duzzzzz Ik was vorige week ook met jesper bezig, hij wou niet luisteren en liep bij me weg... dus ik wil zijn arm pakken maar haal in plaats daarvan mijn nagel door z'n huid heen.... Zit hij daar potverdrie de volgende dag op de creche " AUW....." en de crecheleidster vraagt natuurlijk wat er aan de hand is en gaat samen met hem kijken naar z'n arm "Mama gedaan!!!!!!" Nou komt hij daar niet wekelijks bont en blauw binnen dus heb ik geen verdenkingen op mijn conto staan, maar toch.... het zal je zoon maar zijn... uh ... het is mijn zooon.... effe dikke egoooo IK NADER DE 10 KILOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
@niekyn hahaha kids zijn heel eerlijk ik kwam gisteren op de creche hadden ze aan de kids gevraagd waar mama was toen ze het moederdag kadootje wouden geven had bryan gezegd mama zat op de wc te poepen en te plassen hahahaha (klopt trouwens niet ik stond in de keuken hahaha)
Haha, ja die kids kunnen je af en toe flink voor lul zetten Lune haar vriendinnetje Mary is er te spelen, super gezellig! De mama van Mary is hoogzwanger en de vader belde net of ze nog even kan blijven omdat de bevalling ws begonnen is. Spannend zeg!
Hoi hoi Mys, ik heb je topic gelezen. Ik heb ook geen nieuwe tips voor je. Ik hoop dat je snel een oplossing vindt! Nieky, ik zie het helemaal voor me hoe hij je voor paal zet op de creche Knap zeg, al bijna 10 kilo kwijt! Maja, Lune blijft wel erg volhouden he, wat betreft haar schaafwond. Ik hoop voor je dat ze de komende jaren niet meer zodanig valt, dat er weer een schaafje komt Hoe is het nu met Timme? Nog steeds koorts? Beterschap hoor! Whaha Vivi, die Bryan Ik zit er serieus over na te denken om naar een andere tandarts te gaan (al is dat hier in het dorp niet zo makkelijk) Ze heeft gewoon verkeerd de verdoving gezet, waardoor ik nu met een dikke blauwe wang loop Verder is het hier rustig. Stijn is zwemmen met een vriendje, Eva en Sofie zijn met nog een paar meiden uit Eva haar klas naar een speeltuintje een stukje verderop. Alleen Kas is thuis en zit even tv te kijken. Vrijdag gaan Piet en ik een nachtje slapen op een cruiseboot. Nu al zin in Het is ruim 6 jaar geleden dat we samen een nachtje weg zijn geweest .De kids gaan bij de oma's logeren. Het is vrijdagavond hier in het dorp ook kinderdisco, dus schoonma gaat dan gezellig mee naar de disco
Ik verwaarloos jullie schandalig Hoe gaat het hier? Alles nog goed met iedereen? Maja, de verhuizing is volgens mij al best snel toch? Hoe is het met zwanger debie? Die schiet ook al op zeg volgens mij? En met de andere zwangeren? Nog spannende nieuwtjes? Het gaat goed hier. Afgelopen maandag op controle bij de gyn geweest. De dermoid cyste is onderzocht en zelfs de gyn vind het iets wonderlijks. Ik weet niet of jullie je er een beetje in verdiept hebben wat het precies is, maar het is idd een heel raar en vreemd iets. Tip: niet of afbeeldingen googlen... Bij mij is er dus talg, haren, huid, longweefsel , kraakbeen en vet in aan getroffen. Ik hoef niet meer terug te komen op controle en ik mag gelijk zwanger worden! Ik moest natuurlijk aan de pil van de gyn omdat ik niet zwanger mocht worden voor de operatie, Maar daar ben ik dus nu mee gestopt. Ik wil voor mezelf iig 1 of 2x gewoon ongesteld worden omdat ik nu 2x gelijk na het stoppen met de pil een MK heb gehad. Dat wil ik gewoon niet nog een keer. Dus nog een maand of 2 proberen te wachten. Met Tessa gaat het ook prima. Die heeft het super naar haar zin op de psz. En die heeft ook opeens allemaal ingewikkelde en moeilijke woorden ondekt die ze nog goed weet te gebruiken ook. En verder is de hoe en wat, waarom fase duidelijk aanwezig hier. Bij alles: 'waar is dat voor?' 'waarom is dat?' enz enz. Best leuk moet ik zeggen. Ik ga ze in bad stoppen. Gezellig. Tot later. Mis jullie eigenlijk wel een beetje. Zal proberen weer wat vaker langs te komen. xxx
@botje goed om te horen dat alles goed met je gaat, en dat je par maanden wacht kan ik me goed voorstellen meid hier poging aan het doen om bryan zindelijk te krijgen maar echt opschieten doet het niet, iemand tips???
vivi andere kids laten pesten. Haha. Hier wilde ilse geen luier meer aan nadat ze door andere kinderen voor baby was uitgemaakt, best zielig maar heeft mij enorm geholpen. boney fijn dat het goed gaat en dat je gelijk zwanger zou mogen worden. meiske lekker een nachtje samen. Toevallig breng ik vrijdagmiddag de kids ook naar mijn ouders en halen we ze zaterdag weer op. Lekker even samen shoppen, uiteten en uitslapen. Hier net ijzertabletjes opgehaald, hopelijk gaan ze werken. Wil niet teveel klagen maar vind het echt ff pittig. Morgen esmee naar het cb om 9 uur dus hup, kids in auto, uit auto, huishouden, boodschappn doen en om 15 uur naar mijn werk met ze worden er foto's gemaakt, merk dat het zwaar wordt.
@debbie heb zelf al geprobeerd te zeggen dat hij een baby is maar dat werkt niet hahaha en lijkt me niet slim zijn nichtjes op te stoken
haha nee, hier waren het de kinderen uit het zwembad die er wat van zeiden en de dag daarna haar nichtje. Vond het best zielig, ze moest zelfs huilen maar wilde geen luier meer om daarna, dus was daar wel blij mee. "s nachts trouwens nog niet zindelijk. het gaat trouwens de laatsten weken op een nacht of twee per week goed met slapen, zelfs de nachtfles van esmee is eraf, heb echt het idee dat de buisjes heel goed hun werk doen.
Nou debie, als je nu pas met 34 weken begint te klagen dan mag je je van mij uitleven. Je bent bijna aan het einde en hebt ook nog 2 kinderen die je zorgen ook nodig hebben en opeisen! Petje af hoor!
Ik kom even heel ego van me af schrijven.. Net werden we gebeld.. schoonzusje ... JAAAAHHHHH.. eindelijk na jaaaaaaren dan toch zwanger..... Wat hebben we hier lang op gewacht. gehoopt.. bijna wanhopig...juist omdat het bij ons altijd zo makkelijk ging... Maar de vreugde viel heel snel weg en maakte plaats voor enorme onzekerheid en verdriet.. Vandaag 10 weken zwanger.. of 14.. dat is niet helemaal duidelijk.. de laatste menstruatie was wel heel weinig.. maar dan eindeijk de lang verwachte termijnecho.. Ze voelde zich helemaal niet zwanger vertelde ze nog dus eindelijk zou zien of het goed zat.. Na een paar tellen zag ze een hartje kloppen.. PFJUW... gelukkig.. het leeft en het zit goed.."weet je zeker dat je 10 weken bent en niet langer.. kan t zijn dat je 14 wken bent?" vraagt haar verloskundige??.. Ja dat kan.. verteld ze nog.. en verteld haar het verhaal.. Het hoofdje laat nl een zw.schap zien van 13,5 wk De buik van 12 wk. En dan ..... "Dit is niet goed"... en deze woorden wil je uit de mond van een vk niet horen als ze staart naar jouw baby... Ze ziet een vlies tussen de baby (over gehele rug) en baarmoeder zittten.. Deze hoort mag rond 10 weken nog los zitten, maar met 14 weken MOET ie vast zitten aan de baarmoeder.. Dat zit ie nu duidelijk niet. De vk denkt een behoorlijk verdikte nekplooi te zien en stuurt ze direct door naar de gyn. Deze kijkt en ziet inderdaad het vlies zitten. Geen directe aanleiding tot paniek. Het kan nog vast gaan zitten en de nekplooi ziet er niet speciaal zorgwekkend uit. Toch wel iets om goed in de gaten te houden.. Het hoort er niet zo uit te zien. Hij kijkt verder.. en alsof ze nog niet genoeg zijn geslagen zakt daarna de hele vloer weg... Rechterhartkamer is goed ontwikkeld, maar de linker is niet zichtbaar (of het er zit is niet duidelijk.. kan zijn dat het moeilijk te zien is op deze termijn.. en op welke termijn?? de gyn vermoed toch 14 wk. De buik is niet gesloten en er zit ook iets buiten de buik. Ook dit is bij 10 weken niet abnormaal, bij 14 weken mag dit niet, maar dit is niet levensbedreigend. Daarna de genadeklap, Geen tussenschot vindbaar tussen de hersenen.. en ook de hersenen zijn niet volledig zichtbaar.. of ze er wel volledig zijn kan de gyn niet zeggen. Het is er simpel te vroeg voor. Als het nu 1 afwijking was.. maar er zijn er nu 4. Dit wijst op een intense fout in de kern en dan wordt de levensverwachting nihil. Volgende week donderdag een nieuwe echo..het is afwachten.. HOPEN EN BIDDEN om een GODSWONDER!!!... We namen afscheid aan de telefoon...ik heb ed nog nooit zo hard zien huilen.. zijn kleine zusje..het grote "waarom" viert hoogtij.. het geloof geeft kracht, troost, en hoop, maar wordt tevens ook enorm op de proef gesteld.. Het langgehoopte nieuws hebben we dan eindelijk mogen horen..en in liefde met tranen ontvangen.... Duimen, hopen en bidden jullie mee??!!! Dank jullie voor het lezen.. tis toch t enige plekje waar ik t even kwijt kan....
Boney, fijn dat er alles goed was bij de controle bij de gynaecoloog! Ik hoop dat je snel zwanger bent Vivi, Bryan dus ook nog niet zindelijk. Ik dacht dat Sofie de enige hier was Sofie geeft er dus geen reet om wat ik er van zeg. Dan vertel ik dat alle kindjes die 3 zijn op de wc plassen. Dan krijg ik als antwoord: Nou en! Dat durf ik gewoon niet Ik heb al verschillende keren boekjes bij de bieb gehaald, die we dan samen lezen. Dat vindt ze erg leuk, maar zelf op de wc gaan zitten is er niet bij. Debie, hopelijk heb je wat baat bij de ijzertabletjes!
oh ik lees dat BONES is goedgekeurd.. raar ding idd.. gelukkig mag je er voor gaan.. Blij dat alles goed is nu.... Ik verwaarloos jullie ook....komt wel weer een keer goed hoor!!!!.. XXX
@ichy jeetje meid ik lees je berichtje met tranen die halverwege je verhaal naar beneden biggelen jeetje zeg hoeveel ongeluk kan een mens hebben............eindelijk zwanger en dan zo ontzettend veel tegenslagen weet niet zo goed wat ik moet zeggen natuurlijk duim en bid ik vanuit hier mee, dit gun je niemand maar dan ook echt niemand zelf je ergste vijand niet!!! dikke knuffel
@meiske pff ik dacht al dat bryan de enigste was bryan vind het potje ook niet interessant en gewoon in zijn broek laten plassen vind hij niet erg boeit hem niets dat hij in zijn natte broek moet lopen. ieder half uur op potje werkt ook niet want op potje doet hij bijna nooit iets en dan 5 min later plast hij op de grond of in zijn broek word er onderhand wanhopig van........stickers is leuk maar niet stimulerend genoeg, snoepje erbij geweldig als het lukt maar weer niet genoeg pfffff weet het niet meer hoor maar mijn geduld begint op te raken en eerlijk gezegd zou ik het oh zo fijn vinden als hij in oktober zindelijk is
Even snel hoor. Er is een aardbeving geweest in zuidoost Spanje. Zijn 7 doden gevallen en gewonden. SM, even meldplicht aub?