Is hier 700 km vandaag dus hier niks aan de hand. Ichtus, wat erg meid. Ik zal hier voor hun en voor jullie duimen dat het toch nog goed komt met deze zwangerschap
Boney fijn dat je weer goedgekeurd bent! Je gaat dan over een paar maanden weer een spannende tijd tegenmoed ! (Hihi en wij ook want we leven allemaal met je mee!)
Gelukkig.. Had geen idee waar je woonde in Spanje en moest direct aan je denken toen ik het las. Best lief toch? Sterkte Ichy, wat een verdriet in de familie.. Bones, wat fijn dat je weer gauw zwanger mag proberen te raken Kan me voorstellen dat je nog even wil wachten op een goede menstruatie/cyclus. En wat een jakkie ding hebben ze uit je gehaald Nog even en het had pootjes gekregen en was uit je gekropen.. Ik ga naar bed. Kids zijn eindelijk stil. Man wat een drama's steeds hier in huis, blegh.
Je moet tegen mij nooit zeggen dat ik iets niet moet doen.. Dus ik ga NU googelen (krijg vast spijt) Trusten!
Jullie zijn lief..... SM.. gelukkig niets aan de hand... Debie.. geniet van je verlof alvast... Maja.. succes met verhuizen.. komt nu wel heul dichtbij... Meiske.. ik blijf goed op de hoogte via hyves.... vooral blijven www-en mooie foto van echo gezien van VIV.. CUTE......rustig aan meid en verder heb ik niet echt teruggelezen.. kuzzz ik ga maar proberen wat te slapen...
Zo, ik geloof dat Piet eindelijk thuiskomt van zijn werkdag 5 uur vanochtend is hij de deur uitgegaan. Heel even thuis geweest om zijn avondeten naar binnen te schuiven. 't Moet niet veel gekker worden...
goedemorgen, Bleh hier zo weer naar het cb, eigenlijk helemaal geen zin in die onzin maar goed, we gaan maar even.
Ichy dikke knuffel, wat een nieuws zeg. Wel fijn dat de artsen gelijk tijd hadden om verder onderzoek te doen, jammer dat de resultaten zo verdrietig zijn. Ik hoop echt dat ze een beetje met de tijdsbepaling in de war zijn en dat het kindje zelf nog niet weet wat het wil, ik duim heel erg hard voor jou en je familie!!
weer goed gekeurd, esmee weegt nu 10,8 kilo, gaat zo hard, praat alleen weinig maar goed, deed ilse ook dus maak me er eigenlijk geen zorgen om.
als ik zo'n verhaal zoals bij ichy lees ben ik toch weer mega dankbaar dat het hier zo goed gaat!!! en voel ik me zo'n zeur dat ik klaag van wat buikpijn terwijl er mensen zijn die het veel zwaarder hebben kom ik weer ff met voetjes op de grond terecht he. ichy meid hoop toch zo dat het allemaal goedkomt!!!
Hello! Ik leef nog hoor! Gister het oude huis opgeleverd en gelukkig geen extra kosten daaraan verbonden! Dus dat scheelt weer! Nu het nieuwe huis helemaal afmaken en dan ga ik alleen maar relaxen haha! Ik ben gesloopt!!!
Fijn Esmee weer goedgekeurd. Wahaha ik vind dat altijd zo grappig moeten ze al met 18 maanden praten tssssssss dat komt wel hoor. Nora is trouwens wel een kletskous en Sara was dat helemaal niet. Ik moet vaak om Nora lachen, als ik een trui pak vraag ik vind je die mooi? Dan zegt ze Neeeeeeeeeeeeee rose. Pak dan een andere trui dan zegt ze jaaaaaaaaaaa mooi (helemaal gekopieerd van Sara) Ook zegt ze Saaaaaaaaaaaaaaraaaaaaa (met rollende R) waa benneeeeeeee? als ze Sara aab het zoeken is. En op straat schreeuwt ze tegen alles en iederen Adios Enyora (Adios Señora)ze weet trouwens niet het verschil tussen meneer en mevrouw dus dat is wel grappig
Fijn meid weer een zorg minder! nu op naar het nieuwe huis. Heb je trouwens wel vakantie in de zomer ofzo om eens lekker te relaxen?
Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Spruw/Candida - Gentiaan Violet Heb je dit al geprobeerd meis? Dat hielp erg goed bij Noah! Daar hielpen al die zalfjes e.d. ook niet bij
Balen dat ook dat niet werkt Deborah! En wat zegt de HA ervan?? Jeetje Ichy wat een verhaal meis! Heel veel sterkte voor jullie en voor je schoonzusje uiteraard! @ SM, vooralsnog geen vakantie in de planning staan moet ook even kijken hoe dat hier loopt, of ik kan blijven na augustus. Anders neem ik namelijk mijn uren op om in augustus nieuwe BBL plek te vinden.
Was aan het koken, kijk ik even achterom wat Timme aan het doen was, staat ie gewoon bij de speelgoedkist Helemaal wankel maar hij keek zeer trots hihi..