zo dat was t ff, heb besloten dat ik voor einde volgende week het fotoalbum van esmee van 0-1 jaar af weil hebben en van ilse van 2-3 jaar, anders loop ik straks met de nieuwe uk helemaal achter. Wil tot 4 jaar van elk kind per jaar een album, denk dat ik daarna maar per 2 jaar ga doen of er een per jaar maak die ik dan drie keer koop. Nu ff eitje koken, straks lekker met rookvlees op een broodje.
Niek, dat is best goed nieuws vind ik. En nu weer wachten. Hoeveel sollicitanten waren er? Debie, leuke foto's! Een echte jongens kamer.
Hoi, het is wederom mis gegaan.... Gisterenochtend is Quinn* geboren na een zwangerschapsduur van 20 weken. Gisterenavond zijn we er geweest en onze vrienden zijn weer zo sterk! Quinn is een geweldig mooi mannetje met alles erop en eraan. Hij wordt donderdag of zaterdag bij het graf van zijn zus in gezet. Ben even leeg nu verder......
Jeetje Suus wat erg! En wat goed dat je vrienden zo sterk zijn. Prachtige naam, voor het mannetje trouwens! Jij ook veel sterkte nu! Dikke knuff!
jeetje suus wat een verschrikkelijk rot nieuws ik wens jouw,jan en natuurlijk ook je vrienden heel veel sterkte!!!!!
Suus, wat verschrikkelijk zeg Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte! Boney, fijn dat Tessa bij opa en oma is vandaag. Lief hoor, zulke schoonouders! Debie, leuke kamer hoor!! Ook leuke foto van Esmee en Ilse Wat een waaghals is Ilse zeg. In het water springen zou Sofie (nog) nooit doen! Nieky, nog even spannend dus. Ik duim voor je! Vivi, hier mocht ik ook mijn hand voor Sofie haar oogje houden. Hopelijk werkt hij de volgende keer wel mee Wij zijn net terug van Ikea. Ik ben geslaagd voor een klamboe voor de kinderen. Verder nog wat kleine dingetjes gekocht. Straks komt mijn nichtje waar ik even op moet passen. Ze eet hier mee (lekker patatjes) en gaat hier ook nog in bad. Dat zal wel knokken worden wie er samen met haar in bad mag dan Nu nog snel even stofzuigen en de frituurpan schoonmaken (blegh)
bleh, die moet je eigenlijk gewoon elke keer nieuw kopen meiske, idd een hekel aan dat ding schoonmaken. Ik eet kantonese kip ofzo en de meiden en paul spinazie
Ik gooi altijd de frituurpan leeg en doe er dan een vaatwasblokje in en zet em op 90 graden voor een half uurtje en hij is perfect schoon! En voor de buitenkant haal ik Dasty ontvetter van de Wibra!
Oke, zo'n vaatwastablet probeer ik de volgende keer! En Debie, als hij echt niet meer schoon te maken is, dan gooi ik hem idd weg en koop weer een nieuwe. Maja, ik heb ook al zitten denken wat ik straks de hele dag kan gaan doen als Sofie ook op de basisschool zit: ongestoord een boekje lezen, vloer dweilen zonder dat er iemand gelijk overheen loopt, weer terug naar bed als de kids op school zijn, shoppen, computeren, tv kijken. Kom nog tijd tekort denk ik Gelukkig nog geen last van het legenestsyndroom. Denk ook niet dat dat komt. Het lijkt me dan na 10 jaar altijd kinderen om je heen te hebben gehad wel eens heerlijk om even geen mama te hoeven zijn. Wat is het toch heerlijk om een grote zoon te hebben. Ik heb hem net gevraagd om even naar de wuper te fietsen om iets te kopen. Dat doet hij dan zonder mopperen
Dat is inderdaad heerlijk Meiske! Ik ben al zo trots op Roos als ze m''n telefoon aangeeft als die gaat en ik ben in de keuken ofzo! Haha
Suus wat een verschrikkelijk nieuws!Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie en je vriendin natuurlijk. Hoe oneerlijk om 2x een kindje te moeten verliezen op deze manier.
Ooo Suus, wat een vreselijk nieuws. Ook voor jou extra confronterend nu! Wat moeten je vrienden in een vreselijke wereld leven nu. Heel oneerlijk om zoiets 2x mee te moeten maken. Heel veel sterkte, ook voor hun.
Ik heb even lekker gelegen en geslapen. Daarna lekker gedoucht. De wondjes gaan nu irritant jeuken Ik plak ze nog wel steeds af, heb pleisters meegekregen. En van die frituurpan? Dat is de reden dat dat ding hier al lange tijd leeg in de kast staat en we gewoon elke keer naar de snackbar gaan. Ik ga nog even op de bank. Doei
Ohhhh irritant als je wondjes beginnen te jeuken!!! Ik kan daar echt niet tegen he! Moet ook altijd krabben dan!