ben ik nou de enige die een beetje moe wordt dat deze discussie uberhaupt gevoerd wordt????? Het gaat over kleine kinderen, waar heb je het over?
Zolang ze niet zeg maar met ontblote geslachtsdelen lopen, lekker belangrijk allemaal! T zijn kinderen!
Vind het ook echt een kansloze discussie. Lune loopt met warm weer sowieso in dr blote kont in de tuin. Ook als er visite is ofzo. Met zwemmen ergens anders krijgt ze alleen een bikinibroekje aan want dat topje is echt geen gezicht bij zo'n klein sprietje en ze vindt het ook niet lekker zitten. Bij zwemmen in het zwembad heeft ze meestal een badpakje aan.
Oh ja in eigen tuin ook gewoon rustig in blote kont hoor. Of ze moet zelf zeggen dat ze een broekje aan willen ofzo....
he gelukkig! dacht dat ik de enige was die het een kansloze discussie vind. Hier in de tuin had onze zoon nog een luier aan (afgelopen jaar), maar zodra het badje weer in de tuin staat hupakee die blote kont erin... hihi Ik zit hier met een klein meisje op schoot wat 38,8 heeft en zich totaal niet lekker voelt. zieltje
Ik vind het wel een leuke discussie om te lezen, ik had er eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht over een bikini voor Sara. Ik denk dat ik gewoon zwembroekjes koop dit jaar badpakjes hebben ze al. Bikini kan leuk zijn maar ik denk dat het niet bij ons past Wat iedereen er van vind zal me een worst wezen, en dat van ordinair en pedofielen etc vind ik ook een zinloze discussie.
Beterschap voor je meisje Nieky! Rosalie heeft ook een badpakje, maar dat is omdat vorig jaar die bovenstukjes van dr bikini''s steeds ommhoog schoten!
Hihihi ja bikini lijkt me vooral lastig maar voor de leuk kan het best leuk zijn. Ik heb zo´n zin in een zon,zee,zwembad relaxvakantie, hebben we nog nooit gedaan! Nog maar 5 weken en we hebben vakantie, heerlijk!
Ik wil ook op vakantie! Gaat em alllleen ff niet worden dit jaar met de verhuizing. Heb wel een nieuwe koelkast gekocht, zoo'n amerikaanse.... ook leuk. Kan k iigg me billen koelen als t warm wordt hahaa
We zijn al een soort van verhuisd. Alleen de begane grond moet nog afgemaakt worden, gelukkig hebben we boven ook nog een woonkamer/studio. Dit weekend t oude huis nog ff afmaken en t weekend daarop dit huis afmaken en dan lekker genieten!
Mogguh. Blegh, geen zin in vandaag. Wou er even uit maar Lune is niet lekker. Alweer niet.. Buikpijn, moe en de laatste dagen heeft ze het er ook ineens over dat haar benen het niet doen Ze ruikt ook ziekig uit haar mondje, zo'n lijmluchtje. Ik maak me zo langzamerhand toch wel een beetje zorgen hoor. Timme is ook niet in een gezellig humeur, gister na het kdv geweest en de dag erna is hij altijd erg moe en miepig. Misschien ga ik straks toch even naar mijn ouders, is hier vlakbij en Lune vindt het daar altijd erg leuk. Beetje afleiding is wel goed voor haar denk ik en ik heb geen zin om de hele dag bij huis te hangen..
De hele dag thuis hangen als ze een beetje miepig zijn is niet leuk indd! Hopen dat het allemaal een beetje mee valt voor je vandaag! En wat balen dat Lune nu weer niet lekker is! Hoop dat er snel iets van onderzoek wordt gedaan ofzo, zodat jullie wat meer zekerheid hebben over wat het nou is met de arme drol.
@maja pff dan is het vooruitzicht van zo'n dag erg lang he, ik merk ook aan bryan dat hij de vakantie helemaal beu is ben blij als hij dinsdag weer lekker naar de creche kan krijgt hij weer klein beetje ritme terug. sterkte met lune hoop dat ze snel gaan onderzoeken wat er is hier ga ik zo meteen mijn ouders naar roermond brengen die gaan vandaag met de bus naar spanje 10dagen pffffff die worden voor mij ook lang dan kan ik bryan niet zomaar ff paar uurtjes weg brengen en das soms wel eens lekker hoor.
goedenmorgen, De creche is inderdaad leuk maar de dag erna niet... de aftercreche day noem ik het altijd. Pff net eens even zitten rekenen met hubby als ik nog steeds geen werk heb en de ww stopt, dan redden we ons ook nog wel.... geen house for sale of wat dan ook. Enige nadeel is dat rob 40 uur moet gaan werken over 5 dagen ipv zoals nu 4 dagen ... dat is het enige wat ik dan minder vind.... wauw zeg. dat is echt een pak van mijn hart hoor... Sanne keek me vanochtend om 6!! uur aan met een paar waterige oogjes en twee vuurrode wangen aan.... (en gillen!!!) ze voelt zich duidelijk niet lekker, ze viel net zowaar op mijn schoot in slaap... zieltje... Jesper gaat vanmiddag maar spelen bij z'n nichtje, dit is niets voor hem. Ariel, is dat zo'n koelkast met uitgifte van ijsblokjes??? zijn echt gaaf! alleen zooooo huge!!
Nee, deze is alleen met koud waterreservoir (zonder waterleiding) anders moesten we weer een deel van het laminaat weg gaan halen om een waterleiding in de vloer te frezen (?). En deze was hier bij de Media Markt in Zoetermeer in de aanbieding omdat ie hier 6 jaar bestaat. Kostte nu maar 555 euro. En Vin wilde 400 aan alleen een koelkast uitgeven en dan een losse vriezer, dus dit is eigenlijk een goedkopere oplossing haha. Hier hebben de kids altijd last als ze bij mijn moeder geweest zijn. Daar mogen ze hele andere dingen als thuis en dat merk je dan wel ff! Heb dr ook al meerdere keer wat van gezegd tegen me moeder maar ze blijft t op dr eigen manier doen.... Ach ben allang blij dat ze me zo kan helpen nu met de verhuizing, ga k me later wel weer druk over maken.
Hoi hoi Hier weer even een teken van leven van mij Het gaat hier allemaal prima. De vakantie zit er bijna op (doet vreugdedansje), al vermaken de kids zich steeds beter. Vanochtend en ook gisteren zijn we naar de speeltuin geweest. Geweldig vonden ze het. Heerlijk dat Sofie nu groot genoeg is om overal zelf op en in te kunnen. Kan ik lekker in de zon zitten Beterschap voor alle zieke kindjes. Verder is er niet zoveel blijven hangen Ik hoop vanaf volgende week hier weer actiever mee te kletsen.
hoi hoi alles goed hier? zo drukke week bijna om ,gwen is logeren vanmiddag weggebracht dus ff tijd voor mezelf..en morgen werken en savonds vier ik mijn verjaardag,, oh ja heb een nieuwe camera met extra lens erbij en nog veel meer ben nog ff aan het uitvogelen heb nu ff tijd zal ff wat foto,s laten zien