@maja van harte! Je hebt tenminste weer wat te doen! fijn. Je gesprek klinkt zo dat je gesprekspartners geen ervaring hebben in het houden van gesprekken, maar nou lijkt me dat voor de afdeling waar jij komt niet echt logisch ....
sorry mensen maar ik ben dus echt wel van de sneeuw he!!! alleen duurt het zoooooo lang voordat het verre oosten van deze bui wat meepikt dat ik bang ben dat het te warm is en dat we hier weer die troosteloze regen gaan krijgen.... snotter.....
Niekyn, ik vind sneeuw ook erg leuk. Van mij mag er nog wel een flinke sneeuwbui komen zodat we nog een paar witte dagen hebben.
ik verwaarloos jullie.. ik lees dat maja weer aan de arbeid kan.. GOED ZO.. GEFELICITEERD!!! Ik ben gestopt met roken.. had ik al verteld volgens mij...tgaat goed, maar vind t vandaag wel erg zwaar hoor.. nou ja.. doorbijten dan maar.. ik wil nu s een keer slagen.. maar t maakt me strontsjaggo dus ik reageer me een beetje af, maar liever niet hier.. Verder gaat t prima hier.. op t K*Tgevoel na dan!!...
Ik lees BBQ en denk.. LEKKER EN GEWELDIG GEZELLIG!!! pffffff... waarom wordt je toch zo gloeiende stront sjaggo van stoppen met roken.. dat is toch iets goeds?? nou zo voelt t niet iig.. BAH BAH BAH.....en wat let me nou om gewoon ff sigaretten t ekopen.. eigenlijk niks en niemand.. maar toch.. tis zo zonde... heb al 54 uur niet gerookt en al 9 euro bespaard en heb al 44 sigaretten NIET gerookt.. das al heel wat.. en zou zo jammer zijn als ik me nu bijna 3 dgn kut heb gevoeld voor niets... toch?????? ja toch??? toch??? ZEG JA!!!!!!
@niekyn... ga maar vast liggen bloeden.... ik kom zo!!!!!!!.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Knap Ichtus!!!! Maar rookte jij zoveel??? 44 sigareten in 54 uur, waarvan je ook nog 16 uur ofzo sliep?? Waar haalde je de tijd vandaag met 4 kinderen??
Kom op Ichtus, stel jezelf nou niet teleur. Je voelt je nu even kut maar wat denk je hoe je je voelt als je weer een sigaret opsteekt? Dan ben je zwaar teleurgesteld in jezelf en word je alleen maar meer depri. Je bent het waard om te stoppen, je verdient een gezond lijf zonder verslaving. Kom op meid, je kan het. Echt waar!
Noujaaaaaa zeg 1. het was een (aboluut hetero) vrouw 2. ik heb nauwelijks decolleté (schrijf je dat zo?) 3. ik ben aangenomen op mijn kwaliteiten (egwel!) Dus
Ja, vond het ook een beetje vreemd. Maar de personeelsadviseur werkt er nog niet zo lang, is net afgestudeerd HRM.
Ik ga met de pootjes omhoog, eten is niet zo lekker gevallen en ben enigzins beroerd nu. Tot later! (morgen Timme wennen op het kdv.. *slik* )
@ichtus..... ************KNAL********** hahaaaaaaaaaaaaaaaa, die had je niet verwacht he!!! Kom maar op niekyn gaat klaar staan in de boxhouding!!!! wat is dat nou Gelderland!!! ik zou er nog niet doorheen willen rijden, pfff wat een woestijn!!!!!! ( )
hmmm bizar, volgens de sneeuwradar moet het hier sneeuwen/natte sneeuw... maar het is hier niet eens NAT... ***snik, snotter***
Ach gussie, Lune kan niet slapen zonder speen. Ik hoor haar steeds door de babyfoon huilen.. 'waar is mijn speeheentje! ik ben verdrietig!' en 'ik wil mijn speeeentje, ik kan niet slaaapen!' Aaah, zielig toch?
kun jij daar ook al niet tegen?? als jesper begint te jammeren vind ik vreselijk! ik geef (bijna) niet toe, maar moet m'n oren wel dicht doen...