februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh spannend dan wil je wel natuurlijk koopgarantie als je daarvoor extra de kids later naar bed moet brengen!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, daar dacht ik idd ook al aan:D

3. supermummy

Niekyn mooie banner ik zie dat je weer wat bent afgevallen, knap hoor!

4. supermummy

Als we het hier over een eventuele nr 3 hebben dan hebben we het niet over werk of geld......eerder over slaapgebrek en tijd te kort hihihihi. Wij kunnen ons werk prima combineren met de kids en we zwemmen ook in het geld (grapje natuurlijk)

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @sm
    Wij hebben hier het geluk dat beide kinderen vrij snel doorsliepen (van 11 tot 6-7), dus dat is iets waar we wel over nadenken maar wat geen item is zeg maar.... snap je het nog???

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb ff wat gemist, maar begrijp ik goed dat je op een mormel van een kindje past?? En dat je man ook nog eens weg is?

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ja, afvallen gaat goed. zo''n 1,5 kg per week en afgelopen vrijdag zijn we gewoon uit eten geweest en in het weekendje weg hebben we ook gewoon gegeten. Maar ik let wel veel meer op wat ik eet en hoeveel ik eet. Gisteren hadden we bezoek en hebben we patat gehaald, maar dan doe ik niet mee omdat ik vrijdag al gezondigd heb.
    Ik ben bang dat dat een levenslang verhaal gaat worden wil ik niet weer richting en over de 100 gaan.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier is het bij mij gewoon het gevoel dat ik het idee heb dat ik nu al te weinig tijd heb voor de kinderen. En als we een derde nemen, dan heb je natuurlijk nog minder tijd. Daarom wil ik minder werken, maar ja eerst maar eens even zorgen dat het huis af is! En ik heb voorlopig nog een spiraal, dus ja....

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier aan het werk, wilde iedereen die niet hoeft te werken even veel plezier in het zonnetje wensen!

Maja, spannend! Ik hoop dat het gewoon direct raak is, zou toch fantastisch zijn.

Enne derde "nemen" dat kan niet he ;) Je bedoelt vast derde "krijgen". Of ben ik nu echt een zeikwijf?

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou, noem het maar krijgen als jij dat wilt haha. Krijgen vind ik iets waar je geen moeite voor hoeft te doen hahahaha

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maar Jan heeft er heul veul moeite voor gedaan hoor :cool:

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe ja Jan ;) :p

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Maar als je iets neemt hoef je toch ook geen moeite te doen?

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En je zegt eigenlijk ook: 'ik heb kinderen gekregen' ipv 'ik heb kinderen genomen' :D

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, Lune komt ook zo naar huis. Kdv belde dat ze erg moest overgeven dus ws aangestoken door Timme.
    Jeroen was al onderweg dus die pikt haar zo op en brengt haar naar huis. Gaat hij nog door naar de makelaar voor wat geldzaken regelen enzo.
    Hoop niet dat ze heel ziek is..

16. supermummy

wahaha wat een onderwerp weer..... ik vind nu ik er over nadenk het allebei niet kloppen...

17. supermummy

:( Hmmm beterschap voor Lune ik hoop dat het meevalt!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ah arme Lune, beterschap!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik hoop ook dat het meevalt. Lune was van het weekend ook al niet lekker. Werd 's nachts wakker van de buikpijn, krimpte helemaal in elkaar, moest overgeven maar er kwam niks en voelde zich erg beroerd. Maar dat was de ochtend weer over. We dachten eerst dat het kwam doordat ze een klein beetje optimel had gedronken 's ochtends, dus toen de koemelk. Daarna dachten we dat Timme haar aan had gestoken. Gister was ze ook weer aan de diarree en nu dus weer overgeven. Ik weet het ook niet meer hoor;)

Ik hoop dat het Jeroen en mij bespaard blijft:) Hebben we een keer eerder gehad, toen was Timme er nog niet. Lune buikgriep en wij 4 dagen later tegelijk. Heel tof, konden niet eens voor Lune zorgen. En nou hebben we er 2;)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier hebben we het nou ook allemaal gehad. Rosalie die had in de auto overgeven en 2 dagen later onwijze diarree. Vorige week vrijdag kotste Noah me helemaal onder en die had diarree. En afgelopen donderdag was ik lekker bezig met overgeven enzo. En nu heeft Vin het....

Deel Deze Pagina