februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja stoere knul hoor

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Zo heej.. heb ik gewoon even de trouwdag van SUUS en Jan gemist.. tssss

SORRY SUUS.. had werkelijk geen idee.. VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
    en dan die zware dag erna.. kan me niet indenken hoe moeilijk dit is geweest. en hoe dubbel... knuffie....

Verder niet veel gelezen.. ook geen zin..

Ik geniet van alles om me heen, gewoon van het leven..in de zin van..

Ik heb een lieve man, 4 prachtige kinderen.. een prima huis.. elke dag eten op mijn bord.. kleren om ons lijf en we zijn gelukkig.. zielsgelukkig.. kan t wel uitschreeuwen.. dit komt waarschijnlijk omdta ik stellen en gezinnen om ons heen die alles hebben.. geld, duur huis, 2 auto's, altijd dure merkkleding, prachtige slanke lijfjes etc... om de vreselijkste redenen ineens uit elkaar zie gaan.. die door het verliezen van hun baan alles kwijt raken... Het doet me beseffen dat geld, merkspul, slanklijf etc.. helemaal NIET belangrijk zijn.. wist ik natuurlijk wel, maar was er onbewust denk ik toch wel mee bezig altijd.. dat wil ik niet meer.. ik geniet liever dan dat ik me druk moet maken of kids wel de juiste merkschoenen of broeken dragen of dat we geen 2 auto's hebben.. of niet de juiste meubels.. bla bla bla...

eyeopener denk ik....

We zijn heeeeeel stilletjes aan het denken om eventueel, heeeeel misschien te gaan verhuizen.. richting t noorden.. nog meer rust.. de kant van Borger op!!!.. maar tis nog maar een gedachte.. niets concreets...misschien blijven we wel altijd hier zitten... ook goed..;)

Marijn gaat goed.. is zindelijk overdag, met wat ongelukjes af en toe, maar wij zijn hier al heeeeel blij mee..

Jur is ziek vandaag, maar verder genieten ze allaemaal van de vakantie...en ik dus ook!!...heerlijk rustig de dagen beginnen.. kan niet beter...

zo af en toe kom ik nog wel spieken...maar echt heel actief heb ik gewoon geen tijd/zin voor/in.. denk ik......

koes koes

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @ichtus
    Als je dit op hyves had getypt had ik de respect knop ingedrukt :)
    Carpe diem is mijn moto!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zoals wij in limburg zouden zeggen

geneet van het leave zolang t nog geat

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Amen!

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mooi gesproken Ichtus en zo is het maar net!

7. supermummy

Maja wat een lekker ding die Timme echt een stoere vent!

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    moet zo 2 minuten stil zijn....
    ook niet typen, Adele uitzetten.....

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk weinig te melden heb....

10. supermummy

Hihi klets maar raak Niekyn. ik lees je wel!

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    maar ik heb eigenlijk echt niet zoveel te melden :) Ben lekker Adele aan het luisteren en zometeen ga ik weer een aflevering van ER laatste seizoen kijken. Heb ik nog steeds op de laptop staan.

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Bah wat ben ik toch een gevoelige labiele piep... 1 afleveringetje van ER en ik zit alweer te janken aaaaaah

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Maar ER is vaak ook tranentrekkend.. Wel knap hoe ze ALTIJD iets vreselijks dramatisch weten te stoppen in ELKE aflevering;)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi,

Wil nog even snel m'n gezicht laten zien hier. En melden dat het goed met me gaat.
    Ben vooral druk bezig met rustig aan doen. ;) Ik heb inmiddels alweer gewerkt en dat ging goed. Merk wel dat ik nog snel moe ben. Gewoon van alles denk ik.
    Met m'n pokkeltje gaat het goed. Doet niet meer pijn, ja als ik buk, dus dat doe ik niet te vaak. Maar ik functioneer weer normaal. ;)

Ik ga op de bank. Doei

15. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo lieve meiden.

Even snel een ego berichtje vanaf hier.
    Vanavond werd Jurgen onwel,hij zweette en viel bijna neer.
    Zijn linkerkant van zijn lichaam begon enorm te tintelen en had ruk op de borst.
    Ik heb de hap gebeld omdat ik niet gerust was.
    Na hun gebeld te hebben zouden ze overleggen en terug bellen. Dit hebben ze gedaan en de ambulance zou komen.
    Die waren er vrij vlot en ze hebben hem goed nagekeken.
    Zijn hart was in orde bloeddruk was wat laag.
    Volgens de arts heeft hij zijn hartspier verrekt en dat zouden de klachten van tintelde arm en druk op de borst veroorzaken.
    Hij drukte op zijn hart en Jurgen verging van de pijn.
    Voor nu moeten we het warm houden en hij mag niets meer doen.
    Niet tillen en ook geen druk op zijn arm leggen.
    Morgenochtend moet hij naar onze eigen huisarts.
    Ik ben me echt kapot geschrokken mijn man is echt eigenwijs hoor.
    Momenteel heeft hij nog een lichte druk op zijn borst en zijn arm tintelt nog. Dit is gelukkig niet ernstigs volgens de arts.
    Bah wat een klotedag was het toch vandaag ook ben ik vanmiddag voor de 3e keer gezakt!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wow Lianda, wat heftig! Pff, doodeng om het mee te maken lijkt me.
    En wat een raar verhaal, verrekte hartspier. Nog nooit van gehoord. Maar ik ben dan ook geen arts. Hoe kan zoiets komen dan?
    Ben benieuwd wat jullie eigen huisarts vanochtend zegt. Sterkte!

Boney, fijn om te lezen dat alles goed gaat:) En doe nog maar even rustig aan met bukken en tillen enzo. Lukt dat wel met je werk?
    Hoe gaat het nu verder? Heb je nog controles binnenkort ofzo? En mag je ook wel weer gauw proberen om zwanger te worden of moet je daar nog lang mee wachten?

Hier alles ok. Jeroen heeft de kids naar het kdv gebracht.
    Vannacht wel erg weinig geslapen. Jeroen was pas tegen twaalven thuis en ik kan dan dus niet slapen als hij nog niet thuis is, heel irritant. En toen moesten we nog even over het huis praten en sliepen tegen 1u. Timme werd om 2u nog wakker en om 5.15u ging Jeroen zijn wekker. Hij heeft thuis nog wat gewerkt. En Timme werd gewoon om 6.45u pas wakker!!:$
    Lune 10 minuten daarna.

Lune klaagde gisteren weer heel veel over buikpijn en haar buikje was ook helemaal weer hard en bubbelde van binnen. Zou het dan toch weer erger worden nu ze weer melk krijgt? Ik weet het niet meer hoor, vind het zo lastig. Hoop dat we gauw een oproep krijgen van het ziekenhuis. En intussen toch maar wat voorzichtig doen met melkproducten.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lianda knuffel en sterkte meid, hopelijk valt het mee met je man.

boney lekker rustig doen meid, je hebt het druk genoeg gehad de laatste tijd dus mag best.

maja dus ook weer zo'n nacht. Hier ging het net 2 nachten goed, vannacht weer klote, zucht.

Voel me geloof ik vandaag iets beter alleen snel duizelig, vooral met opstaan e.d. vind het soms best griezelig als ik alleen met die meiden ben verder uitslag op mijn armen en alles jeukt, dinsdag toch maar eens aangeven dat ik het al redelijk zat wordt met alle klachten, ben iemand die altijd zegt gaat geweldig goed, nergens last van en even hb checken al geloof ik niet dat ie erg laag is maar bij ilse was hij 7 en had ik al last.

zo komt vriendin en vanmiddag nog eens naar geboorte kaartje zoeken

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @lianda
    Oh jeetje, dan schrik je je toch ook helemaal de rambam!!! bah, hopelijk ziet hij nu ook in dat hij rustig aan moet gaan doen! Wat houdt het in een verrekte hartspier? Hoe kom je daaraan? beter gevraagd, hoe kom je ervan af????
    Sterkte vandaag, en dikke knuf dat je gezakt bent!!!! hou moed!

@maja
    ER is een zeer goede serie vind ik.... erg jammer dat die over is. Maar ik heb de laatste twee seizoenen hier op mijn laptop staan dus die kan ik altijd kijken :), moet nog 8 afleveringen van seizoen 15 en dan heb ik echt alles gezien....

@Boones
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, binnenkort ren je weer de trap op en af en ben je dit hele verhaal weer vergeten :)

@ego
    Hoezo emotie (vr)eter, ben 2 ons aangekomen de afgelopen twee dagen... Ik kan weinig dingen laten staan terwijl ik daar vorige week weinig moeite mee had.... MAAR ik heb met mezelf afgesproken dat ik vandaag weer normaal ga doen en weer verder ga waaraan ik begonnen ben, nl. afvallen tot een normaal gewicht!!!! ZO, i've spoken!

Ik zie dat ik weer eens de enige actieve gebruiker ben hiero... echoooooo

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Joehoe,

Ben dr weer ff! Ff teruglezen!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier gewoon met blote benen hoor, als het weer ernaar is!

Deel Deze Pagina