Aaaah wat zielig!!! Heel zielig vind ik het eigenlijk. Ik weet ook wel dat die speen weg moet en dat 3 jaar al een mooie leeftijd is enzo maar ik ben niet zo streng. Ik vind niet dat ik zomaar haar speen/knuffel kan afpakken. Wij hebben haar daar ´verslaafd´ aan gemaakt en nu pakken wij het weer af? Sara heeft trouwens geen speen zij is echt een duim-addicted. We zeggen haar wel dat ze overdag niet mag duimen alleen als ze in bed ligt hihi en daar houdt ze zich aan. Soms vraagt ze overdag of ze haar duimpje mag, en als we nee zeggen dan lacht ze en is het ook goed.
Hahaha die Nynke Maja leuk leuk leuk al is het maar voor een maandje je hebt in elk geval iets! Ichtus gestopt met roken? Petje af hoor en het is inderdaad zonde als je nu weer zou beginnen. (Dat zegt nog wel een rookster) Hmm had ik al gezegd dat me binkie afgelopen Maandag geslaagd is voor zijn ogentest??? En ik kreeg commentaar keano heeft ondergewicht! Hij is nu 96cm en weegt net 13kg en is in een jaar maar 1 kg aangekomen. Tja ik weet het niet hij eet gewoon maar heeft gewoon mama's bouw hoor. Allerlei gezeik erover gehad pfff. Vivi: jij mag me best charteren hoor voor de meeting rijden we gezellie samen en natuurlijk ook met Deborah. Ik vind het ook wel leuk als er eens een meeting hier in de buurt werd gehouden. Oh ik ben lekker verkouden me hele kop zit vol snot bah bah. Oh ja vergeten speen ja ja hier een echt spenenkindje dacht ik. Maar op zijn verjaardag hadden wij Keano gezegd dat ie nu 3 is en hij al heel groot is en echt zonder speen moest gaan slapen. En tada meteen die nacht goed geslapen en nooit meer om die speen gevraagd!
Ik had een etiquette vraag over die 3 jarigen. Ik ben iemand die niet zoveel mensen met u aanspreekt, maar ga daarbij op gevoel af en begin met u en ga vanzelf in je over... Hoe leren jullie dat aan jullie kids? Wanneer zien zij dat verschil uberhaupt tussen je en u????
Niekyn ik zou gewoon zelf het goede voorbeeld geven, dus normaal praten en aanspreken zoals je normaal zelf doet. Ik denk dat als ze basisschool leeftijd hebben of rond een jaar of 6 wel goed het verschil weten.
Jup helemaal goed sm ook hier bij 6 jaar de oudste geleerd om mensen met u aan te spreken. Dan snappen ze het echt heel erg goed. Althans de oudste Jimmy is nogal een geval apart ik merk wel dat hij wil maar hij kan het nog niet.
Lianda, hmmmmm wat willen ze eraan doen? Als hij gewoon goed eet? Ik vind 96cm en 13 kilo niet extreem weinig ofzo. En ze hebben nu eenmaal periodes van ziek zijn dat ze zo 2 kilo kwijt zijn. Het gaat op en aan. Vorig jaar met de 2 jaars controlle was Sara 92 cm en 13 kilo en ik denk dat ze nu net een kilo of anderhalf meer weegt als vorig jaar en rond de meter.
Hoi meiden, Kids vakantie, dus wel tijd om af en toe hier te lezen, maar heel weinig tijd om hier te schrijven en te reageren (omdat de jongens elkaar op het moment niet kunnen luchten of zien en ik dus de hele dag voor politieagent moet spelen) Wat ik nog onthouden heb: Fenne gefeliciteerd met je derde verjaardag!! Maja, gefeliciteerd met je baan. Wie weet rol je zo naar een andere baan daar Zielig zeg, dat Lune aan het smeken is om haar speentje. Zou ik niet tegen kunnen hoor! Succes morgen met Timme naar het kdv te brengen... Ichtus, meid je kunt het! Ik vind het superknap van je dat je nu al drie dagen van die stinkende sigaretten bent afgebleven. You go girl! Boney, leuk een housewarming. Hoe lang is het eigenlijk rijden voor mij? Dwaas, al weer bijna 2 jaar geleden...waar blijft de tijd? Joma volgende week op vakantie. Heerlijk zeg! Nienkyn, ik ga nu ook voor jou duimen voor een leuke baan! Naatje, wat vervelend dat ze elke keer bijt. Hier hebben ze dat nooit zo gedaan. Omdat ze daarbij lacht, lijkt het wel of het voor haar een spelletje is. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen. Verder iedereen een knuf
@lianda, gaan ze al zover dat je hem moet bijvoeden?? of met volle produkten moet werken? Ik kreeg de vorige keer te horen dat Sanne officieel een mollige baby is, maar er werd verder geen commentaar op gegeven. Het waren gewoon de feitjes Ach tja, mijn meisje is ook een lekkere dikzak.
Hihi ik zeg ook maar wat..... Er zijn dagen dat ik me niet druk maak om Sara maar soms doe ik het stiekem toch. Als ik de spraak van Sara vergelijk met de anderen uit haar klas is het gewoon een stuk minder. Sara gebruikt nog niet ; Ik ben, jij bent etc. Ze begrijpt wel alles, maar ze gooit echt alle talen doorelkaar. De juf zeg dat we ons geen zorgen moeten maken en dat ze tijd nodig heeft, geloof ik dan ook wel, maar toch.
Nou inderdaad SM ik weet ook niet wat ze willen. Ik zei ook al dat hij de afgelopen week flink ziek is geweest en sinds vandaag heeft hij eindelijk zijn warme hap gegeten. Zelf zei ze wel dat kindjes tussen de 3 en 4 jaar moeilijker gaan eten maar dat ik toch echt erop aan moest dringen. Nou vergeet het maar ik ga van het eten echt geen strijd maken hoor straks wil ie helemaal niet meer eten.
Nee zeker geen strijd van maken. Hij is aangekomen en niet afgevallen. Ik zou het gewoon in de gaten houden maar voor de rest niks.
Oh hebben ze al vakantie bij jullie Meiske? Lekkerrrrr. Hier pas eind volgende week en dan kunnen ze meteen het carnaval inknallen Sm ik snap je ongerustheid best wel,maar net wat je al zegt Sarah leerd meerdere talen en ik denk dat dat juist gewoon wat moeilijker is. Keano kletst de oren van me kop af en op het cb vroegen ze ook of hij wel is over iets vertelde,nou altijd!
Super dat Keano is geslaagd voor de ogentest! Verder lekker laten kletsen op het cb Speentje: Sofie is al een tijdje speenloos. Ze pakt gelukkig ook haar duimpje niet. Nu nog zindelijk worden
Vind ik ook wel hoor, maar we hebben ook gewoon geen speen meer. Hadden al gezegd dat als ze haar speen weer stuk zou bijten ze geen nieuwe zou krijgen dus enigzins voorbereid was ze wel. En ik vind dit ook heeeel zielig maar vind een stuk speen achter in haar strot nog veel zieliger
Oh had ik al verteld dat we dit jaar weer mee doen met de carnavalsoptocht hier in het dorp?? Nou het wordt moooooiiiiii. We gaan dus het carnavals festival van de Efteling doen. En de wagen wordt echt mooi..... stiekem heb ik er toch wel zin in. En Keano loopt dit jaar voor het eerst mee nou ja hij zit in de wagen die is omgebouwd tot poppenkast. Ze worden een ijsbeer,vogelverschrikker en een kikker en mama een matroos
Ja, de kids hebben deze week vakantie. Stijn is nu bij mijn zus logeren, dus dat scheelt wel in de ruzies Gisteren zijn we een dagje naar mijn zus gegaan. Zij is juf en heeft nog geen vakantie. De kinderen vonden het super om met de kinderen uit haar klas werkjes te doen en te spelen. Zelfs Sofie is in de pauze met een meisje uit de klas naar buiten gegaan.
Poe, lastig. Denk idd zelf het goede voorbeeld geven en niet te hoge verwachtingen hebben. Dat snappen ze als ze ouder zijn beter denk ik.