Debie, jij op een openbare katholieke school gaan kijken??Waar gaat het naar toe met jou? Ik zou gewoon gaan kijken joh en daarna de keuze maken.
Ichtus,gisteravond al je stukje gelezen. Hmmm lijkt me idd heel confronterend. Goed dat jullie erover hebben kunnen praten. Hier trouwens ook (vaak) een libido onder nulpunt, ik denk dat ik toch maar weer met de pil ga stoppen want volgens mij komt dat hier door.
Oh maja..bah..beterschap meid.. Debie..je slaat daar wel de spijker op zijn kop..ineens is alles wat normaal was en ik voor vanzelfsprekend aannamineens niet meer zo...het heeft me wel waker geschud...idd..werken aan je relatie is zo belangrijk en houdt niet op...toch maakt het mischien wel iets teveel indruk..t heeft me behoorlijk onzeker gemaakt over mezelf, mijn lijf, en ook de eeuwige zekerheid die ik altijd terug vond in mijn huwelijk, het enige waar ik nooit aan twijfelde, heeft nu wel een deuk..tis pure realiteit, maar mischien wilde ik dit gewoon nooit zien...mischien maakt het feit dat het juist edwin, de man met de eeuwige sterke principes,de man die als maagd het huwelijk in ging, overkomt vind ik best eng...zucht...
@ Ichy, ik herken het wel maar dan meer andersom zeg maar. Als het qua seks en spanning een beetje stil is bij ons merk ik gewoon dat ik andere mannen ineens heel interessant vind. Nog nooit wat gebeurt sinds ik met Vin heb, maar voor mij wel een goeie waarschuwing zeg maar. En als je dan weer boven t vriespunt uitkomt samen, voel ik me nog meer met em verbonden. Hmmmm klinkt een beettje stom zo geloof ik. Probeerde alleen aan te geven dat het niks hoeft te betekenen en ook niks te maken heeft met hoe jij er uit ziet! Je bent een prachtiige vrouw!
Goedemorgen, Maja beterschap!! Kotsen is zo erg. En je voelt je dan zoo zielig he. Tenminste, dat heb ik dan Lief dat Jeroen als verpleger dienst deed vannacht. Hopelijk knap je vandaag weer wat op. Ichy, jeej, 't is niet niks wat je mee maakt/meegemaakt hebt. Ik snap je gevoel volkomen. Je begint op zo'n moment zo aan jezelf twijfelen. Fijn dat jullie er samen over gepraat hebben en er samen uit zijn gekomen. En idd, je moet altijd blijven werken aan je relatie. Boney, gelukkig zijn jullie verder niet ziek geworden. Nog even een paar dagen heerlijk genieten daar op Terschelling! Debie, als ik het zo lees heb je eigenlijk je keuze al gemaakt voor de basisschool SM, fijn dat je hubbie vandaag weer thuiskomt. Maar je hebt het maar mooi geflikt zo alleen met je meiden Ik ga zo eens even de loungesetkussens van zolder halen. Heel leuk hoor, dat buiten zitten, maar waar laat je 's avonds al die kussens? Laten jullie die gewoon buiten liggen? We hebben iets van 20 kussens, dus die leg je ook niet zomaar in je kamer neer. Sofie had weer wat moeite met het afscheid op de psz. Alleen donderdag mag ze nog en daarna lekker 2 weken vakantie. Vrijdag staat een bezoekje aan het strand op het programma. Zin in!
@ichy meid wat een rot situatie kan me voorstellen dat je er onzeker van word hoor meid, dikke knuffel @maja beterschap verder allemaal een dikke knuffel heb maar half half bijgelezen sorry ik ga een wit t-shirt met gouden letters maken voor bij de toppers iemand nog leuk idee voor tekst die ik erop kan zetten??? had zelf al topper to be of nu al een topper maar hoor graag jullie ideetjes
nu al een topper vind ik wel leuk Viv! Heb je de angelsounds ontvangen? Dikke knuffel voor iedereen, vooral ichtus en maja veel beterschap!
meiske ik laat ze als het dit weer is vaak liggen op de bank met een hoes erover ( en een kattenverjager) anders gooi ik ze in de garage. In de winter altijd binnen op zolder. Jeetje net gewoon een paar pijnlijke harde buiken, ga vandaag niets meer doen, ben meteen naar huis gegaan en nu even op de bank. morgen nog een ochtend en dan hoop ik volgende week ook op dit mooie weer
Debie doe maar rustig aan meid (in hoeverre dat kan ) Hier opgedofd en al op mijn man aan het wachten, hij zou zo moeten komen. Daarna meteen door naar mijn werk
Ah, nog even een vluggertje SM? Debie, rustig aan met je harde buiken! Lekker relaxen. Ichtus, wat rot dat jullie in deze situatie zitten.. Bah, wat zal jij je k*t voelen en geschrokken zijn. Maar ik vind het heel goed dat Ed er eerlijk voor uit is gekomen, dat geeft hij hoe graag hij bij jou wil zijn. Verstandig. En die sleur glipt er zoooo makkelijk in he.. Je moet echt hard werken voor een relatie. Je neemt elkaar te makkelijk voor vanzelfsprekend. Ik hoop dat jullie eruit komen samen, maar daar ben ik niet bang voor. Ga elkaar weer leuk vinden, leuke dingen doen samen etc. Hoewel ik me kan voorstellen dat je daar nu niet zo op zit te wachten, heeft misschien even tijd nodig. Knuffel meid! Hier: Lune is een stuk beter maar klaagt nog wel over haar buik en is moe. Eten gaat redelijk en drinken goed. Ze zit nu aan een perenijsje, ook vocht. Timme heeft zich er vandaag al 5x helemaal onder gescheten Is erg aan de dunne. Ik voel me ook al wat beter, heb net een bakje kwark op en drinken gaat ook goed. Vanochtend voor het laatst overgegeven nu alleen nog slap en bleh. Komt wel goed. Jeroen (nog) niks aan de hand. Maar we houden vannacht voor de zekerheid maar een bakje naast het bed Hoop dat het hem bespaard blijft zeg. En al helemaal morgen, we hebben morgenavond een bezichtiging en het hele huis moet nog schoon. Nouja, we zien wel. Ik ga nog ff wat drinken en zo de kids op bed.
Debie, probeer rustig aan te doen nu met je harde buiken. Wanneer krijg je verlof? De stoelkussens liggen inmiddels in de serre. We hebben helaas geen garage en in de schuur is ook geen optie (passen ze niet meer in) SM, hoe was het weerzien met je man? Opgedoft en wel, ik zie je al helemaal vol verwachting zitten Jakkie, is het niet kots, dan wel poep dat je moet ruimen, RESPECT! Hopelijk blijft vannacht het bakje van Jeroen leeg! Succes morgen met het schoonmaken van het huis. 't Is voor een goed doel moet je maar denken! (maar jemig, wat had ik daar al die 3 keren een hekel aan zeg, om alle "rommel" in de kasten te proppen en alles blinkend schoon te maken) De kids hadden vanavond echt geen zin om te gaan slapen. Om 21 uur waren ze nog wakker Wat zullen ze morgen gezellig zijn... Morgenmiddag gaan we lekker naar het strand Zin in!
@ichy He bah wat een donderwolk ineenkeer. Je man klinkt wel als iemand die zijn principes vasthoud en niet zomaar iets gaat proberen. Dat lijkt me dan wel weer het veilige idee, maar ik kan me voorstellen dat je aan alles gaat twijvelen, maar het hoeft niet!! Wat ik hier kan lezen ben je een supermeid, sja je hebt effe een libido van -10! nou so what, je hebt 4 kids uitgepoept jij mag dat!!
@sm ik had ook al een beeld van je, vol verwachting klopt je hart @sollicitatiegesprek dat ging goed, leuk gesprek met 2 dames gehad. Ik ben mezelf gebleven en binnen een week reactie of ik een volgend gesprek heb..... DUIMEN .... ik wil werk, ik wil werk...
Oe Nieky, spannend zeg! Ik ga duimen En liggen je kids nu nog lekker te slapen na een avondje wakker zijn Meiske? Veel plezier vandaag, lekker zeg, strand! Ziet er super uit Boney! Genieten dus, super! (krijg er steeds meer zin in om ook te gaan Hoop dat we dan net zulk mooi weer hebben, jullie hebben echt mazzel! Heerlijk hoor) Oja, ik had het hoofdstuk libido overgeslagen (hoe is het mogelijk) Hier sinds ik geen hormonen meer in mijn lijf heb (dus pil, nuvaring whatever) geen problemen meer mee. Dat was bij mij de grote boosdoener. Lune is met haar nieuwe doktersetje aan het spelen en maakt iedereen weer beter, hihi. Ik heb slecht geslapen maar niet meer misselijk. Nog niet fit maar ook niet ziek. Lune klaagt nergens meer over dus ook weer fit. Jeroen ook nog fit en Timme ook redelijk. Zo puinruimen. Wat Meiske zegt, rommel in de kasten proppen en het er allemaal schoon uit laten zien Hoop dat het maar voor 1 keer hoeft
Maja fijn dat jullie weer beter zijn. Heb ik zelf ook 2x gehad deze winter zo´n eendags kots virus. Succes met puinruimen Boney, wat een leuke collage heb je gemaakt. Geniet nog van je laatste vakantiedagen! Niekyn klinkt goed je sollicitatie, hoop op positief nieuws! Hier vandaag ook puinruimen, boodschappen doen en wassen, daarna nog werken en morgen gaan we heerlijk 5 dagen naar de Delta de Ebro. We hebben een aparthotel geboekt dus we hoeven 5 dagen niet te koken dat is al heel wat. Ik heb er zin in, alleen de weersvoorspellingen zijn niet zo goed.