februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeeeeej wat goed van Timme!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond sorry:) ik verwaarloos jullie ook een beetje...maar zie dat er meerdere zijn..

Boontje fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan duim voor jullie

Ichy jeetje wat verschrikkelijk van je schoonzusje ik duim voor alsnog een goede echo en dat ze ernaast zitten

Sm wat schattig van Nora...

Viv mooie echo had al op hyves gereageerd en wel bale dat hij nog niet zindelijk is pfff

Ariel fijn dat jullie nu bijna kunnen genieten van jullie huissie en logisch dat je gesloopt bent met werk kids en verbouwen ectt

Debora bale zeg van de spruw hoop dat het snel weg is bij de kiddies en doe jij een beetje rustig aan meid..denk ook aanjezelf je bent het echt waard!! knufff

Maja wat goed van Timme zeg nog ff ren je daar ook achteraan hahahah

Nienkyn wat goed zeg 10 kilo mag je trots op wezen

Meiske heerlijk samen een nachie weg, bale dat hij ff thuis komt eten en pleitte gaat GRRRR

diegene die ik vergeet knuffffffffff

Hier drukke dagen gehad , morgen wat relaxer..hier alles goed met Gwen ook alleen krabt ze weer heel de rug en buik open tot bloedens toe het ziet er niet uit ,ben gister naar de ha geweest en morgen even een afspraak maken bij de dermatoloog voor testen want komt echt van binnen uit je ziet niks en krabt het van niks naar open dus geen roodheid of bultjes niks...dus ben benieuwd wanneer ik terecht kan...ze heeft voor nu wel weer een drankje gekregen tegen allergie en jeuk..
    dus ff afwachten wordt vervolgd..

morgen ochtend komt Silvan hierheen voor op te passen hun moeten begin van de middag naar de jeugdzorg gesprekken waar hij niet bij mag wezen ...maar het gaat echt supper goed wat een heerlijk vrolijk mannetje

zaterdag werken en dan maandag hebben we van het werk een uitje 10 jarig bestaan van het 1e filiaal dus met al het personeel mannetje of 45-50 met aanhang om half 2 smiddags ergens zijn en dan zien wat we gaan doen waarschijnlijk biesbos , zeskamp ect dus wel lache vindt dat wel leuk daarna bbq met zijn alle en dan een feestavond dus we zullen zien..vindt wel spannend om alle andere collega,s te zien van alle filialen

voor de rest druk aan het testen met mijn nieuwe camera is leuk speledingetje:D

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo weer ff genoeg anders worden jullie gek als je morgen wakker wordt wahah

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh mars had er ook 1 van mij gemaakt ..vooruit daar komt tie dan weten jullie nog wie ik ben:p

Bekijk bijlage 150528

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    trusten nu bedtijd

morgen kom ik ff buurten hoop dat ik relax daggie heb

doeggg

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    ICHTUS.. ik racete langs en las je verhaal.. uiteraard bid ik mee.
    Of het een troost is weet ik niet, maar bij mijn nicht hebben ze de hele zwangerschap gezegd dat ze een zwaar gehandicapt kind zou krijgen... kind werd geboren.. helemaal gaaf.
    En ik ken nog zo'n verhaal. In beide gevallen is flink gebeden.. onderschat nooit de kracht en overschat nooit de medici.
    Heel veel sterkte in ieder geval, ook aan Ed.

Hele dikke knuffel,
    Mom.

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Pfff debora meid, klinkt pittg!! Veel sterkte!

Meiden, ik ben er verder echt snel langs geracete en moet echt naar bed, mis jullie wel, denk aan jullie, gun me nog even.. ik kom vanzelf weer terug. (Ha, ha.. of het wederzijds ik weet ik niet, jammer dan, ik kom hier gewoon weer ;) )

Slaap lekker.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gvd hier ilse gisteravond 39 graden koorts en een keer overgegeven dus ga maar niet naar zwemles, net 38,4. ze is wel vrolijk maar hoop dat het zo blijft, zou de meiden zo naar mijn zus brengen, slapen ze bij mijn ouders en dan morgen ophalen, echt elke keer als wij een dagje weg willen is er een ziek.

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier vandaag naar jeroen van der boom!!! in amsterdam, we gaan eerst in eindhoven shoppen en dan op naar amsterdam heerlijk bryan gaat overdag naar mijn schoonmoeder en daarna gaat hij logeren bij mijn schoonbroertje en zijn vriendin (haar ouders zijn op vakantie) en hun gaan morgen met hem zwemmen dus heeft hij ook feestje :)

@debbie sterkte met de zieke meid, misschien valt het straks wel reuze mee

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Beterschap voor Ilse Debie! Hoop dat jullie toch ff lekker weg kunnen!

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    veel dus leuke plannen, net ma gebeld en stap zo in de auto, zien t wel. ff kijken of er veel file is.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kom even langsvliegen.....

Ichy, jeetje, werd echt helemaal stil van jouw bericht!
    Wat een zorgen en onzekerheden, terwijl ze (en jullie) eigenlijk een feestje moeten bouwen,omdat het eindelijk na al die jaren gelukt is.
    Ik ga heel hard duimen dat het allemaal meevalt!
    Sterkte meissie!

Boney,fijn om te lezen dat alles goed gaat met je en ik hoop dat jullie over een maand of 2/3 mogen genieten van een dubbele streep!

En *zoef* weer weg,*gooit nog snel een knuffel naar iedereen*

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tis hier fantastisch! (Terschelling)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Maja, heerlijk! geniet ervan. Waar zitten jullie? Wel weer jammer dat je zo vroeg wakker bent ;)

Ik moet ook zo gaan werken. Heb maar 3 clienten in de thuiszorg en ben dus zo weer thuis. Vanavond van 18-23u ook. Lange dag dus, maar ja, dat is m'n eigen schuld. Morgen als het goed is vrij. Ook lekker.

Fijn weekend allemaal.

Deel Deze Pagina