ff omhoog halen @botje meid kan me goed voorstellen dat je het nogal moeilijk vind, kan helaas ook niets zeggen wat je gerust kan stellen heel veel succes en sterkte vrijdag @lianda jeetje lijkt me allemaal wel heftig voor jullie kereltje hoor
Mogguh, Lianda, wat sneu zeg! Wat zal hij daar ook last van hebben.. Niet leuk! SM, jeeeeej.. ze zijn naar huis! Sjonge, als ik dat zo lees weet ik niet of ik mijn mond had kunnen houden hoor.. Wat een vreselijk gedrag! Van zowel moeder als kind.. Boney, geniet je nog wel een beetje? Wel doen hoor Hm, wanneer ga je eigenlijk weer naar huis? Ging je nou een weekend of een week? Ik heb Lune net samen met Timme naar jet kdv gebracht, Timme hou ik een dagje thuis. Hij was gister nog steeds niet helemaal lekker. Slecht eten/drinken en veel slapen. En vannacht hoorde ik ineens overgeefgeluiden, maar ik twijfelde ook weer. En toen was het weer weg en hoestte Timme. Dus ik dacht dat hij gewoon moest hoesten, dat ik me had vergist. Maar vanochtend dus wel opgedroogde kots in zijn bedje Heeft ie niet eens gehuild, gewoon in zijn slaap gedaan dus. Jeroen had het ook niet gezien, dus die heeft hem om 5u een volle fles gegeven. Daar kwam ook weer wat van terug toen ik hem uit bed haalde. Dus lekker een dagje thuis en veel slapen. Ik niet slapen, moet zoveel doen! Had gehoopt dat de werkster vandaag kon komen maar kon niet helaas. Moet ik het zelf doen, bah Is al niet cool en al helemaal niet na een kort, vaak onderbroken nachtje (Lune ook paar keer wakker geweest). Timme ligt er nu weer in dus ik ga me direct maar nuttig maken!
Tijd voor een nieuwe baby . Idd vliegt de tijd ongeloofelijk he! Jammer van je nacht. En wat sneu dat hij in zijn eigen kots lag. Hier trouwens ook wel eens de meiden in opgedroogde kots gevonden .