Hai Deze week vakantie dus geen psz voor Lune vandaag. Ik ben vanochtend met de kids naar Groningen gereden om bij de meubelboulevard te neuzen. Heb zoooo'n schitterende bank gezien bij de Trendhopper.. Ik wil hem! Maar kost bijna 3000 euro, pff.. En we willen eigenlijk wel heel graag een veranda dus denk niet dat een nieuwe bank er al in zit. Nouja, sparen dus. We zijn daarna nog even naar Jeroen zijn werk gegaan, is vlakbij de meubelboulevard. Op de terugweg voelde Lune zich niet lekker dus die piepte steeds en Timme had honger en was moe dus heeft de hele weg gehuild. Was heul gezellig Thuis heb ik Timme een fles en een boterham en Lune een boterham, beschuit en drinken gegeven en daarna beide op bed gedaan. Lune heeft 2u geslapen en heb haar wakker gemaakt en Timme slaapt nog. Jeroen neemt op de terugweg frietjes mee, lekker (en) makkelijk Lune wil een broodje kroket zei ze net hihi.
hoi hoi goedemorgen wat een rust ...wij hebben om 10 uur voor het eerst een afspraak bij kdv gelijk blijft ze wat uurtjes..en de 19e gaat ze definitief iedere donderdag..ben benieuwd naar de kindjes en leidsters.. Gwen die zal alles wel best vinden ze verheugd zich er al op haha en dan vanmiddag breng ik haar naar mijn broer gaat ze een nachje logeren vorige week ook geweest nou daar heeft ze ook weer zin in ben zo blij dat ze zo makkelijk is en het leuk vindt allemaal Jaaah!!! en dan ga ik vanmiddag mijn Nieuwe digitale reflex camera kopen..voor mijn verjaardag Leuk leuk!!!zit alleen over 2 soorten te dubben..dus ff in laten lichten.. gaan nu ff ontbijten
Hey meiden hoe gaat het met iedereen? Ik zit nu in wachtkamer bij verloskundige ben benieuwd hoe het met de uk gaat, heb laatste tijd onrustig gevoel dus hoop dat alles goed gast. Zullen wel hormonen zijn hahaha
Goedenmorgen, Vivi, komt wel goed schatje die hormonen doen veel he. @joma, Als ik dat lees over de psz dan zit ik te denken om jesper ervan af te halen (1 dag) en hem dan naar de peuterzaal te sturen.... maar stel dat ik ooit werk krijg dan heb ik weer een probleem... volgens mij heb ik al een probleem met de bso... was afgelopen week bij eentje hier in de buurt info opvragen. Maar die kreeg ik al niet eens mee, ze zaten al vol!!!! eh ... huh???
joma leuk een nieuwe camere nienky ik heb ilse ruim half jaar geleden opgegeven voor de bso en esmee ook al met 1 jaar, belachelijk he. heerlijk dat mooie weer. Wij gaan een proefrit maken in een c4 grand picasso 7 zits het weekend, ben benieuwd
Succes Vivi ik ben benieuwd!!! Niekyn, hmmmmmmmmmmmmmmm ja kan zoveel gebeuren in de toekomst he, als we het eens wisten. Heeft hij het naar de zin op het KDV? Komt het jullie goed uit? Dan zou ik er gewoon mee doorgaan. Of is het heel duur?
Zo ik heb Nora al in bed geknikkerd, ze was al om 7 uur wakker (dat is 1 uur te vroeg )en was nu dus stront vervelend. Ik heb vaak het idee dat ik de hele dag aan het rennen en poetsen en opruimen ben, en daarna kijk ik naar het resultaat en is het nog steeds een rotzooi. Ik heb besloten vandaag maximaal 45 minuten te besteden aan het huishouden. Genoeg lijkt me want moet ook nog werken vanavond. Planning voor vandaag (Ben met de grote schoonmaak van de keuken bezig, dus alles eruit en schrobben van binnen en buiten) 1 Keukenla 1 Keukenkastje 1 Grote groente en fruit kast Eten koken (is al bijna klaar) 1 Was afhalen en opvouwen en wassen en ophangen.
erg he dat huishouden, gisteren de stofzuiger erdoor gehaald, komen die meiden uit het kdv, schoenen uit, zandbak erin, moet ff doorheen gelopen worden, pfffff ben echt geen huistype, wil een schoonmaakster maar vind dat echt belachelijk als ik zelf 4 dagen per week thuis ben
ben weer thuis en met uk gaat alles goed gelukkig!!! heerlijk hartslag gehoord en hij/zij lag mooi met zijn handjes onder zijn hoofd te relaxen in mama's buik heerlijk om weer even gerust gesteld te zijn, heb wel doorverwijzing naar de gyn ivm cyste de vk vond het verstandig om toch even te laten kijken, ze wist niet of ze er iets mee deden maar dubbele controle kan nooit kwaad he vooral omdat ik er veel klachten van heb
vivi mooi dat alles goed was en extra controle kan nooit kwaad. Hier echt steeds duidelig, heb al handje zoute drop op maar doet nog niet veel. Hoop dat het zo wegtrekt, steeds als ik 2 minuten wat doe moet ik zitten. Zo maar ff cup a soup halen
@debie Ik wou dat ik jesper al had aangemeld dan had ik tenminste de bso naar keuze gehad, of beter gezegd, dan had ik nog een keuze....