hoi liefies, ik ben thuis. Lig nu in bed. Heb veel pijn. operatie heeft 2x langer geduurd dan gepland. Maar ik heb geen endometriose! Wat ben ik daar blij om! Er zat een dermoid cyste die moeilijk te verwijderen was. Helaas heeft hij ook 1 eierstok moeten verwijderen. Binnenkort een uitgebreider verslag. Xxx
Hi bones, fijn dat je weer thuis bent! Gelukkg geen endometriose (schrijf ik dat goed?!)... Rustig aan jij, laat je maar flink vertroetelen! Knuff!
Och Keano een brilletje... Hebben de andere jongens dat ook? Hopelijk vindt hij het zelf een probleem en merkt hij snel dat het m alleen maar voordeel brengt!
Bones, goed om wat van je te "horen". Ze zijn dus lang bezig geweest....maar gelukkig wel de cyste kunnen weghalen. Wat een opluchting dat je geen endometriose hebt. Ik hoop dat de pijn wat af gaat nemen, zodat je een beetje kunt slapen. Tessa ook weer blij dat mama thuis is? Laat je maar verwennen en de paasdagen lekker rustig bedienen! Knuffie meid.
Boney: wat fijn om iets van je te lezen. Gelukkig is het geen endometriose. Wel rot dat ze 1 eierstok hebben verwijderd. Laat je maar lekker verwennen meid. Wen: de oudste en ik hebben een bril. Bij Giovanni kwamen ze er bij zijn 5e jaar achter. Bij mij op mijn 8e. Ach ja het is niet anders. Hopelijk went hij er strakkies snel aan.
Boney, ik hoop dat de pijn snel wat afneemt. Goed nieuws dat het geen endometriose is. Knuffie!! Wij hebben vanmiddag/vanavond heerlijk gebbqt bij schoonzus en zwager. De kids hebben zich prima vermaakt en dus konden wij gezellig kletsen. Ik moet zo nog douchen, maar vind dat dus echt eng alleen Piet is naar de jongerendisco en dus niet thuis. Dat wordt dus heel snel eronder springen en er nog sneller uitspringen Vandaag zijn we niet naar het strand geweest. Stijn heeft een slaapfeestje gehad en dus helemaal niet geslapen daar. Dus hebben we het maar rustig gehouden vandaag. Misschien gaan we morgenavond nog even.
goede paasmorgen heb de laatste bladzijdes terug gelezen @Suus jeetje schrik van je droevige bericht, heb er geen woorden voor ..hoop zo dat alles bij je vriendin goed komt, duim duim....gelukkig dat je nou in de gaten wordt gehouden met je blaasontstekking ...knuff voor jullie!! @Boontje fijn dat alles goed is gegaan!wel minder van je eierstok maar gelukkig geen endometriose knuff en rustig aan zo gaan zo ff verzinnen wat we vandaag gaan doen! fijne paasdag
Mogguh, Dus, pasen vandaag. Tof. Hoe is het met Bones vandaag? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Voel je je al wat minder beroerd? Suus, hoe is het met jou? Meiske, douchen alleen eng? Heb ik ook wel een beetje hoor. Ga me dan ook altijd voorstellen dat er iemand ineens in de badkamer staat. Ik heb ook altijd een schaar in de douche liggen We gaan vanmiddag naar m'n schoonfamilie. Nog niet veel zin in. Voor Lune wel leuk. Ze is dol op haar nchtje die net 3 is geworden. Kunnen leuk spelen samen. We gaan een high tea doen (soort van, mijn sm heeft geregeld en als ik hoor wat ze gemaakt heeft denk ik 'high teah??' En ik heb voorgesteld om scones te maken zegt ze 'wat moeten we dan met scones?' Duidelijk geen idee wat een high tea is dus). Moet alleen wel uitkijken met Lune haar eten want gister had ze ineens weer flink buikpijn en diarree en geen melk gehad dus vreemd. De kids gaan nog eieren zoeken en we gaan foto's maken voor familie van hun uit Canada. Druk programma dus. Hoop stiekem dat Timme daar niet wil slapen zodat we met 2 uurtjes ofzo weer naar huis kunnen.. erg he? Morgen lekker niks! We hebben lekkere dingetjes in huis gehaald dus we gaan zelf gezellig paasbrunchen. Ik ga ff achter de pc weg, Timme zit steeds aan mijn blote voeten te sabbelen en in te bijten.. getver. Fijne paasdagen!
Goedemorgen Maja, succes bij je schoonfamilie vandaag Ben erg benieuwd hoe de high tea eruit ziet Boney, hoe is je nacht geweest? Al wat minder pijn? Joma, hoe is het op je nieuwe werk? Kun je het een beetje wennen? Ik heb het douchen overleefd Maja, dat stel ik me dus ook voor, dat er iemand in de badkamer staat Een schaar, goed idee! We moeten vandaag natuurlijk nog eieren gaan zoeken. Geen zin in eigenlijk. Als ik niks zeg, dan hebben de kinderen het vast niet in de gaten Piet is de serre aan het verven (moest nog steeds gebeuren) en ik ga zo lekker met een boekje buiten zitten. Fijne dag allemaal!
Iedereen fijne paasdagen. Hier hebben we vanmorgen uitgebreid ontbeten en de kids hebben eieren gezocht. Hubbie is met Jimmy naar de loods om te verbouwen. Dus ik zit heerlijk op 1e paasdag alleen met de andere 2. Morgen is iedereen lekker thuis en gaan we gourmetten bij vrienden.
Fijne Pasen!! Hoe liggen jullie erbij? Ik lig te bakken in de tuin... Hoe eerder het wit weg is hoe beter is mijn motto! Suus, hoe gaat het met je vriendin? Leef enorm met jullie mee... Hier vriendin die afgelopen week met ruim 15 weken gebroken vliezen had... Kindje dus geboren en gestorven... Bah, nu weer ik ff niets leuks meer te vertellen... Ga maar weer! Duimen jullie mee dat Fenne nog een uurtje slaapt? Blijf ik nog ff liggen hier...
Goedemiddag, Vanaf de laptop! Na een erg beroerde avond een redelijke nacht gehad en ook nu voel ik me best goed. Gisteren eind van de middag werd ik opeens weer misselijk. Heb in het ZH ook alleen maar lopen kotsen Gisteravond dus ook. En dat is geen pretje met een buik die bont en blauw is. AUW! Heb het ZH gebeld en Peter is om een zetpil tegen de misselijkheid gereden. Dat heeft goed geholpen. Heb daarna wat kunnen eten en ook vannacht nog wat gegeten. Peter is een super broeder en is heel lief voor me. Verder heb ik nog steeds pijn, maar als ik niet te veel beweeg gaat het goed. Ik ga nu weer liggen, dat is het allerfijnste. Ben ook nog suf van de narcose. Geniet van het mooie weer allemaal!
Ah gut bones... Heb met je te doen zeg... Klinkt allemaal zwaar, maar jij klinkt zo sterk! Fijn dat Peter zo lief voor je is, had ook niet anders verwacht van hem... En Tessa, snapt ze het een beetje? Hopelijk is de misselijkheid snel helemaal over... Slaap maar lekker veel... Hele dikke knuffel, je doet het top!
Kom even SUUS en BONES een dikke knuf geven.. SUUS.. sjonge wat schrik ik van je bericht.. natuurlijk is dit voor jou dubbel zwaar.. het verdriet voor je vriendin en wellicht de angst voor je eigen zwangerschap.. gelukkig was jouw uitslag goed.. Meid hele dikk knuff.. BONES.. gelukkig weer thuis, geen endometriose en weer herstellende.. toch lijkt het mij confronterend toch een eierstok kwijt te zijn...volgens mij had ik eerder gelezen dat dit geen probleem zal zijn voor een tweede kindje.. gelukkig maar.. meid.. rustig aan doen.. Herstel maar snel.....Dikke knuff.. ook voor de rest, greetz, knuf etc etc... ik enjoy life...kids...man...etc... koes koes
Oh ja.. ik wilde iedereen erg bedanken voor de lieve berichten nav mijn verhaal omtrend ed en de andere vrouw waar niets mee is gebeurd.. het lijkt meer en meer achter ons te liggen en hoe gek ook ons huwelijk weer een nieuwe boost te hebben gegeven.. zelfs mijn libido is stukken verbeterd.. en niet als verplichting.. puur uit gevoel...En dat is alleen maar fijn.... Ik ben er niet zoveel (hier bedoel ik) maar moest toch even mijn verhaal kwijt.. dan is het extra lief om de reacties te lezen...superrrr... THNX
Ichtus, ik heb je verhaal gemist... Weet dus niet helemaal wat er precies gebeurd is, maar wilde je wel even een dikke hug geven!
Suus: knuf meis Boney: ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Fijn dat Peter zo goed voor je zorgt. Beterschap... Verder even ego: wij zijn allemaal ziek: misselijk en spugen
Mogguh, Bones, hoe is het nu? Al weer ietsie beter? Hoop het! Ichtus, fijn dat het goed gaat met jullie! Houden zo Debora, beterschap! We hebben het hier net achter de rug.. Blegh, je voelt je zo beroerd dan! Hoop dat jullie gauw weer opknappen. Duurde hier 1 dag, is te overzien. Hier alles prima. Wel al vanaf kwart voor 5 wakker, pff. Lune moest steeds hoesten en werd wakker. Timme dus ook wakker en die wou niet meer slapen. Ben er maar met hem uit gegaan. Lune werd om half 7 weer wakker en om 7u heb ik Timme weer naar bed gebracht. Jeroen slaapt ook nog. Dat betekent dat ik vandaag ws een uurtje voor mezelf mag en die ga ik denk ik gebruiken om in de zon te liggen Is ook erg nodig, ben nog akelig wit We zijn niet super veel buiten nu omdat Timme het niks aan vindt. Jammer. Hoop dat dat gauw beter wordt want wij zijn dol op buiten