ik moet ook puinruimen, maar heb dus totaal geen zin. Vanmiddag komen een paar kinderen paaseitjes schilderen en als die weg zijn dan kan ik weer overnieuw beginnen... Leuk vooruitzicht
Hier moet er ook nog puingeruimd worden.....Heeeeeeel veeeeel puin, gelukkig kan er ook een hoop zooi weg!
Ik ook, alleen we hebben nu samen afgesproken dat dingen die wel al een jaar niet hebben gezien en waar geen emo waarde aanzit. Dat dat allemaal weggaat! Hoe meer we bewaren, hoe meer er mee verhuist moet worden he....
Goedemorgen Hier hoeft er geen puin geruimd te worden Succes dames! Maja, fijn dat je weer wat fitter bent. Ik ga voor je duimen dat de kijkers kopers worden! SM, alvast veel plezier op vakantie! Heerlijk zeg, 5 dagen niet koken Nieky, wanneer krijg je iets te horen over je solligesprek? Spannend hoor! Ik ga zo de koelbox even uitsoppen en dan volproppen met allerlei lekkere dingen. Vanochtend een strandstoel gekocht, dus moeke kan lekker zitten Vanochtend waren de kinderen om 7 uur weer wakker. Vooral Eva had last van te weinig slaap. Wat was ze nukkig zeg. Fijne dag allemaal!!
Leuk is dat he, als ze saggo zijn 's ochtends. Hier was Noah om 5 uur heel zielig aan het huilen, dus die had ik maar bij me gepakt. Alleen het resultaat was een dreumes die vond dat het tijd was om dr uit te gaan... * GAAAP * Waarom altijd op de dagen dat ik moet werken EN naar school moet?
Meiske, wat toch geweldig dat je zo dicht bij het strand woont! Ben gewoon jaloers Ik ben absoluut geen verzamelaarster, wat mij betreft mag alles weg! Lune haar speelhoek puilt ook alweer uit en het liefst ga ik er met een vuilniszak bij en pleur de helft erin. Maar dat wil Jeroen niet hebben, hij is nog in de veronderstelling dat we een kind hebben wat speelt met haar speelgoed Ik heb een half jaar geleden dus maar stiekem een zak naar de kringloop gebracht. En wie heeft het gemerkt? Juist, niemand. Lune niet en Jeroen niet. Aah, ik word aangevallen door een plakkerige soepstengelbaby, even schoonmaken.
Hihi leuk plakkerige soepstengel beebies! Hier ga ik het speelgoed ook ff goed uitzoeken, want een hoop wordt indd niet mee gespeeld!
Ik hou ook van opruimen hoor. Eens in de zoveel weken ga ik met een vuilniszak naar boven en gooi er heul veul in. Vooral bij Eva op haar kamer is het altijd een verzameling van allerlei dingetjes. Ze is in een vorig leven zeker weten zwerver geweest. Ze stopt alles in plastic zakken Ik zit nu nog even op Stijn en zijn vriendje te wachten. Zij zijn een half uur later uit dan de rest op woensdag. Ga alvast maar wat in de auto zetten. Dan kunnen we zo gelijk weg. Doeidoei!
Wat een rust zeg! Iedereen lekker van t mooie weer aant genieten?? Ik val bijna in slaap achter me bureau.....
Zo, de kijkers zijn geweest en volgens de makelaar behoorlijk enthousiast En ze hebben nu een huurwoning, joepie! Maar eerst maar es afwachten, wie weet wordt het niks. Timme wil niet slapen, wil hij steeds niet 's avonds de laatste week. Om gek van te worden. Jeroen is naar school en ik had me zo verheugd op een avondje bank en tv. Hij is zo overstuur terwijl hij ook zo moe is.. Verlatingsangst denk ik.
Wat sneu voor Timme en ook voor jou Maja. Goed zo, dat de kijkers zo enthousiast waren. En nog een huurwoning ook, dat biedt perspectieven Het was vanmiddag heerlijk op het strand. Ik dacht dat het best wel fris zou zijn, maar dat viel mee. In de zon was het best wel heet. De kids hebben zich prima vermaakt en ik ben 6 croissants, 4 worstebroodjes, 10 bolletjes, 6 eierkoeken en bijna 20 pakjes sap armer Ik had ook nog een boek meegenomen om te lezen. Die kan ik beter thuis houden. Geen woord gelezen. Vrijdag gaan we weer. Dan gaat ook een vriendje van Stijn met zijn ouders, dus dan kunnen ze samen spelen. Bij thuiskomst zijn de kids uit zichzelf gelijk onder de douche gaan staan. Goed afgericht Al dat zand in huis is niet cool. Daarna lekker patatjes gegeten en wij hebben chinees gehaald. Mjammie. Morgenmiddag hebben Stijn, Eva en Kas al vakantie, maar moet Sofie nog naar de psz. Dan mag ik helpen met haar fiets te versieren voor koninginnedag. Daarna nog even een rondje fietsen met alle peuters door de wijk. Dat vinden ze altijd erg leuk. En dan is het lekker vakantie. Piet is vrijdag ook vrij. Nu hopen dat hij mee gaat naar het strand. Zou ik wel leuk vinden!
hoi hoi lekker rustig geweest hier...lekker genoten van het mooie weer hier ook hoor... @Maja oeh de kijkers klinken interresant met hun huurhuis...bale van de kotsdag @SM fijn laten verwennen @Boontje leuk gedaan met de foto veel plezier nog! @Nienk zal voor je duimen dat het wat wordt!! @ariel schiet het huis al op? @Meiske heerlijk zeg strand in de buurt..geniet ze zo morgen werken en vrijdag wil ik wat leuks gaan doen met het mooie weer...weet nog niet wat ..zou ook wel naar het strand willen..maar er kan en wil niemand mee vindt dat dan met gwen samen niet zo leuk..nou we zien wel
Haai. Kom even melden dat ik mn hoofd hier boven water hou en daarom niet hier kan komen. Dit is week 3 dat Erik ziekjes is.. dus bijna al het huishouden, er 's nachts uit gaan voor de kids etc, komt op mij neer en nu ben ik een beetje moe. Morgen ook nog extra werken, terwijl dat juist mijn door-pak-tijd in huis is, omdat Eleena dan naar de psz is. Dus blijf nog even druk. In rustiger vaarwater kom ik me weer melden.
Hier was Noah om kwart over 4 wakker vanochtend Me wallen hangen dus nu ongeveer op me knieeƫn..... Hoop dat die hier weer snel mee klaar is. Ben kapot!
Pff, balen zeg Ariel.. Hoop voor je dat deze fase gauw stopt en de fase -tot 8u slapen- gauw begint Meiske, zou leuk zijn als Piet vrijdag ook meegaat! Ik blijf me soms verbazen dat je het allemaal prima redt met 4 kids terwijl Piet zoveel werkt. Ik zou dat echt niet kunnen.. Joma, gewoon lekker naar het strand gaan met je mupke joh! Hartstikke leuk juist met z'n tweetjes Beetje met zand spelen, even het water in, lekker even liggen, broodje eten, weer even spelen etc. Hoewel, ik zou eigenlijk ook het liefste hebben dat Lune zou gaan spelen (met een ander kindje) en ik gewoon kon liggen en toekijken Jeroen belde net, die reed van een klant terug naar kantoor. Maar hij voelde zich niet zo lekker.. Weinig eetlust, beetje onrustige buik.. Oh ooh.. Ik zei dus dat ie beter naar huis kon gaan want zo begon het bij mij ook. Maar dat wou hij niet want hij was nog niet ziek. Ja, snap ik ook wel weer. Maar ik weet zeker dat hij straks kotsend in de auto zit en dan nog ruim een half uur moet rijden. Nouja, hij heeft het kotsbakje wat we mee kregen van de creche toen we Lune ophaalden nog in de auto liggen dus dat scheelt Ik heb de kindjes vanochtend naar het kdv gebracht. Timme was chagrijnig. Heb net nog even gebeld en hij was na een slaapje en een fles toch lief aan het spelen. Nou prima dan. Lune zal de hele dag wel buiten spelen. Ik zal de fysio nog even terug bellen. Hij stond hier van de week ineens voor de deur omdat ik maar steeds niet terug belde Hallo, dan bel ik toch niet terug? Ik heb die man 2x gezien zeg. Daar ga ik dus niet weer heen, vind het een beetje een engerd.
Tss, had zo te doen met Mom en reageer ik niet eens.. Wat ontzettend balen dat alles op jou neerkomt nu.. Wat heeft Erik dan dat hij al 3 weken niet lekker is? Lukt het je wel om vroeg naar bed te gaan? En heb je je huishoudster nog? Rustig aan meid en schakel hulp in waar nodig.