februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik zit de hele tijd te wachter tot die dieetticker van mij naar rechts gaat hangen.... kan ik lang wachten denk ik...

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hai krista B was je er weer?
    Ik las dat je een zoon sam hebt? leuke naam :)

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pff, Nieky wat irritant dat ze niet duidelijk zijn over die baan.. Heb dat ook een keer gehad, echt superrrrfrustrerend!

SM, wat super dat het DE school geworden is!

Debie, lekker opgeruimd dus. Lekker gevoel geeft dat he?
    Ik heb net 7 vuilniszakken volgepropt met kleren, mag allemaal naar de kringloop.. Heerlijk:)

Ik werd net door een welzijnsinstelling gebeld of ik nog op zoek ben naar werk:( Heb daar in november een open sollicitatie heen gestuurd. Er komt een vacature vrij voor algemeen maatschappelijk werker voor 24 uur. Wel tijdelijk, is voor ziektevervanging. Eh.. natuurlijk ben ik nog op zoek (had wel net besloten om die opleiding te gaan doen maar dat kan wel wachten:cool:). Maar ik heb de baan nog niet hoor, moet wel gewoon solliciteren.
    Ben benieuwd!

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maja

Wel gaaf dat ze jou hiervoor benaderen :) en dat ze je sollicitatie bewaart hebben geeft ook al wat aan!

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik ben deprie, bah.

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik ga mijn strijkwerk maar eens weer pakken, dan doe ik in ieder geval iets nuttigs terwijl ik elke keer zit te controleren of de telefoon nog wel werkt.....
    Ik zou gewoon graag weer aan het werk gaan, is dat teveel gevraagd????

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm lekker dat het jullie eerste keus school is geworden

maja begin is iig positief als ze je bellen om te solliciteren, ach, opleiding kan altijd nog, toch?

Heb net een uur met vriendin aan de lijn gehangen, nu weer hier, moet nog boodschappen doen, stofzuigen en dweilen voor 16 uur, pff geen zin in

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nieky, ik herken je gevoel heel goed. Wil je graag aan het werk, is er niks.. Bah!
    Het gekke is dat ik sinds ik dat baantje bij de gemeente heb gehad het nu wel even prima vind dat ik niet werk. Maar dat komt ook omdat de verhuizing eraan zit te komen en ik plannen maak voor een opleiding enzo. Als je 'gewoon' werkloos thuis zit, blegh!! Word je idd depri van.. Hoop echt dat er gauw wat op je pad komt!

Ik moet ook nog wat dingen doen hier, ook helemaaaaaal geen zin in. Maar moet wel.
    Zal eerst de vaatwasser even uitruimen.

Moet ook nog boodschappen doen, hebben geen eten in huis voor vanavond.. Wat zullen we es gaan eten? Iemand inspiratie?

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier gaat het bietjes worden met slavink denk ik, lekker simpel

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hier wordt het zalm met brocolli en voor de kerels tuffels erbij

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ben dr al weer.. We eten gebakken aardappeltjes, broccoli en een schnitzel met gebakken champignons. Als toetje magere perzik/vanille kwark.

Nu eerst op de bank met de VTwonen en een kop thee:)

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Nou, ik ben afgewezen.... ik weet echt niet meer wat ik moet doen om gewoon een baan te krijgen.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

bedankt voor de felicitaties van gister , ik vier het a.s zaterdag pas gister een relax daggie met me moppie gehad en ze kwam me wakker maken met een kadootje zo lief , Mars moet werken en sochtends is me ma en stiefpa een bakkie met taart wezen doen en savonds mijn schoonouders en mars zijn oma ..voor de rest gister voelde me nog beroerd me stem is gelukkig een beetje terug dus dat scheelt weer want das zo vermoeiend..
    vandaag alvast wat boodschappen gedaan voor mijn verjaardag..voor de rest de boel in huis

@Nienkyn wat goed zeg dat die kilo,s er al af zijn, en pfff zou ik ook niet tegen kunnen hoor gewoon zeggen wel of niet dan weet je wat

@Sm oh wat fijn zeg dat het die school is geworden!

@Debie rustig aan meid wat niet meer gaat gaat niet , gaat opschieten nu nog een paar weekjes, en ik zie je mail wel verschijnen hoor wel leuk kunnen de kids weer ff spelen..en hellendoorn is zeker leuk voor de peuter/kleuters , dec al weer wintersport leuk vooruitzicht zeg wij willen volgend jaar ook.

@uhm nog meer gelezen geloof ik ... weet niet meer kom er anders straks wel op terug nu ff eten maken

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja oh wel fijn dat je gebeld bent voor werk!! ik hoop dat het wat wordt meid!!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He bah meid, wat rot!!
    Weet ook verder niet wat ik moet zeggen, het is gewoon kut.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje vind het echt K*t voor je dikke knuffel!!!!!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joma, wat lief dat Gwen een kadootje kwam brengen:) En je gaat het dus nog vieren deze week? Goh, ben je ineens zomaar 30:D
    Ik ben over een klein jaartje ook aan de beurt.

Ik durf het bijna niet te zeggen (helemaal nu Nieky is afgewezen..) maar ik weet helemaal niet of ik die baan wel zie zitten:) Ik vond het net zo lekker dat ik nu de verhuizing eraan komt even alle tijd heb en ik heb zo'n zin om die opleiding/cursus te gaan doen en voor mezelf te gaan beginnen. Heb ik altijd al gewild, een bedrijfje/praktijk voor mezelf en nu heb ik de kans! En dan krijg je zoiets tussendoor haha! Dan kan de opleiding weer niet doorgaan etc.
    Nouja, ik zie het ook wel. Misschien gaat het allemaal niet door, ik moet zelfs nog solliciteren. Het loopt toch zoals het loopt.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nienky wat klote meid

joma mail is onderweg.

maja moeilijk moeilijk moeilijk, succes met je beslissing.

zo, meiden op bed, pffff straks drie kids badderen, meiske, ichtus knap hoor 4 kids, vind dit al pittig als ik het avond alleen moet doen.

ichtus hoe is het trouwens

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    weet niet of het te zien is, ilse zit voorin

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533