Zo, weer terug van het strand. Sjemig zeg, wat was het druk met onze Oosterburen! Stijn moet om 18 uur naar een feestje en daarvoor moeten we nog bbqen. Piet heeft hem inmiddels aangestoken en is ondertussen het dak van de veranda dicht aan hett maken. Morgen komt de dakbedekking erop. Dan nog verven, hanging baskets eraan hangen en dan is het al een heel ander gezicht. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Boney is gegaan.
laten we hopen dat geen nieuws goed nieuws is! hoop het zo ik zit met een dilemma bryan had gisteren al knalrode wangen met kleine bultjes (voelde ook warm aan) nu zit het ook al op de armen en hij jeukt zich kapot. nu ben ik aan het googlen geslagen (ik weet het niet goed) maar kan vijfde ziekte of een simple hite reactie zijn maarweet dus niet wat ik moet doen het arm kereltje jeukt zich kapot heeft net 2 uur geslapen maar is nu door de jeuk weer wakker en zonneblaasjes creme helpt niet
Wat sneu zeg voor Bryan. Hopelijk gaat hij zo toch weer lekker slapen. Mijn eerste idee was ook warmte uitslag. Geen idee wat je daaraan kunt doen. Maja, lief dat je even wilt smsen Hier zijn de kids nog lekker aan het buiten spelen Sofie vertoont nog geen spoortje van vermoeidheid. 't Is ook natuurlijk nog heerlijk buiten. Het geraamte van de veranda staat. Ben er nu al blij mee. Het hele gevaarte moet nog wel geverfd worden en wordt vast en zeker heel mooi. Piet wil er ook een lamp in hangen. En ik wil graag kaarsenkandelaars aan de muur. Ik zie ons al zitten op een zwoele zomeravond Als ie helemaal klaar is, dan maak ik zeker een foto!
voor warmtepukkels zou je ook hele simpele sudocreme kunnen proberen, dat haalt de ergste jeuk eruit... heb je dat in huis??? IK MAG OP TWEEDE GESPREK KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA cool he! as dinsdag mag ik mezelf weer komen presenteren dit keer in hengelo. echt leuk!
TE GEK Nieky!! Oh, spannend zeg! Meiske, ik ben heeeeeel benieuwd naar de veranda! Vivi, plakjes komkommer erop? Onee, dat is tegen verbranding.. Hmm, sorry heb geen idee verder.. Sneu voor hem zeg! Suus, hoe is het met jou? Hoe was Mrijn haar opleidingsdag? Beetje ok? Warm? Saai? Lang? Heb Bones gesmst, maar nog geen reactie. Weet dus niet of ik die nog kom geven als ik op 1 oor lig straks..
@nieky super meid ik ga duimen @all thanks voor de tips ga gewoon stuk voor stuk uitproberen TOT ik iets vind wat helptheb mijn schoonzusje ook ff gesmst die werkt bij apotheek
Hallo! Mag ik me nog vertonen? Ben jullie niet vergeten hoor! Boney, denk aan je! Hopelijk komt er snel een berichtje hier dat alles goed is gegaan... Ik heb geen 2 weken terug gelezen hoor... Dus sorry dat ik even niet reageer... Hier gebeurt er veel... Maar met ons alles goed gelukkig! Dikke knuff!
Wow Nieky!! Super dat je nog een keer mag komen Wen, fijn dat alles goed gaat met jullie. Hier liggen de kids net op bed. Kas is bij Eva aan het logeren, dus ik bleef even boven om te kijken of ze niet gingen keten. Het was heel stil, totdat ik Sofie hoor roepen: ophouden Kas De vuile gluiperd! Ze probeert dus Kas van iets de schuld te geven terwijl hij niks gedaan heeft! Goed om te weten
Boney: hoop hier snel iets van je te lezen en dat alles goed is gegaan. Maja: wow jullie hebben echt geluk! Gefeliciteerd!!! Mom: Doe jij kalm aan? Je mannetje al 3 wkn ziek pfff beterschap daar. Nynke: Spannend een 2e gesprek!!! Meiske: Zo die Piet van jou heeft er zin in zeg. Super dat ie je veranda al aan het bouwen is. Hier gaat alles verder zijn gangetje. Gister met Keano bij de oogarts geweest. Moest eerst 1x druppelen een RAMP! Na 10 minuten moest hij weer gedruppeld worden RAMP. Toen moest we een half uurtje wachten en moesten we bij de oogarts komen. Hij moest zijn gezichtje voor een apparaat zetten en jawel hoor CONCLUSIE KEANO MOET EEN BRIL! Hij heeft een veel te hoge plus sterkte en ziet dus van ver af heel weinig! Arm ding 3 jaar oud en nu al aan een brilletje. Zijn gelijk naar de pearle gegaan en een hele stoere uitgezocht. Ik hoop zo dat hij hem ophoudt he. Over 2,5 maan moet ie weer terug na de oogarts. Verder heb ik vandaag gewerkt en heb me iets meegemaakt. Aangezien het de vakantie periode is kregen we een vakantie kracht mee. Even bij 12uur vanmiddag reden we naar het huisje om pauze te houden,staat de slagboom open en ik reed er dus doorheen op me fiets. Hoor ik ineens bonk en ja hoor mijn vakantie kracht kreeg gewoon de slagboom op zijn knar. Ik moest echt me lachen inhoudne hoor. Arme man al aardig op leeftijd en een pool. Hij had geen hoofdpijn zei hij. pfffff
Goedenmorgen, nog niets van Bones, ik hoop wel dat we vandaag wat horen.... Hier gaat het niet zo goed. Mijn vriendin (met overleden dochtertje) is gisterenochtend opgenomen in het ziekenhuis. Bij controle gyn bleek de vruchtzak los te zijn en bij de baarmoedermond te hangen.... Pffff, tik dit echt door de tranen heen. Nu ligt ze met de benen in de lucht in de hoop dat de vruchtzak terug zakt. Als dat lukt wordt er dinsdag een cerclage geplaatst. Lukt dat niet, dan zal ze ws een dezer dagen bevallen. Ze is nu 18 weken, dus helaas niet levensvatbaar. Ik doe echt mijn best om optimistisch te blijven (zijn zij ook), maar dat is verdomd moeilijk. Ze zijn zelf in ieder geval erg blij dat het ditmaal eerder is ontdekt en er hopelijk op tijd bij zijn. Zelf heb ik even in de rats gezeten, want er zou streptokok B in mijn urine zijn gevonden (aanhoudende blaasontsteking), maar gelukkig donderdag gehoord dat het niet zo is. Wel wordt ik met een volgende blaasontsteking doorgestuurd naar de gyn. Dus nee, met Suus gaat het even niet zo top. Sorry voor mijn ego bericht.....
He Suus, wat een naar bericht zeg. Het zit ze ook niet mee Snap dat je van slag bent. Sterkte meid! Gelukkig geen streptokokken B in je urine. Wel fijn dat je naar de gynaecoloog doorgestuurd wordt als je weer blaasontsteking krijgt. Lianda, ben benieuwd naar de foto van Keano met zijn stoere bril Is deze bril voor altijd, of maar voor een tijdje, zoals je wel meer bij jonge kindjes ziet? 't Zal je maar gebeuren, de slagboom op je kop, auwie! Hier lekker uitgeslapen. Ik ga zo ontbijten. Alles heerlijk op het gemakkie Vandaag niks in de planning. Ja, misschien vanavond nog even naar het strand. Eerst even kijken hoe het weer is dan. Fijne dag iedereen!!
Nog niks van Bones. Kan me ook zo voorstellen dat ze niet zo telfoon-minded is. Oww.. Suus. Ik word gewoon verdrietig van jouw bericht.. Dit is zo ontzettend niet de bedoeling! Die lieve mensen verdienen een onbezorgde zwangerschap en een prachtig, gezond kind over een paar maanden. Ik ga ontzettend hopen en duimen dat alles goed blijft gaan. En een hele dikke knuffel voor jou. Ben ook wel benieuwd naar een foto van Keano met brilletje Ik vind bij kindjes een bril altijd heel cool staan. Hoop dat hij hem snel accepteert Lianda. Denk je dat dat nog problemen op kan leveren? Meiske weer naar het strand natuurlijk Nee, ik ben niet jaloers. Puh. Geniet ervan Gister was mijn moeder ziek en vannacht is mijn vader ziek geworden. Allemaal hetzelfde virus, sjonge. Mijn moeder schrok vannacht wakker van een klap. Lag mijn vader languit op de overloop. Was hij flauwgevallen. Lag hij daar met zijn ogen te draaien en enge geluiden te maken.. Uiteindelijk kwam hij wel weer bij en kon hij (nadat hij in de wc had overgegeven) zijn bed weer in. Maar mijn moeder is zich rotgeschrokken. Logisch natuurlijk. Hij heeft nu een hele zere hand en ws gekneusde ribben. Jeroen gaat zo even boodschappen halen (ook voor hun) en ik ga er daarna heen. M'n moeder is ook nog niet fit en ze hadden vanochtend om 8u stratenmakers op de stoep staan voor hun terras. Dus ik zal even kijken of ik wat kan betekenen voor m'n pappie en mammie.
sms van boney, ze mag straks naar huis, ze hoopt later op de dag verslag uit te brengen, kan ze zelf vertellen hoe of wat, weet niet of ze dat op het forum wil. Ze voelt zich nu redelijk. En groeten aan iedereen
@saus beetje zeg das toch niet niets hoop dat t goed komt. Streptokokken b daar word ik ook op getest met 20 weken omdat ik bij bryan zoveel blaasontstekingen gehad heb, mag TOT nu toe afkloppen. Dikke knuffel van mij @lianda ben ook wel benieuwd naar foto. En slagroom op kop zal je maat gebeuren zeg klinkt pujnlijk
Oeh Maja, een heel besmettelijk virus dus. Sjemig, wat zal je moeder geschrokken zijn zeg! Hoe gaat het nu met je vader? Wel fijn te weten dat het maar een kort virus is, al zal hij nog wel lang last houden van zijn ribben. Dank je wel voor het doorgeven van het nieuws over Boney Debie. Boney, fijn dat je naar huis mag. Doe lekker rustig aan!