februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jullie gaan wel lekker vaak op vakantie sm.. heerlijk!! groot gelijk!!

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ben jaloers sm, heerlijk

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

hehehe ja lekker vaak op vakantie. Maar ik ben soms jaloers op mensen die ieder weekend en feestdagen vrij hebben en nooit savonds hoeven te werken.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goed om te horen dat het goed gaat Sizzel! :)

SM alweer op vakantie... met de nadruk op alweer... ;)
    Lekker hoor! :D

Debie, aha... toch kunstgras, dacht al dat wij iets fout deden... hihi

Viv, leuk dat Bryan een speelvriendje heeft...

Voor diegene die ook het zomergevoel missen:

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Aan de afwas in dr badbootje...

6. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ha meiden.

FF heel snel Keano zijn bril was vanmorgen klaar en dus heeft hem hem nu.
    Staat hem echt kei leuk en is nu op de psz.
    Ben benieuwd of hij hem daar ook ophoud.
    De leidsters zouden er in elk geval op letten.
    Zal binnenkort even een foto van hem maken met zijn brilletje op.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @lianda geen vakantie bij jullie? Bryan heeft 2 weken vrij van psz

8. supermummy

Schattige fotos! Heeft ze een bikini aan?:D:D:D Heb je de discussie in de lounge niet gelezen?

9. supermummy

Ik ben benieuwd zal hem vast super schattig staan.

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    welke discussie?, eens even zoeken

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, even snel en ego hoor. Gaan zo bij het huis kijken, whoeii!

Heb mijn kledingkast opgeruimd (3 vuilniszakken kunnen weg:$), direct maar even voor wat nieuws geshopt (een jumpsuit, hoe cool is dat!), bij de kapper geweest en onder de zonnebank. Hoezo een heerlijk dagje voor mezelf:cool:

We gaaan, kom later nog even kletsen!

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmmm een hele discussie over of een ander vindt of jouw kind een bikini mag dragen ....

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    haha, ik heb ook mijn kledingkast opgeruimd (welgeteld 4 kledingstukken.... die er al 10 jaar liggen ofzo.... misschien wel langer.... )

ik heb hier een kleine dame die weigert te gaan slapen.... bandietje!!!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Whaha even opgezocht... Ja een bikini!! :)

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    #3175 debie, 28 apr 2011
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
    wat een geweldige foto wen, en wat een prachtige meid

pff nek doet pijn. Esmee ging pas kwart over een slapen vervolgens om twee uur huilen, lag ze op de grond. Flesje gegeven en terug in bed gelegt. ik op de bank gaan liggen, ilse bij mijn voeten en merkte dat ze met 5 minuten zat te slapen. ( was kwart over twee) en nu net 16 uur wakker geworden door esmee. :$:) heerlijk ff maar wat jammer dat ik haar niet in een bed krijg. Helaas heeft ilse wel in haar broek geplast, toch jammer dat ze dat in haar slaap doet.

bikini, vind het super schattig en ilse heeft er ook een, moet wel zeggen had eerst een badpak gekocht, maar door driehoekjes bovenin zeg maar zag je de helft van haar borstjes en dat maakte zo hoerig :) en dat kan een bikini ook doen bij die kleintjes, ligt eraan wat voor kind je hebt denk ik en wat voor bikini maar vind dat soms ook met gewone kleding. Ik hou wel van stoer en misschien ouwelijk, spijkerrok, truitje laarsen maar moet wel "kinderlijk" blijven staan. lekker duidelijk he :cool:

maja veel plezier zo en gaaf, wil ook wel zo'n jump geval maar dan moet er straks eerst weer 20 kilo af. :(

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiden als je een banner hebt hoe zet je dan in een regel daaronder de andere twee kids neer, kan het niet vinden

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mooie foto's van Fenne!En een bikini is leuk hoor.

SM, lekker hoor!

Ik ben net bij onze vrienden geweest. Gisteren hadden ze idd een hele slechte dag. Vandaag gaat het iets beter en ze zijn vanmorgen zelfs even booschappen wezen doen.
    A.s. zaterdagmorgen wordt Quinn* bijgezet in het graf van zijn zus. Dus we kunnen er gelukkig bij zijn. Gaan dan een dag later op vakantie.
    Ze willen proberen morgen bij de bruiloft te komen, maar ik heb wel 100x gezegd dat ze zich niet verplicht moeten voelen. Ook even met de kraamhulp gesproken en zij zou het morgen nog wel even goed in de gaten houden dat ze het aankunnen.
    Maar juist omdat morgen de kraamhulp er nog is, willen ze toch komen, want dan kan zij op Quinn* passen.
    Vind het superlief, als ze het maar doen,omdat het voor hen goed voelt.....
    Voel me wel telkens schuldig als ik daar zit en mijn hand per ongeluk over mijn buik gaat. Weet echt wel dat het niet hoeft, maar toch....vind het erg lastig.
    Pffff, wat is het leven soms verdomd oneerlijk!

Ik ga weer even verder met mijn kleding klaar hangen.

18. supermummy

Debie,woow lekker geslapen heerlijk, morgen weer :)

Ik heb geen bikini voor de meiden...... ik heb er nog nooit over nagedacht eigenlijk. Wahaha na het lezen van het topic vind ik het stof tot nadenken. Ik denk niet dat ik een bikini koop. Ik koop een badpakje en een broekje vind ik genoeg.

19. supermummy

Pffff wat moeilijk allemaal he! Volgens mij hebben jullie een hele speciale vriendschap, dat ze er morgen proberen bij te zijn. Knuffel meid, ik hoop dat je morgen een beetje kan genieten.

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    he he na 30 minuten gevonden.

suus knap van je vrienden, snap wel dat ze misschien even langs willen komen en fijn dat jullie iig bij de begravenis kunnen zijn, geeft vast een "goed" gevoel dat je er dan nog kunt zijn voor ze. Sterkte en geniet super van jullie dag morgen en daarna van een heerlijke vakantie.

Deel Deze Pagina